kpssisyani 23 Kasım 2020 17:01
Yazık size gerçekten. Mantığınızı anlamıyorum. Benim aracım yok araç alamıyorum, almadıkça da yükseliyor. Ama siz gelmişsiniz bu durumda yaptığınız değerlendirme bazılarının arabası elinde kalmışmış. Yatırım için araba alanın aklına şaşarım zaten ancak memleketin haline bak ki araç bil yatırım oluyor. Ama birilerinin elinde patlamışmışmış. Ne diyeceğimi bilemiyorum sinirden.
Bazılarının araç ellerinde patlamış düşüşe geçtiği için fiyatlar zorlarina gidiyor, kendilerine züğürt tesellisi veriyorlar. :)))
Abbas KILKUYRUK1, 8 ay önce
0 1 Şikayet Et
kpssisyani 23 Kasım 2020 13:09
Kardeş, senin mahalleden bakınca öyle görünüyor demek.
Doğru sıfır araba bulamıyorsun, ev araba alan alana,otoparklarda yer yol, kafeler restoranlar dolu, alışveriş sitelerinden alışveriş yapan yapana kargolar siparişleri dağıtmaya yetişemiyor. Sabah akşam yalan yalan yalan, artık bırakın millet açlıktan ölüyor yalanlarını
Arff1, 8 ay önce
0 1 Şikayet Et
hsnsylk 23 Kasım 2020 10:38
Sanki ÖTV zammını koyan halk ya bırakın artık algı yaratmayı fiyatların yükselmesindeki tek sebeip iktidar partisidir. Adamlar bir araçtan satıcının kazandığından daha fazla vergi alıyor ve bune da lüks tüketim vergisi diyorlar. Kendi halkını sömürmek 100 0 yıldır İslamcıların en büyük özelliği.
2 4 Şikayet Et
kihbi38 22 Kasım 2020 23:33
Tüm Vatandaşların beklentisi doğrultusunda Ötv Adil bir seviyeye çekilmeli.
0 20 Şikayet Et
bydogan20 22 Kasım 2020 23:02
38 yaşındayım Türkiyede bir şeyin fiyatının düştüğünü henüz görmedim. sıfır araç ithalatı olmayınca 2. el nasıl düşecek?
3 18 Şikayet Et
boztaş58 22 Kasım 2020 23:01
İthal ikinci el oto getirilmeli. Tabi bütün kontrolleri yapılarak
2 13 Şikayet Et
Arff1 22 Kasım 2020 22:55
Doğru sıfır araba bulamıyorsun, ev araba alan alana,otoparklarda yer yol, kafeler restoranlar dolu, alışveriş sitelerinden alışveriş yapan yapana kargolar siparişleri dağıtmaya yetişemiyor. Sabah akşam yalan yalan yalan, artık bırakın millet açlıktan ölüyor yalanlarını
Arif efendi tuzun kuru belli a haberi izleyince bir elimiz yağda bir elimiz balda zannedyorsun heralde evdeki 5 doğalgaz peteğinin 4 tanesi kapalı diğeride en düşükte çalışıyor ortalık yangın yeri sen aynanın karşısına geçip saçını tarıyorsun
dinarlı fahri, 8 ay önce
8 5 Şikayet Et
Erhan5525 22 Kasım 2020 22:39
Araba fiyatları düşecek diye araba almayıp beklenirken fiyatlar tekrar artmıştı.yine aynısı olmasın?
1 13 Şikayet Et
Shadoww007 22 Kasım 2020 21:11
yersen
2 11 Şikayet Et
krizantem71 22 Kasım 2020 20:22
Sıfır araç fiyatlarının yüksekliğinin dövizle pek alakası yok. net fiyatı 160 bin tl olan bir araç doların ani yükselişi ile 190 bi tl ye çıkıyor, atış var ama ÖTV ye göre pek bir artış değil bu. 160 bin tl bir araçtan 160 bin tlden fazla da ÖTV alınıyor, yani vergi... en az bir 50 bin tl de kdv : araç fiyatı oluyor 380 bin tl. Yani dolardaki artış bunun yanında pek bir şey değil.
4 12 Şikayet Et
123456