Damat Ferit Ferit 24 Aralık 2020 08:27
Bazı kesime mensup yorumcular nedense yolsuzluk iddialarının olduğu haberlerde panik yaşayarak hemen reaksiyon gösterip dikkatleri başka taraflara çekmeye çalışıyor.
0 1 Şikayet Et
fıssss 25 Kasım 2020 18:08
Ne hikmetse akp de hiçbir sıkıntı yok herşey ak. rüşvetten yakalanan birinin oğlu vardı kanıtlıydı ne oldu ona mesela? Hırsız her yerde hırsızdır ama kendi partilerinde olunca birşey olmuyor. akp mhp chp hdp iyi parti fark etmez. Bütün hırsızları ALLAH ıslah etsin.
3 4 Şikayet Et
Vatandas07 25 Kasım 2020 12:29
Melih Gökçek? 750 milyon dolar? Dinozor?
3 8 Şikayet Et
özkannkayaaa 25 Kasım 2020 12:05
savunan kimse yok kim yolsuzuk yapıyorsa allah belasını versin. Kutuları gözlerinizle gördünüz yine sesiniz çıkmadı.
CHPliler, bari zimmetine para geçiren CHPliyi savunmayın!
DürzüBükücü, 3 ay önce
2 4 Şikayet Et
DürzüBükücü 25 Kasım 2020 11:20
CHPliler, bari zimmetine para geçiren CHPliyi savunmayın!
8 1 Şikayet Et
özkannkayaaa 25 Kasım 2020 10:23
konuşmaya gelince hepiniz ahlaklı hırsızlığa larşı çıkan amma öz de ne olduğunuzu 3. sayfalardan okuyoruz hafız.
Herkes kendi hırsızına hoşt derse mesele çözülecek de senin gibi partizanlar oldukça hırsızlar rahat rahat çalmaya devam eder. Arkadaş CHP'li yandaşın çalsa da senin cebinden çalıyor haberin var mı?
mehmetcaner27, 3 ay önce
2 5 Şikayet Et
uyumlu84 25 Kasım 2020 09:25
Ne kadar çirkin ve bencil yorumlar var burada. Arkadaşlar yolsuzluğun partisi, sağı solu olmaz. Yolsuzluk yolsuzluktur ve karakter meselesidir. Yolsuzluğu yapan kim olursa olsun en ağır şekilde cezalandırılmalıdır. Halkın parasını gasp etmişler. O parada tüyü bitmemiş yetimlerin hakkı var. Eğer ki kim bu şekilde yolsuzlukla milletin parasını çalıp gasp ediyorsa Allah onları bildiği gibi yapsın.
0 17 Şikayet Et
icraa 25 Kasım 2020 00:19
"zimmet, irtikap, görevi kötüye kullanma ve evrakta sahtecilik" iddialarının detayı var mı
2 3 Şikayet Et
Chocolator 24 Kasım 2020 23:42
Sırf Mansur yavaş'ın dava ettiği milyonlarca liralık usulsüzlük var. Kıt akıllı birisi "elinde kanıt varsa" diyor. Mahkeme suçlu bulsa bu sefer de herkes yapıyor diyecek. Devletin memuru olmuş ya da olacak kişilerin basit mantık ve ahlak kurallarından yoksun olması çok garip gerçekten. Oklokrasi Türkiye'nin yönetim biçimi olmuş. Basit yeteneklerden yoksun kişilere devlet nasıl 4-5 bin TL maaş verebiliyor şaşırıyorum. Yeteneksiz ve başarısızlığın memur olduğu yerde de "halkın çocukları" dersin.
9 6 Şikayet Et
UzmanGorusu123 24 Kasım 2020 22:13
elinde kanıt varsa versene o muhalif medyanıza da yayınlansınlar.yok eğer yoksa alenen yalan konuşuyor ve suç işliyorsun
Ankarayı yiyerek bitiremeyen yılların eskitemediği Gökçek hakkında da soruşturma açacak araştıracak delikanlı birisi çıktığı zaman ülkenin geleceğinden umutlanmaya başlayabilirsiniz... Bunlar küçük balıklar :)
justeacher, 3 ay önce
9 9 Şikayet Et
12345