bredogan 30 Ekim 2020 20:33
öksüz, diyanet baskani, gülerce , nabi avcı, asyabank müdürü, feto nün icine sokulmuş ajanlardi. malesef darbeyi önlemek yerine koltuk peşine düştüler. 250 canimiz gitti, binlerce mazlum hapiste. zamanında yalan konuştular, garibanlari tuzaga düşürdüler. kendileri koltuk kaptilar. yanacaklar INŞALLAH.
0 0 Şikayet Et
drej47 30 Ekim 2020 10:11
Henüz kuklaları tespit edemeden kuklacıyı nasıl tespit etsinler.
Sebep olanlar, suistimali olanlar günyüzü görmesinler inşallah. Cennet mekan Muhsin başkana rahmet diliyorum. Sevenlerine sabrı cemil niyaz ediyorum.
58abdurrahman, 4 ay önce
0 0 Şikayet Et
iras 29 Ekim 2020 20:50
8-9 sene önce Ergenekon öldürdü diyorlardı 2-3 yıldır fetö bir kaç yıl sonra belki başka birisini diyecekler.
5 31 Şikayet Et
Ayal61 29 Ekim 2020 20:40
Ünlü siyasetçi ne diyordu? Bu olayı aydınlatmak NAMUS borcumuzdur. Hala namusunuzu temizlemenizi bekliyoruz ama... Aması bizde kalsın.
1 24 Şikayet Et
Yalansayalande 29 Ekim 2020 20:38
Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu'nu kahpece katledenler sadece onu değil bu ülkenin geleceğini de katlettiler. Allah binbir belalarını versin inşallah kimin parmağı varsa.
0 33 Şikayet Et
t.n.t 29 Ekim 2020 20:26
Olayda Fetö(Amerika) desteği var demek başkadır, olayın faili şudur demek başkadır. Elbette bir sürü piyon/kukla kullanılmıştır. Millet neticede kuklacıyı merak ediyor, onu öğrenmek istiyor.
0 24 Şikayet Et
58abdurrahman 29 Ekim 2020 20:16
Sebep olanlar, suistimali olanlar günyüzü görmesinler inşallah. Cennet mekan Muhsin başkana rahmet diliyorum. Sevenlerine sabrı cemil niyaz ediyorum.
0 42 Şikayet Et
38Bykl38 29 Ekim 2020 20:09
Ne yazıkki kimler el ele acı içinde toprağa koydu merhumu daha beter şekilde toprağa bile girecek etleri. Kalmaz inşallah bunu yapanların
Düşünce özgürlüğü olaydı yorum yazardım vefakat ne desem ucu kısmiyetle muktedir cenahını suçlandıracağı için Muhsin Reis'e rahmet dilemekle yetiniyorum. Onu dağdan kurtarma konusunda İhmali olanlar ile kastı olan kriptoların Allah bin belasını versin.
muhakemeci, 4 ay önce
0 24 Şikayet Et
muhakemeci 29 Ekim 2020 18:57
Düşünce özgürlüğü olaydı yorum yazardım vefakat ne desem ucu kısmiyetle muktedir cenahını suçlandıracağı için Muhsin Reis'e rahmet dilemekle yetiniyorum. Onu dağdan kurtarma konusunda İhmali olanlar ile kastı olan kriptoların Allah bin belasını versin.
5 59 Şikayet Et