Hamzemir02 02 Mayıs 2021 13:19
Merhabalar 657. Memurlar kanuna tabi 399 lu olarak görev yapmaktayım 8 ay önce bir soruşturma açıldı adıma ve geçiçi olarak görev yeri değişikliği yaptılar 8 ay sonra soruşturma sonucu belli olmadan hizmet gereği ve soruşturma gereği görev yeri değişikliğim naklen yapıldı sanırım disiplin cezasıda ücret kesimi cezası gelecekmiş bir memura hem displin cezası hemde görev yeri değişikliği cezası verilebilir mi dava açarsam kazanabilir miyim?
0 0 Şikayet Et
emre4032 24 Kasım 2020 09:56
kit taşeronlarına kadroo.cumhurbaşkanlığı kararnamesini uygulayın artık yeter 2 yıl oldu.,
0 2 Şikayet Et
emre4032 24 Kasım 2020 09:54
şu yazdığın allahın adı geçen masum yoruma bile eksi veriyor vicdansızlar.ayıptır ya ayıp.ne var sanki taşeron kölelikten kurtulsa insanlar insan gibi evlerine ekmek götürseler.bukadar kıskanç fesat olmayın ayıptır.inadına tek bir taşeron kalmayıncaya kadar kit taşeronlarına kadroo diye haykıracağız heryerde.,Taseron somurgesıne son kitlerde insallah
Taseron somurgesıne son kitlerde insallah
ankaragucu 1910, 6 ay önce
2 1 Şikayet Et
ankaragucu 1910 23 Kasım 2020 21:47
Taseron somurgesıne son kitlerde insallah
5 3 Şikayet Et
06ank63 23 Kasım 2020 20:02
2019/1 atamasında yerleşen bu kurala dahil değil mi ? Açıklama da 2020/1 ve sonrası
0 1 Şikayet Et
funkkyy 23 Kasım 2020 19:04
Ben 2018/1 merkezi atamayla kite atandım. 2 yıl 2 ay oldu. Şimdi istifa etsem 3 yılı doldursam bile atanamıyor muyum 2020 kpss puanıyla?
0 2 Şikayet Et
muhendisimbenya 23 Kasım 2020 15:19
2020 2 merkezi atamasında teiaş'ın mühendis kadrosuna atanan birisi 2021 bahar aylarında botaş, temsan gibi kurumların sözlülerine girip kurum değiştirebilir mi? çünkü özel sınavla alımlara girmek için 3 yıl alışma zorunluluğu olmuyordu sanki.
1 1 Şikayet Et
mehmetko 23 Kasım 2020 15:14
Yani demiş ki: mülakatlınalımlara başvuruya kazananlar kitlerden başka kuruma bu şekilde geçebilir ancak. Gerisi bildiğiniz gibi..
Hiçbir şey anlamadım.
ugurcavli, 6 ay önce
0 2 Şikayet Et
breze06 23 Kasım 2020 15:14
Isci olarak personel alan tpao, botaş, temsan na girerseniz merkezi atamada bir yer kazandiginizda hemen geçiş yapabilirsiniz sıkıntı yok ama merkezi alimla personel alan bir kurumda calisiyorsaniz gidemezsiniz.
0 1 Şikayet Et
ugurcavli 23 Kasım 2020 14:32
Hiçbir şey anlamadım.
0 11 Şikayet Et