murat34341616 25 Kasım 2020 13:42
18 yıl hikayesi uydurma şimdi, 18 yılın 15 yılını ben akp ile yürüdüm? son 3 yıldan haber ver. son ohal dönemi sonrası hangi seçimi kazandınız? Koyulsun sandık ak koyun kara koyun göreceksin. O fakirin oyunu alabileceksin sanıyorsan gerçekten hiç dünyadan haberin yok. İstanbulu dahi alamadın hem de bu kadar sorunlu ekonomi dönemi yokkken! Oyları çaldılar yalanına sarılmaktan başka çareniz kalmadı, koyun sandığı gerçekleri görün!
Murat anlıyorum sen laf anlamazsın ama halk senin gibilere 18 yıldır laf anlatıyor üstelik FAKİR halk laf anlatıyor. Ancak bir partinin 18 yıl boyunca %34 ile başlayıp nasıl oluyor da %52 oya ulaştığını açıklayamıyorsun. Eften püften eleştirilerine üşenmeyip cevap veriyorum ama sen ve senin gibi memur görünümlü partizanlar hırsla dayanamayıp bazen şahsıma hakaret ediyorsunuz. Bir toplumun fakirleri bir partiye oy veriyorsa o gerçekten halkı temsil eder, eğer bir toplumdaki zenginler belli bir partiye oy veriyorsa o da seçkinleri temsil eder. Sen aristokrat/seçkinler tabakasındansın. Demokrasi HALK rejimidir. Halkın önüne çıkacak adamın en fakirine ulaşmasıdır. AK parti FAKİR halka ulaşmasa nasıl oy alıyor?
mehmetcaner27, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
mehmetcaner27 24 Kasım 2020 22:25
Murat anlıyorum sen laf anlamazsın ama halk senin gibilere 18 yıldır laf anlatıyor üstelik FAKİR halk laf anlatıyor. Ancak bir partinin 18 yıl boyunca %34 ile başlayıp nasıl oluyor da %52 oya ulaştığını açıklayamıyorsun. Eften püften eleştirilerine üşenmeyip cevap veriyorum ama sen ve senin gibi memur görünümlü partizanlar hırsla dayanamayıp bazen şahsıma hakaret ediyorsunuz. Bir toplumun fakirleri bir partiye oy veriyorsa o gerçekten halkı temsil eder, eğer bir toplumdaki zenginler belli bir partiye oy veriyorsa o da seçkinleri temsil eder. Sen aristokrat/seçkinler tabakasındansın. Demokrasi HALK rejimidir. Halkın önüne çıkacak adamın en fakirine ulaşmasıdır. AK parti FAKİR halka ulaşmasa nasıl oy alıyor?
hakaret nerede? fiyat artışı ve alım gücü cevabın nerede? boş teneke diyeyim de hakaret işinde boşa düşmesin cümlen:)
murat34341616, 3 ay önce
3 0 Şikayet Et
inanoner 24 Kasım 2020 22:14
bilmeden sallayan boş bir insansın. ne kemalistim ne de cemaat tarikat ehli ama senin gibi efendilerinden aynı şeyleri yazması istenen birini de anlıyorum. senin gibiler kafalarındaki boşlukları uydurdukları laflar ile doldurarak bilgi sanmasa bugün bu iktidar bu kadar rahat olmazdı
Mürit olmana rağmen, mürit olduğunu reddeden çok insanla karşılaştım. Dikkat ediyorsan ben bilgi veriyorum sen şahsıma hakaret ediyorsun. Bu bile mürit olduğunun ispatı. Çünkü söyleyebileceğin hiçbir bilgin yok. Şeyhlerin emrediyor sen de itaat ediyorsun.
mehmetcaner27, 3 ay önce
2 2 Şikayet Et
mehmetcaner27 24 Kasım 2020 21:38
Mürit olmana rağmen, mürit olduğunu reddeden çok insanla karşılaştım. Dikkat ediyorsan ben bilgi veriyorum sen şahsıma hakaret ediyorsun. Bu bile mürit olduğunun ispatı. Çünkü söyleyebileceğin hiçbir bilgin yok. Şeyhlerin emrediyor sen de itaat ediyorsun.
