fa77 31 Ekim 2020 12:28
2019'dan Yanacak izinlerim var sadece altı gününü kullanabildim ve kalan izinlerim kullandırılmayacak. Bunlar bir genelgeyle 2021 yılına devredilmezse büyük bir haksızlık olur bizlere.
0 0 Şikayet Et
lucky007 29 Ekim 2020 20:06
Keşke aylardır okullar açılmasın açılmasın diyene kadar açılması için hazırlık yapsaydınız. Şimdi gelmiş kaçmıyoruz diyorsunuz.
Sağlık çalışanları arkadaşlarımız bir kısmı sürekli okulların açılmasıyla ilgili sürekli 6-7 aydır öğretmenleri çalışmamakla suçlayıcı ve zan altında tutuyorlardı. Öğretmenler okulların açılmasından çekinmiyorlardı kaçmıyorlardı . Okul gibi kapalı ve riskli alanların hazırlıksız açılmasıyla sağlık çalışanlarının kurumlarında iş yükünün çok artacağını ve olan kötü sonuçlardan sağlık çalışanları arkadaşlarımızın etkileneceğini söyledik altını çizdik. Bakın ilk alınan tedbirler yine sağlık çalışanları arkadaşlarımızın üzerindedir. Allah tüm sağlık çalışanlarımıza sabır ve sağlık versin.
nemrutdağı, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
*runkli* 28 Ekim 2020 23:58
Şimdi ben emekli oldum mu? Olmadım mı? Genelgeden kısa bir süre öncesi dilekçe vermiştim
2 1 Şikayet Et
ahcanbal 28 Ekim 2020 23:56
ben istifa edip işe gitmesem beni tutuklayacaklar mı anlamadım istifa etmek isteyen bi kişi nasıl zorla gelebilir ki? ben mi yanlış anlıyorum burda yasak olan şey nedir?
2 5 Şikayet Et
Tugbabayık03 28 Ekim 2020 20:53
Şok içindeyim. bizler iyileştirme beklerken olana bakın ben artık çok yoruldum. İnsanlar söz dinlemiyor hala misafirlikler mahalle günleri ve pazarlar da buluşuyorlar. Biz hala onlar için çabalıyoruz. Çok yoruldum gerçekten
0 18 Şikayet Et
asi-0133 28 Ekim 2020 20:27
Sağlıkçılara artık yasak değil bir kezde sesini duyun ve mülakatsız barajı geçenlere ünvanlarını verin
0 3 Şikayet Et
Someone0606 28 Ekim 2020 19:16
Zorla güzellik olmaz
1 6 Şikayet Et
nemrutdağı 28 Ekim 2020 17:10
Sağlık çalışanları arkadaşlarımız bir kısmı sürekli okulların açılmasıyla ilgili sürekli 6-7 aydır öğretmenleri çalışmamakla suçlayıcı ve zan altında tutuyorlardı. Öğretmenler okulların açılmasından çekinmiyorlardı kaçmıyorlardı . Okul gibi kapalı ve riskli alanların hazırlıksız açılmasıyla sağlık çalışanlarının kurumlarında iş yükünün çok artacağını ve olan kötü sonuçlardan sağlık çalışanları arkadaşlarımızın etkileneceğini söyledik altını çizdik. Bakın ilk alınan tedbirler yine sağlık çalışanları arkadaşlarımızın üzerindedir. Allah tüm sağlık çalışanlarımıza sabır ve sağlık versin.
18 13 Şikayet Et
Bilim Uzmanı Biyolog 28 Ekim 2020 16:49
Kadın çalışan izin alabilir diyor ama inisiyatifi idareye bırakıyor. yapılan hizmette aksama olmayacak şekilde izin verilenbilir
Arkadaşlar esim de bende saglik personeliyiz. 5.ve 8. Sinifa giden cocuklarimiz var. Genelgeye gore esim izin alabilir mi. Tesekurler.
vatan-66, 3 ay önce
1 5 Şikayet Et
vatan-66 28 Ekim 2020 14:03
Arkadaşlar esim de bende saglik personeliyiz. 5.ve 8. Sinifa giden cocuklarimiz var. Genelgeye gore esim izin alabilir mi. Tesekurler.
5 4 Şikayet Et
1234567891011»