j. livingston 03 Aralık 2020 09:29
Tabii ki her hes kodu temiz çıkan virüs taşımıyor değil. Virüslü olduğu tespit edilince, geçmişteki temaslı kişiler kolayca tespit edilebiliyor bu şekilde. Sonuçta otobüs veya uçaktaki herkes kayıt altında. Elbette virüs taşımayan kişiler özel araçlarıyla seyahat edebilmeli ancak bunun kontrolü zor olduğundan bir kaç hafta bu şekilde sıkılması gerekiyor. Zaten bu yasak döneminde çok zorunlu olan kişiler seyahat ediyor. Yasak kapsamı dışı sektörlerdeki hareketi saymazsak seyahat sayısı çok az. Keyfi bir seyahat yok çünkü her yer kapalı. Özel araçla bile gitmiyor insanlar.
Her hes kodu temiz çıkan virüssüz mü oluyor? Bahardan beri niye virüsün yayılması önlenemedi o halde. Bence mantıksız
Serengeti Aslanı, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
economi06 02 Aralık 2020 18:57
Özel araçla seyahate de izin alınarak gitmesi musade edilmeli
2 7 Şikayet Et
hettib 02 Aralık 2020 14:06
Peki ben bir yere gitmek zorunda olsam, tek başıma şahsi aracımla gitmem mi daha güvenli otobüse uçağa binmem mi ? Bu durumda olanlar ne yapacak otobüs bileti alıp kendi aracıyla mı gidecek
Bir yere gitmek için otobüse binen insanlar çoğunlukla mecburiyetten biniyor. Ve zaten hes kodu ibraz etmek zorundalar. Şahsi araçlarda kendinize hes kodu mu ibraz ediyorsunuz? Kim kime dum duma, bunun önüne geçilmeye çalışmak istenmiş. Ama şahsi araçlarla yapılan seyahatlar çoğunlukla eğlence gezilerini kısıtlamış olsa gerek ki rahatsız olanlar olmuş.
ÇağatayD, 3 ay önce
2 26 Şikayet Et
Serengeti Aslanı 02 Aralık 2020 13:57
Her hes kodu temiz çıkan virüssüz mü oluyor? Bahardan beri niye virüsün yayılması önlenemedi o halde. Bence mantıksız
Duyarsız, vurdumduymaz ve bencil covid hastaları özel araçlarıyla kontrolsüzce il il gezip hastalığı yayabiliyor ama uçak ve otobüste hes kodu nedeniyle covidliler ve temaslıları kolayca tespit ediliyor. Amaç hareketi azaltmak ve azaltılan hareketi kontrol etmek! Mantık bu!!
j. livingston, 3 ay önce
4 18 Şikayet Et
j. livingston 02 Aralık 2020 13:48
Duyarsız, vurdumduymaz ve bencil covid hastaları özel araçlarıyla kontrolsüzce il il gezip hastalığı yayabiliyor ama uçak ve otobüste hes kodu nedeniyle covidliler ve temaslıları kolayca tespit ediliyor. Amaç hareketi azaltmak ve azaltılan hareketi kontrol etmek! Mantık bu!!
Tam tersi olması gerekmiyor muydu amaç ne burda mantık ne
edebiyat7818, 3 ay önce
22 9 Şikayet Et
ÇağatayD 02 Aralık 2020 13:35
Bir yere gitmek için otobüse binen insanlar çoğunlukla mecburiyetten biniyor. Ve zaten hes kodu ibraz etmek zorundalar. Şahsi araçlarda kendinize hes kodu mu ibraz ediyorsunuz? Kim kime dum duma, bunun önüne geçilmeye çalışmak istenmiş. Ama şahsi araçlarla yapılan seyahatlar çoğunlukla eğlence gezilerini kısıtlamış olsa gerek ki rahatsız olanlar olmuş.
26 12 Şikayet Et
Turkiyem1453 02 Aralık 2020 13:18
Aslında risk toplu taşıma araçlarında fazla. Ama ne hikmetse özel araçla yolculuk sanki daha riskliymiş gibi izne tabi tutuluyor ama toplu taşıma serbest. Tuhaf bir karar
5 58 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 02 Aralık 2020 13:17
Neden. Otobüslerde 40 kişi aynı araçta gitmek serbest. Adamın kendi arabasına tek başına binip gitmesi izinle. Sebep me. Malum firmaları kollamaktan başka ne sebebi olabilir ki.
8 68 Şikayet Et
Serengeti Aslanı 02 Aralık 2020 13:16
Aslında tam tersi olmalı. Özel araçla seyahatte izin alınmamalı ama bizde tedbir dedikleri mantıksız ve tersten işliyor
6 59 Şikayet Et
yrhsbnd 02 Aralık 2020 13:15
Rezervasyon kodu alıp herkes istediği gibi dolaşabilir yani.
6 31 Şikayet Et
12