mburak19 30 Kasım 2020 07:01
Hiçbir bilimsel açıklaması olmaksızın, popülist alınan bir kararlar. Yalnızca bu süreçte ek ders ödemelerinin yarısını kesiyoruz desinler ve arkasında dursunlar bu kararın, bu sefer de okullar açılsın diye ortalığı ayağa kaldırır bu eğitim neferleri.
4 4 Şikayet Et
sarperener 29 Kasım 2020 23:29
Anaokuluna giden çocuk biraz daha motor becerileri gelişmiş, biraz daha öz bakım vb öğrenmiş olarak gelir evet ama aynı zamanda hane halkından birini toprağa götürecek canavar bir virüsle de gelebilir.Bu ihtimal çok yüksek bu günlerde.Okul öncesine bu açıdan bakın.Yıllık eğitimin bedeli, hanede ve geniş ailede bir iki can kaybı olur yüksek ihtimal.Oluyor da!
7 7 Şikayet Et
*runkli* 29 Kasım 2020 21:03
Okulları kapa anaokul kreşi açık bırak. Tutarsızlık değil mi? Kapatın şu okulları. Mart ayının sonuna kadar
24 33 Şikayet Et
vetbey2326 29 Kasım 2020 20:00
Ne kadar gereksiz cahil boş konuşma şeklidir. Seviye yerlerde....
Ben çift maaşla çalışırken süperdi , herkese hava atardım diye konuşanlar bi zahmet çocuklarına baksınlar. Hayat hep bahar değil
şaşkın tarihçi, 5 ay önce
7 23 Şikayet Et
kahwecix 29 Kasım 2020 18:31
Özel kreşler şuan için kapanmadı. Konumuz okul öncesi eğitim veren kuruluşların kapanmış olmasından dolayı ücretli izin talebiyle başladı, aynı minvalde devam etsin. Okul öncesi eğitim yarım gün yani okul açık olsa da o çocuk yarım gün okulda olacak ve günün diğer yarısında yine evde o çocuğa bakacak bir yetişkin gerekiyordu, şimdi okulların kapanmış olması o çocuğun bakımı hakkında neyi değiştirdi... Ya birileri zaten halı hazırda yarım mesai yapıyordu yıllardır yada krizi fırsata çevirmek derdinde. Ayrıca sizin dediğiniz evden çalışma konusuna bende olumlu yaklasiyorum fakat hiç çalışmadan çocuğum var diyerek ücretli idari izin istemek ve o parayı o çocukla yemek çok vicdani gelmiyor bana.
10 yaş altı çocuk varsa ve kreşlerde kapandı ise o anne yada baba kim bakıyorsa ve bakacak kimsesi yoksa evden çalışma izni verilmeli, iyi diyorsunuz bakıcı bulur diye bu ortam da bugun okul kapanırsa yarın bakıcı kim gelir eve? siz sanırım bakıcı bulma güvenilir kişi bulabilme çocugun bakıcıya alışma evresi bu sıkıntıları yaşamadınız. üstüne yine ev dışında farklı kişi eve girip çıkacak yada kişinin evine çocuk bırakma vasıtasıyla girip çıkılacak buda risk değilmi virüs açısından, bir karar veriliyor ise sonucu da her yönden düşünülmeli
asil_mor, 5 ay önce
7 11 Şikayet Et
evdenkatılıyorum 29 Kasım 2020 18:16
Resmi okullarda okul oncesi egitim yok ama ozel okullarda var. Bu nedemek anlamis deilim. Resmi okulda virus var ozelde yok mu? Yada maas verdigim ogretmene sozum gecmiyo, ozel okul nasilsa ogretmenini calistirir mi? Hani egitimde esitlik???
11 21 Şikayet Et
ribella59 29 Kasım 2020 18:05
Kırklareli ile ilgili haber yanlış anaokulu ve uygulama anasınıfları yüz yüze eğitim yapacak
2 5 Şikayet Et
esxici 29 Kasım 2020 18:02
Değil. Kreş ayrı okulöncesi eğitimi ayrı.
Özel kreşler de dahil mi bu kapsama bilen birisi cevaplayabilir mi?
laybrinthmaster, 5 ay önce
3 10 Şikayet Et
varolhasan 29 Kasım 2020 18:02
önerin nedir? yazda hükümet uygulasın.
10 yaş altı çocuk varsa ve kreşlerde kapandı ise o anne yada baba kim bakıyorsa ve bakacak kimsesi yoksa evden çalışma izni verilmeli, iyi diyorsunuz bakıcı bulur diye bu ortam da bugun okul kapanırsa yarın bakıcı kim gelir eve? siz sanırım bakıcı bulma güvenilir kişi bulabilme çocugun bakıcıya alışma evresi bu sıkıntıları yaşamadınız. üstüne yine ev dışında farklı kişi eve girip çıkacak yada kişinin evine çocuk bırakma vasıtasıyla girip çıkılacak buda risk değilmi virüs açısından, bir karar veriliyor ise sonucu da her yönden düşünülmeli
asil_mor, 5 ay önce
7 5 Şikayet Et
mikado411 29 Kasım 2020 17:52
Gardaş okul öncesi öğretmeni değilim branşçıyım. Okul öncesi öğretmenleri bakıcı değiller. Onların da canı var aileleri var.
31 57 Şikayet Et
1234