murat34341616 13 Kasım 2020 21:04
övmek:) geçmişin belli ettiklerini çekiyorsundur...Değişen ben değilim, yeni dönem açan yöneticilerimizdir. Ama sen yine tek gözle baktığın için anlayamıyorsun. Savunuyorum sanıyorsun. Ortada övülecek ya da savunulacak bir durum yok. Yöneticilerimiz bir değişim içinde benim beğeneceğim alana yaklaştı ise ortada sorun kalmadı, yeniden saçmalarsalar yeniden sertleşirim. Nitekim konu bazlı sertleştiğimi sen genel sanıyorsun. Bunda seçilen haberlerin sürekli aynı reklam niteliği olduğu için sanki her şeye muhalifim gibi görülüyor ya da algılanıyor.
Ne dediğini anlamadım :) Eskiden keskin muhalif tonda yazardın, son zamanlarda ise biraz daha gerçeklere yönelik yazı yazıyorsun, o bakımdan şey ettimdi :) Hemen neden savunmaya geçtin, seni övdüm umarım farkındasındır... :)
DoksanıncıKöyden, 4 ay önce
3 4 Şikayet Et
Teknotr 13 Kasım 2020 20:39
Bunlarla aynı sofrada maklube kaşıklayan biri vardı yav kimdi o neyse silivri soğuktur.
3 8 Şikayet Et
polumut01-34 13 Kasım 2020 20:18
Kafanda ne kurdun bilmem. İçeriği de okudum zaten sıkıntı yok. Burda yaptığım ince bir dokundurma. Şimdi sofrada çiğköfte olsa mesela tutuklanmayacakmiydı bu şahıslar. Her yazılanı dümdüz okumayın. Herkese de bir yafta vurmaya çalışmayın.
7 3 Şikayet Et
ismailkatip 13 Kasım 2020 20:08
Adanalı olup İstanbul da yaşayan polis umut arkadaş, sen Maklube yiyenlerden misin niye böyle tırstın? Dikkat et haber içeriğini oku, okuduğunu anla sonra soru Sor, sınavları sadece verilen cevapları ezberleyerek polis olmuşlardan intibası bırakma, ne güzel bak operasyonda suç üstü yapılmış, güzel bir delil daha elde edilmiş, sen niye savunma avukat pozsiyonunu aldın hemen? İhbar mi edelim seni?
Ne yani şimdi ortadaki tek delil maklibe mi.??
polumut01-34, 4 ay önce
4 10 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 13 Kasım 2020 19:58
Haber içeriğinde dikkat buyurursanız! Bylock ve aranan FETÖ üyeleri ve gaybubet evinden bahsediliyor, sanırım okumadın ya da işine gelmiyor, her neyse maklube delil değil, başlığa bakarak durumu çarpıtma, zaten kimse artık bu tür çarpıtma yorumları takmıyor...
Ne yani şimdi ortadaki tek delil maklibe mi.??
polumut01-34, 4 ay önce
7 15 Şikayet Et
polumut01-34 13 Kasım 2020 19:36
Ne yani şimdi ortadaki tek delil maklibe mi.??
32 19 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 13 Kasım 2020 19:17
Ne dediğini anlamadım :) Eskiden keskin muhalif tonda yazardın, son zamanlarda ise biraz daha gerçeklere yönelik yazı yazıyorsun, o bakımdan şey ettimdi :) Hemen neden savunmaya geçtin, seni övdüm umarım farkındasındır... :)
Tekrar yazıyorum, sen önce milletin ne dediğini anamaya çalış. Aklında kurguladığın kişi ile gerçekteki kişiler aynı değil. Hayal dünyandan kurtulduğun sürece kişilere gerçekten ne diyor diye baktığın sürece, aynı gemide olduğumuzu anlamaya devam edeceksin. Hata edene hata diyemediğin sürece ve kişilerin gerçek değil de senin kurguladığın kişiler olduğunu düşündüğün sürece bir yere varamazsın. Salça olma demekten öte lafım olamaz. Bence sen gerçeklerle görmeye başladın, iyi yoldasın ama çok daha yol kat etmen lazım. Özellikle kişileri ve kurumları genelleme ederek iyi ya da kötü diye lanse etmekten kurtulduğun sürece. Unutma akp içinde de hain olabilir, chp içinde de. a haber içinde de tele1 içinde de........Tersi durum da son derece aynıdır. Umarım her eleştiri edeni akp düşmanı ya da her savunanı da akp yanlısı sanma hastalığından kurtulursunuz.
murat34341616, 4 ay önce
5 1 Şikayet Et
murat34341616 13 Kasım 2020 18:58
Tekrar yazıyorum, sen önce milletin ne dediğini anamaya çalış. Aklında kurguladığın kişi ile gerçekteki kişiler aynı değil. Hayal dünyandan kurtulduğun sürece kişilere gerçekten ne diyor diye baktığın sürece, aynı gemide olduğumuzu anlamaya devam edeceksin. Hata edene hata diyemediğin sürece ve kişilerin gerçek değil de senin kurguladığın kişiler olduğunu düşündüğün sürece bir yere varamazsın. Salça olma demekten öte lafım olamaz. Bence sen gerçeklerle görmeye başladın, iyi yoldasın ama çok daha yol kat etmen lazım. Özellikle kişileri ve kurumları genelleme ederek iyi ya da kötü diye lanse etmekten kurtulduğun sürece. Unutma akp içinde de hain olabilir, chp içinde de. a haber içinde de tele1 içinde de........Tersi durum da son derece aynıdır. Umarım her eleştiri edeni akp düşmanı ya da her savunanı da akp yanlısı sanma hastalığından kurtulursunuz.
murat bu aralar sende, yani yorumlarında ciddi değişiklikler görüyorum, bence olumlu yöndesin, daha da artarak devamını diliyorum. Belli ki sadece tele1 veya halktv gibi ideolojik kanallar dışında da medyayı takip etmeye başladın ya da diyalektik episte ile akıl yürütme yoluna girdin. Allah bu hususta yolunu açık etsin inşallah. İnşallah yolumuza gelirsin.
DoksanıncıKöyden, 4 ay önce
3 4 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 13 Kasım 2020 18:43
murat bu aralar sende, yani yorumlarında ciddi değişiklikler görüyorum, bence olumlu yöndesin, daha da artarak devamını diliyorum. Belli ki sadece tele1 veya halktv gibi ideolojik kanallar dışında da medyayı takip etmeye başladın ya da diyalektik episte ile akıl yürütme yoluna girdin. Allah bu hususta yolunu açık etsin inşallah. İnşallah yolumuza gelirsin.
uyduruldu bir üye olmamakla birlik sucu...3 5 yıl yatmadan çıkıyorlar.. Bu yemeği organize edenin bu örgüt üyesi olmaması imkanı var mı?
murat34341616, 4 ay önce
17 5 Şikayet Et
Akoronavirus 13 Kasım 2020 18:43
Bunların kandırılmışlığı filan yok bile bile yapıyorlar. Yoksa yemek yiyene kitap okuyana sohbet edene devlet ne diye karışsın.
15 26 Şikayet Et
1234