drej47 28 Kasım 2020 14:17
Yalancılar Allah'ın düşmanıdırlar.
0 1 Şikayet Et
drej47 28 Kasım 2020 09:03
Bizler elhamdülillah Müslümanız. Yalancılık hafif bir şey mi yani!? Üstelik başından beri yanlış bilgi vermekten dolayı bir kişinin dahi fazladan virüse yakalanmasına sebep olmak hukuken küçük bir suç mudur!? Ahlaken küçük bir vebal midir!? Dinen önemsiz bir günah mıdır!?
Bir insan bin doğru yapar da bir yanlış ile bu kadar kötü yargılanmaz ki! Biraz vicdanlı olun. Bu bir parti meselesi değil. Şu dönmde hepimiz öyle yada böyle devlete güvenmek zorundayız. Sistem mükemmel değil ama gerçekten de emek var. Ben dün covid olduğumu öğrendim. Sağlık hizmeti gerçekten de iyi. Eleştiri yaparken vicdanınızı unutmayın derim
geo41, 3 ay önce
0 3 Şikayet Et
guven7790 27 Kasım 2020 23:04
En baştan belli hatalı
Bir insan bin doğru yapar da bir yanlış ile bu kadar kötü yargılanmaz ki! Biraz vicdanlı olun. Bu bir parti meselesi değil. Şu dönmde hepimiz öyle yada böyle devlete güvenmek zorundayız. Sistem mükemmel değil ama gerçekten de emek var. Ben dün covid olduğumu öğrendim. Sağlık hizmeti gerçekten de iyi. Eleştiri yaparken vicdanınızı unutmayın derim
geo41, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
Erhan5525 27 Kasım 2020 21:33
Samsunda yüzde 50 ile 100 arasında artış var diye 2 gün önce açıklama yapmamıştılar Zehra hanım? Şimdi açıklamada yok Samsun .samsunda aşımı bulundu acaba yoksa konu nedir sizin bilginiz varsa Bi aydınlatırsanız bende öğrenmiş olurum.
Beğenirsin ya da beğenmezsin o başka ama sırf hasta sayıları doğru değil,yalan söylüyorsunuz diye bakanı ve hükümeti eleştirenlere sinir olmaya başladım.Arkadaş devlet yönetimi oturduğun yerden konuşmakla olmuyor.Sayı 10 olmuş 1000 olmuş ne yapacaksın.Ortada dünyayı kavuran bir salgın var al işte önlemini.Oturduğun yerden eleştiri yapmakla,devletin başında olup icraat yapmak pek de aynı olmasa gerek...Takmışlar rakamlar doğru değile..500.000 yazınca ne olacak?Eleştirinin de bir mantığı olsun.Bizim sadece dar açıyla düşündüğümüz her şeyi devlet her açıyla düşünmek zorunda.Yani bizim düşünemediğimiz açıları da düşünerek icraat yapıyorlar biraz el insaf yahu.
55 Zehra 55, 3 ay önce
1 6 Şikayet Et
55 Zehra 55 27 Kasım 2020 21:06
Beğenirsin ya da beğenmezsin o başka ama sırf hasta sayıları doğru değil,yalan söylüyorsunuz diye bakanı ve hükümeti eleştirenlere sinir olmaya başladım.Arkadaş devlet yönetimi oturduğun yerden konuşmakla olmuyor.Sayı 10 olmuş 1000 olmuş ne yapacaksın.Ortada dünyayı kavuran bir salgın var al işte önlemini.Oturduğun yerden eleştiri yapmakla,devletin başında olup icraat yapmak pek de aynı olmasa gerek...Takmışlar rakamlar doğru değile..500.000 yazınca ne olacak?Eleştirinin de bir mantığı olsun.Bizim sadece dar açıyla düşündüğümüz her şeyi devlet her açıyla düşünmek zorunda.Yani bizim düşünemediğimiz açıları da düşünerek icraat yapıyorlar biraz el insaf yahu.
25 11 Şikayet Et
İLKSULTAN 27 Kasım 2020 20:23
güvenirliğini yitiren bir bakan..iş işten geçince sayıları açıklamaya başladı.ttb aylardır basbas bağırıyor sayılar yanlış diye bence bu sayılarda yanlış.bir de neden il il ilçe ilçe bu sayılar açıklanmaz ? maalesef gidişat kötü allah yardımcımız olsun.tabii başta sağlıkçılara..
14 23 Şikayet Et
hobaa78 27 Kasım 2020 20:08
bir dediği bir dediğini tutmuyor. hem şu kadar ilde yüzde 100 arttı diyor, hem bugünkü vakaları açıklıyor, vakalar hepi topu 300-500 yani yüzde 1 artmış oluyor. masala devam yani.
11 27 Şikayet Et
SerbestRadikal 27 Kasım 2020 19:34
yahu en azından bu illerde 14 gün kapanma yapın. yetki sizde. tedbir alın alın alın nereye kadar. almıyor işte vatandaş... devlet olarak sen gerekeni yap
7 39 Şikayet Et