yeninesilegitmen 18 Kasım 2020 19:37
Hak hukuk adalet artık sadece sandıkla olur. Boş laflara karnımız tok. Ülkenin geldiği hale bakın.
2 2 Şikayet Et
Rize-Çayeli 18 Kasım 2020 18:39
Organize suç örgütü lideri olduğu bu suçtan aldığı ceza ile devlet tarafından da tescillenmiş bir kişiyi hükümet kademeleri şu veya bu şekilde el üstünde tutan davranışlara girerse elbette ki bundan cesaret alır o kişi. Ama unutulmasın 'besle kargayı oysun gözünü' derler.
6 13 Şikayet Et
poyraz.0.6 18 Kasım 2020 14:55
Dün bahçeli bey hönkürüyodun ne tesadüfse bugün fedaisi devere girmiş. Ülkede savcı kalmadı mı yoksa? not: chp değilim...
19 41 Şikayet Et
murat34341616 18 Kasım 2020 14:10
tehdit, hakaret vb olayların suç olması kime karşı yaptığına göre değişiyor. Birine merhaba derse en ağır hakaret sayılırken yine birine oy kaybediyor derken en büyük tehdit olabiliyorken, birini açıkça öldüresiye dövmeye kalksan bile minnak bir suç oluyor... Sn yönetim, bu aziz milletin vicdanı bu adaletsiz düzeni kaldırmaz, size verilen teamülleri kendinizi kandırarak millet bunu istiyor diye saçma sapan sanılara kapılmayın...
9 28 Şikayet Et
Ephlathun 18 Kasım 2020 13:50
Gerçek bir hukuk devletinde böyle bir olay yaşandığında tehdit edilen Cumhurbaşkanı da olsa sıradan bir vatandaş da olsa hakkında işlem yapılır kişinin . Bakalım ne olacak ?
10 42 Şikayet Et
mathadore 18 Kasım 2020 13:29
Değişen bir şey yok anlaşılan. "Yeni Türkiye" masaldan ibaretmiş. Tarih tekerrür etmeye başladı.
güzel ülkemizin alattin çakıcının ve diğer kabadayıların tv den tehtitlerini de gördüğü günler oldu. güzel ülkemiz başbakanının kumarhanede dayak yediğini de gördü, güzel ülkemiz başbakanı pijamayla karşılayan işadamını da gördü, güzel ülkemiz omzu yıldızlılarca basın önünde balşbakanı azarlarken de gördü vs...velhasılı ne günleri grüyuoruz deği ne günlerden geldik denmeli...
tbilgi, 3 ay önce
12 34 Şikayet Et
rambay21 18 Kasım 2020 13:03
Iktidar sizde olunca milletin dinine imanina kiligina kiyafetine kisaca hersiyine karışırsınız ama sizde olmayinca düşünce özgürlüğü hak hukuk diye diye miletin kanini zehirlersiniz.
43 33 Şikayet Et
m.aydın 18 Kasım 2020 12:48
T.C. devleti bir hukuk devleti ise gereğini yapmalı yoksa ülkede adalet ve devletin gücü bitmiş demektir.
17 61 Şikayet Et
tbilgi 18 Kasım 2020 11:59
güzel ülkemizin alattin çakıcının ve diğer kabadayıların tv den tehtitlerini de gördüğü günler oldu. güzel ülkemiz başbakanının kumarhanede dayak yediğini de gördü, güzel ülkemiz başbakanı pijamayla karşılayan işadamını da gördü, güzel ülkemiz omzu yıldızlılarca basın önünde balşbakanı azarlarken de gördü vs...velhasılı ne günleri grüyuoruz deği ne günlerden geldik denmeli...
Güzel ülkem ne hale geldi be.
guudcurry, 3 ay önce
41 43 Şikayet Et
Oguzbeyi01 18 Kasım 2020 11:18
Adaletin ve hukukun üstün olduğu bir ülkede bunların olması normalmidir? Sorunun cevabı evet ise vah halimize. Sorunun cevabı hayır ise savcılarımızın harekete geçip bu ülkenin polisi istihbaratı var sen kimsin diye gözaltı kararı alması gerekir.
12 87 Şikayet Et
123