akademisyen1071 04 Aralık 2020 22:35
siyaset yapmak sana göre değil, HDP teşkilatındaki yoldaşlarını ve diğer CHPli dostlarını al yanına, hep beraber gidin deniz kenarına ve semaverde çay için daha iyi :)
Sen galiba partileri din olarak görüyorsun. Oysa ben yönetime aday olarak görüyor ve hangi konuda hangisinin yaptığının doğru olduğuna bakıyorum.
drej47, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
drej47 02 Aralık 2020 10:56
Sen galiba partileri din olarak görüyorsun. Oysa ben yönetime aday olarak görüyor ve hangi konuda hangisinin yaptığının doğru olduğuna bakıyorum.
Şimdi de ülkücülük mü oynuyorsun. Kah CHP'li oluyorsun, kah dinci oluyorsun hakkını yemeyelim bazen de kemalist tarikatın müridi rolünü oynuyorsun. Artık nerede durduğunu söyle de ona göre görüş belirtelim.
mehmetcaner27, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
drej47 02 Aralık 2020 10:50
Burada HDP'li sen oluyorsun her halde...
HDPli birisinin çevresinde İPli ve CHPliler. ittifaka bakın......
akademisyen1071, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
mehmetcaner27 01 Aralık 2020 22:44
Şimdi de ülkücülük mü oynuyorsun. Kah CHP'li oluyorsun, kah dinci oluyorsun hakkını yemeyelim bazen de kemalist tarikatın müridi rolünü oynuyorsun. Artık nerede durduğunu söyle de ona göre görüş belirtelim.
Türkiye'nin iflas ettirilmesine razı olmayanlar için İyi Parti var artık, MHP silindi. Çevremdeki Ülkücüler böyle düşünüyor.
drej47, 3 ay önce
3 8 Şikayet Et
mehmetcaner27 01 Aralık 2020 22:42
Ben tartıştığım adamın iki yüzlü olanına dayanamam, yüzüne pat diye söylerim.
Sen takım tutuyorsun. Faullü oynasa da yeter ki kazansın istiyorsun. Oysa dürüst olan "iyi olan kazansın" der.
drej47, 3 ay önce
3 4 Şikayet Et
akademisyen1071 01 Aralık 2020 22:11
HDPli birisinin çevresinde İPli ve CHPliler. ittifaka bakın......
Türkiye'nin iflas ettirilmesine razı olmayanlar için İyi Parti var artık, MHP silindi. Çevremdeki Ülkücüler böyle düşünüyor.
drej47, 3 ay önce
4 3 Şikayet Et
drej47 01 Aralık 2020 22:08
Sen takım tutuyorsun. Faullü oynasa da yeter ki kazansın istiyorsun. Oysa dürüst olan "iyi olan kazansın" der.
Ben en azından "neyi tuttuğumu" söyleyerek sizden daha dürüst davranıyorum. Sen isveç vatandaşı olarak oradan yazıyorsun, oradan yeniden refahlı personel İYİcilik yapıyor. Ne olduğunuzu anlayamadık. Fikriniz olabilir ama biraz dürüst olun, ilkeli olun.
mehmetcaner27, 3 ay önce
5 1 Şikayet Et
drej47 01 Aralık 2020 21:51
Türkiye'nin iflas ettirilmesine razı olmayanlar için İyi Parti var artık, MHP silindi. Çevremdeki Ülkücüler böyle düşünüyor.
İyi parti dağılıp tekrar MHP'ye dönecekler. Bu daha gerçekçi geliyor bana..
mehmetcaner27, 3 ay önce
7 4 Şikayet Et
mehmetcaner27 01 Aralık 2020 21:50
Ben en azından "neyi tuttuğumu" söyleyerek sizden daha dürüst davranıyorum. Sen isveç vatandaşı olarak oradan yazıyorsun, oradan yeniden refahlı personel İYİcilik yapıyor. Ne olduğunuzu anlayamadık. Fikriniz olabilir ama biraz dürüst olun, ilkeli olun.
Senin neyi tuttuğunu da gördük
seher29, 3 ay önce
3 4 Şikayet Et
seher29 01 Aralık 2020 21:32
Senin neyi tuttuğunu da gördük
Bizim Yeniden Refahçı emekli personel şimdi de İYİ'ci olmuş... Böyle bir fikirde dikiş tutturamayanların düşüncesi ne ki tuttukları parti ne olsun!
mehmetcaner27, 3 ay önce
6 2 Şikayet Et
123