sende zerre bilgi yok sen sana ne şekilde yazman yorum yapman istenirse ruhunu teslim ettiklerinin isteklerinden dışarı çıkmazsın.
inanoner, 3 ay önce
5 0 Şikayet Et
inanoner 24 Kasım 2020 20:25
sende zerre bilgi yok sen sana ne şekilde yazman yorum yapman istenirse ruhunu teslim ettiklerinin isteklerinden dışarı çıkmazsın.
Bilgin olmadığı için senin gibi hakikati duymaktan hoşlanmayanlar şahsıma hakaret ediyor. Tabii bu sizin tıynetiniz ne diyebilirim ki?
mehmetcaner27, 3 ay önce
2 7 Şikayet Et
murat34341616 24 Kasım 2020 20:21
hakaret nerede? fiyat artışı ve alım gücü cevabın nerede? boş teneke diyeyim de hakaret işinde boşa düşmesin cümlen:)
Bilgin olmadığı için senin gibi hakikati duymaktan hoşlanmayanlar şahsıma hakaret ediyor. Tabii bu sizin tıynetiniz ne diyebilirim ki?
mehmetcaner27, 3 ay önce
1 5 Şikayet Et
mehmetcaner27 24 Kasım 2020 19:55
Bilgin olmadığı için senin gibi hakikati duymaktan hoşlanmayanlar şahsıma hakaret ediyor. Tabii bu sizin tıynetiniz ne diyebilirim ki?
keşke ile başlayacaksak, senin yokluğun olsa noktasından başlardım! Ama bunu da anlamazsın. Alım gücü dediğin 5 lt sıvı yağ 1 yılda 30 tl den 50 tl ye çıktığında nasıl hesaplanıyor yaz bakalım? Herkes gibi bir yere yala...lık ederek gelir elde edemiyor!
murat34341616, 3 ay önce
5 0 Şikayet Et
Hakan TOYGUN 24 Kasım 2020 19:44
Bu iktidar gitmeden gün yüzü göremeyeceğiz.
2 3 Şikayet Et
mathadore 24 Kasım 2020 19:16
Enflasyon sepetinde olup da yıllık yüzde 10'dan daha düşük artmış bir kaç ürün söyler misiniz? Neler varmış sepette görelim. Zaten yasal hırsızlık olduğu için kimse bir şey diyemiyor. İhale yasasını nasıl 180 kere değiştirdilerse sepeti de işlerine geldikleri gibi değiştiriyorlar. Senin gibileri konuşacak yüz buluyor işte bu sayede.
O gün de bu gün de enflasyon saklanamaz, çünkü burası kuzey kore ya da küba değil. Saklarsan yurtdışından döviz girişi pahalanır, risk arttığı için faiz artar. Bu tür yorumlar ancak partizanların yorumudur. Hep söylüyorum, TÜİK'in yaptığı enflasyon hesabı ve enflasyon sepeti şeffaf ve açıktır. Eğer bu enflasyon yalan ise aynı enflasyon sepetinde kullanılan malzemeleri çıkar piyasaya kendiniz değerlendirir gerçek enflasyonu ortaya koyarsınız. Bunu herhangi muhalefet partisi yapabilir. Ancak yalan propaganda yapmak daha kolay. Eğer enflasyonu, ekmek, yumurta enflasyonuna indirirsen iktidar da en az hatta fiyatı düşen malzemeleri ortaya koyarak enflasyonu düşük gösterir. Enflasyon böyle hesaplanmaz çok artan ve az artanların ortalaması alınır. Buna da enflasyon sepeti denir.
mehmetcaner27, 3 ay önce
2 8 Şikayet Et
mehmetcaner27 24 Kasım 2020 19:11