ciz06 28 Kasım 2020 00:20
Esnek ve dönüşümlü çalışan kamu kurumları hangileri acaba bilen varsa yazabilir mi genelgeyi takan amir yönetici var mı yoksa kraldan çok kralcı mı var bu devirde
0 4 Şikayet Et
Hakanp 23 Kasım 2020 10:08
bende kronik kalp hastasıyım 2 defa acık kalp ameliyatı oldum 1 defa kist ameliyatı oldum %50 engelli raporum var saglık calısanıyım ve halen calısmaya devam edıyorum ılk genelge yayımlandıgında vaka sayısı 3000 cıvarlarındaydı sımdı ıse 6000 kusur o zaman idari izin veriliyordu da şimdi neden verilmiyor illa yakalanmamız mı gerekiyor yeni bir genelgenin yayımlanmasını istiyorum bana bulaiması halinde kurtulma oranım normal bir insan göre çok çok düşük umarım yeni bir genelge çıkar,
0 11 Şikayet Et
hayalletx 22 Kasım 2020 16:18
Bazı arkadaşlar yorumumu beğenmemiş. Emekli olun yettığınız yerden maaş alın diyorum bizde yaptığımız işi bilelim. Listedeki personel sayısı 4 kişi goreve gelen 1 kişi... Yani bu arada sadece sağlık personeli calışmıyor oyle acıtasyon yapmayın...
Sistem sağlıklı olanında sağlığını bozuyor. Artan işyükü ve sitres bizi de bitirecek. Kronik hastaları ve bayanlar emekli olsa şuan ülkede iş gücü kaybı olmaz.
hayalletx, 5 ay önce
7 0 Şikayet Et
hayalletx 21 Kasım 2020 23:43
Sistem sağlıklı olanında sağlığını bozuyor. Artan işyükü ve sitres bizi de bitirecek. Kronik hastaları ve bayanlar emekli olsa şuan ülkede iş gücü kaybı olmaz.
7 7 Şikayet Et
yakari67 21 Kasım 2020 15:25
Kronik hastayim ve bu hstalik isyerimdeki stres yuzunden oldu. Postanede bazen pzar gunu dahil calistiriliyoruz idari izin yok. Ben maas almamaya raziyim en azindan dondugumde isimden olmadigimi bilsem yeter. Hayatimiz 2 tane insanin agzina bakiyor. Calisacaksin dedinmi covid ile sokak sokak kose kapmaca oynuyoruz naas istemiyorum ölmekte..
2 11 Şikayet Et
fatihmetin 20 Kasım 2020 20:42
basit hastalık ile idari izin kullanılıyor yazan arkadaşlarım ile hastalığımı alın siz sağlığınız verin değişmek isterim genetik bir çok hastalık aile kökenlidir çekmeyen bilmez her şartda değişmek isterim ülkenin her cografi bölgesinde görev yaptım yine yaparım da
1 17 Şikayet Et
SADECE DOĞRULAR 20 Kasım 2020 15:57
Biz esnek-köstek çalışma değil;Devlet babanın tüm çalışanlarına eşit ve adaletli yaklaşmasını bekliyoruz.Sağlık personeli isen ölene kadar çalış(izin,emeklilik,esnek.tayin hiçbir hak yok)nükleer savaşmı çıktı biri bana izah etsin..Para herşey değildir ama az çalışan ile çok çalışanın eşit veya daha az aldığı veya alacağı hangi din kitabında var.Dinimiz çalışanın hakkını verin diyor...
4 2 Şikayet Et
Reyhanlı15 20 Kasım 2020 14:49
Kimse işe gitmesin yani dükkanı kapatalım. Bence maasta kapatılsın isteyen herkese ücretsiz izin!!!!
Uzaktan eğitime nasıl bir çözüm sunacaksınız.Binlerce çocuk evde tek başına.İdari izin istemiyoruz evden de çalışılabilecekler için bir çözüm olmalı.
esmasultanım, 5 ay önce
13 3 Şikayet Et
Reyhanlı15 20 Kasım 2020 14:47
Katılıyorum arkadaşım calisamiyacak hasta ve yaşlı ise emekli edilmeli
e nabızdan alınan en basit hastalık ile ilgili belge kronik sayılıyor, ülke bu haldeyken rapor olayını suiistimal eden çok kişi var. Kamuda bence tamda rotasyon zamanı, zor günlerden geçtiğimiz şu günlerde kamuda çalışan ve sağlıklı insanların iş yükü iki üç katına çıkıyor sağlıklı olmanın ödülü olsa gerek. Kamu bu yoğun çalışma temposuna uyamayan tüm kronikleri bir an önce emekli etmeli.
mkctp, 5 ay önce
18 4 Şikayet Et
Reyhanlı15 20 Kasım 2020 14:46
Biraz vicdan lütfen. Devlet buyuklerinide, amirleri de hep bu vicdansız sorumsuz insanlar zora sokuyor. Ben vergi dairesinde çalışıyorum. Pandeminin başından beri dairenin yarısı raporlu ilaç kullanıyorum diye idari izinli gelmiyor. 4-5 tanesi de 60 yaş üstü diye idari izinli gelmiyor. Ama bunlar pandemiye kadar pöfür pöfür sigara içiyordu kapının önünde sürekli. Ve ben bunlarla pazarda markette devamlı karşılaşıyorum. Yani bunlar sadece daireye gelmiyor başka her yere gidiyor. Üstelik bizim dairede 3 kişi pozitif çıktı üçü de dış kökenli. Nasıl oluyor yani sizce. Bence devlet kurumları daha güvenli, lütfen ne kendimizi ne de devleti kandırmayalım. Canınız çalışmak istemiyor. Bu aşikar. Ama bu değirmenin suyu nereden gelecek? hiç düşündünüz mü. Sen yat ben yat. Devlet te fabrika gibidir uretmezse kazanmazsa sana bana ne verecek. Devlet düşman mı ki herşeyi zora zokuyorsunuz. Sağlıkçılar ne yapsın o halde gece gündüz çalışıyor. Lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve düşünün bu işe sahip olmak isteyen ne kadar insan var siz sahip olmuşsunuz ama hakkını vermiyor sukretmiyorsunuz. Eğer 60 yaş üstü ve ise yaramayacaksan artık bırak git. Çalışacak insanlara yer açılsın. Gerçekten bunu iyi düşünün bu dünyanın öbür tarafıda var eğer inanıyorsan tabi ki her yaptığından hesaba cekileceksin. Ha beni soruyorsan kesinlikle esnek bile çalışmadım devletimin böyle zamanda daha çok ihtiyacı var diye düşündüm ve işimin başındayım çok şükür.
29 17 Şikayet Et
123456789