Plsern 29 Kasım 2020 13:36
Fen lisesi mi? Türkiye'nin beyinleri mi? Biraz az at ablacım Allah'tan bilgi çağında yaşıyoruz da internetten bakma imkanımız oluyor. Böylece dedikleriniz külliyen yalan olduğunu ogrenebiliyoruz. Tabi size inanan insanlar elbet vardır aynı yere oy attığınız. Sizi biseye inandırmak kolay
kartal imam hatip lisesi fen lisesi dir.lise Türkiyede beyinlerin gittiği okuldur.herkesi almazlar.eleştiri yapanlar okulu bir araştirsin.burada yorum yazmak kolay.sadece iş olsun muhalefet olsun .oy verdiğin adam kim?birde ona bak..
nurhan_33, 5 ay önce
1 1 Şikayet Et
nurhan_33 28 Kasım 2020 23:02
kartal imam hatip lisesi fen lisesi dir.lise Türkiyede beyinlerin gittiği okuldur.herkesi almazlar.eleştiri yapanlar okulu bir araştirsin.burada yorum yazmak kolay.sadece iş olsun muhalefet olsun .oy verdiğin adam kim?birde ona bak..
2 2 Şikayet Et
Plsern 28 Kasım 2020 16:30
Yok ben imam hatipe takilmadim kartal imam hatibe takıldım. Diğer imam hatiplerin eğitimi zayıf demekki. Olabilir tabi önlerini kapatmamak gerek bizim bilim insanlarına ihtiyacımız var
O kadar egitimi var imam hatipe mi takildin? Ayrica imam hatiplilerin mezuniyetten sonra onleri kapatilmasina ragmen nasil okullarda okuduklarina bak. Ornek al.
Acshb, 5 ay önce
1 7 Şikayet Et
akarakas78 28 Kasım 2020 16:03
Adamın eğitimi ortada yok imam hatipli yok bilmem ne artık bırakalım şu ötekileştirmeyi
7 10 Şikayet Et
Acshb 28 Kasım 2020 12:14
O kadar egitimi var imam hatipe mi takildin? Ayrica imam hatiplilerin mezuniyetten sonra onleri kapatilmasina ragmen nasil okullarda okuduklarina bak. Ornek al.
Zamanında kartal imam hatip lisesini bitirmek varmış. Adamlar Türkiye'nin her kurumunda maasallah. Bide imam hatipliye ayrımcılık var derler. Evet bı ayrımcılık var ama ters yönde
Plsern, 5 ay önce
15 17 Şikayet Et
abdulgani fakir 28 Kasım 2020 09:31
Neden bu gibi üyeliklerden otuz kırk elli bin gibi hatta bazılarının daha fazla ücretler veriliyor. Neden zaten devletten maaş alan bu üyeler bir de bu kurul üyeliklerinden bu kadar yüklü miktarlarda kazanç elde ediyor. Neden Bazıları birden çok kurul üyesi olabiliyor? Memlekette adam mı yok?
2 56 Şikayet Et
gejo 28 Kasım 2020 09:22
Ne yapıyorlar acaba? Yazık. Sonra acı reçeteden bahsediliyor. Acı reçete her zaman yoksula çıkmıştır.
5 53 Şikayet Et
Plsern 28 Kasım 2020 01:54
Zamanında kartal imam hatip lisesini bitirmek varmış. Adamlar Türkiye'nin her kurumunda maasallah. Bide imam hatipliye ayrımcılık var derler. Evet bı ayrımcılık var ama ters yönde
21 69 Şikayet Et