Melahatttt 22 Kasım 2020 04:06
Mhpnin oy oranı çıkarılan afla, böyle mafya bozuntularına sahip çıkmakla falan %4lere düştü. Yani akpyi iktidarda tutacak bir oya sahip değiller artık. Bu sebeple akp iktidarda kalabilmek için alternatif durumları değerlendiriyor. Açılım maçılım yaparak aldığı eski kürt oylarını hdpye göz kırparak almak istiyor. Dün kürtleri kullandı, dün yine fetöcüleri kullanmıştı bugün mhpyi kullanıyor yarın bir başkasını kullanacak iktidarda kalabilmek için.
2 12 Şikayet Et
murat34341616 22 Kasım 2020 01:59
Fikrini söyledi öyle mi? Sizden başkası aynı şeyleri söylese en hain terörist oluveriyor? Onlar fikrini söyledi neden olmuyor? Adamına göre muamele edenleri bu aziz millet yerin dibine sokacak inşallah!
0 11 Şikayet Et
60edebiyat60 22 Kasım 2020 01:28
Laga lugaya gerek yok Demirtaş bir teröristtir terör sevicidir pkklidir onun salıverilmesi gerektiğini kim beyan ederse etsin şehitlerimizi ve şehit yakınlarını ve tüm Türk milletini karşısına alır Bülent Arınç da dahil lafları eğip bükmeye gerek yok sayın kalın tavrinizi koyun ve yanlıştır deyin
2 11 Şikayet Et
zübeyirtaskin 22 Kasım 2020 00:53
Kaboglunun videosuda dustu. Yarina vaziyet alalim. İp karisabilir...
7 0 Şikayet Et
hulahopp 22 Kasım 2020 00:36
Utanmasanız adama deli diyeceksiniz! Chp li mv, abd den yardım isteyince, tüm chp yi bağlıyor, aynısı sizde olunca, deli o deli!
1 13 Şikayet Et
mathadore 22 Kasım 2020 00:21
Osman Öcalan süreci kaldığı yerden devam edecek anlaşılan. İstanbul seçimi kaybedilince ara verilmişti ama baktılar tüm ülke elden gidecek anlaşmalar tekrar başlatılabilir. Osman Öcalan yine TRT'ye çıkarsa şaşırmayalım.
4 9 Şikayet Et
kemalmax 22 Kasım 2020 00:13
İbrahim beye çok saygı duyuyordum. Ama görünen o ki tek adamın buyrukları altında ezilmiş, düşünme kapasitesi zayıflamış, vicdanı ve hukuk anlayışı felç olmuş.
4 6 Şikayet Et
hobaa78 21 Kasım 2020 23:31
Chp'den biri demirtas deyince teror diyen sizler,aynisini akpden biri deyince fikrini soyledi diyor. Cidden pes.
20 86 Şikayet Et
samet.by 21 Kasım 2020 23:24
arıncın fikirleri yasin börüyü aybüke öğretmeni eren bülbülü 11 aylık bebeği, şehit olan tüm güvenlik güçlerimizi yaralıyor.
15 72 Şikayet Et