muallimi-sani 04 Aralık 2020 23:25
Rehberlik sistemi ve bağlı yaşanan kaotik çıkmaz -derse girmem-nöbet tutmam-mesaisiz ücret alırım vesair- ülkemizde aşılacak gibi değil. Bu yapılabildiğinde yeterli rehberlik kadrosu ihdas edilerek, okullarda kendi alan ve uzmanlık etkinliklerine (özellikle ders demiyorum) girmeleri sağlanabilecektir. Bilindiği gibi öne sürülen arguman, katılımlar esnasında servis odasının boş kalmaması gerektiğidir. Zira bu olanak sağlandığında pekala sorun ortadan kalkacaktır. Kıskanıyorsun hazımsızsın diyecek olanlar için de özetle diyorum ki Allah cümlemize helalinden versin: çünkü onlar özel insanlar ve ellerini suya sabuna dokanmadan özel:) bir meslek icra ediyorlar. Öğretmen deseniz değiller bakma ek ders alırlar ama.. Eğitim danışmanı deseniz güya yine değiller 8/5 mesaide çalişmazlar, kendilerine göre bi çeşit psikiyatr veya Psko. danişman olup sayın bakanın branşında olmanın tadına variyorlar. varsınla bakalım. İşte itirazıın kaynağı ve gerekçesi de tam olarak budur vslm.
3 6 Şikayet Et
öbüşş 04 Aralık 2020 21:54
Burada rehber öğretmene saydiranlar çok merak ediyorum sizin alaniniz nedir ne gibi olağanüstü bir çalışma ve başari sağladınız da başka alanlara saldırıyorsunuz..Biz bizi biliyoruz...
12 3 Şikayet Et
buratet 04 Aralık 2020 19:24
Hasta ettiniz beee lan rehber öğretmen hastaları siz hastasınız gelin sizi tedavi ediyim gerçi tedavi olmanız imkansız sizde şeytan kıskançlığı var ellerinizin ardını ısırın kendi kendinizi yiyin belki karnınız doyar!!!! ohhh beee rahatladım
14 4 Şikayet Et
volkani 04 Aralık 2020 17:06
Adamlar haklarını alamıyor diyorum bana dyk anlatıyor. Fiili derse verilmesi gereken ekders odalarda cay icenlere fazla veriyorlar diyorlar. Calisma ve ücret olmayınca angarya oluyot ama ucret olunca hakkımız oluyor diyor rehberlikciler, öyle diyorlar.
2 16 Şikayet Et
mikado411 04 Aralık 2020 16:47
Gardaş başka bir şey çıkmaz mı ağzınızdan , nöbet ücreti yokken Psikolojik danışmandınız nöbet tutmamanız gerekiyordu ancak nöbete ücret gelince hemen rehber öğretmen oldunuz ve öğrenciyi doğal ortamda teneffüste gözlem yapma şevkiniz geldi ,he gakko! Ha bir de gardaşım dyk ek ders iki kat değilken siz rehberlerden talep yoktu ama iki kat olunca siz de rehhber dyk istediniz . Vay gakkom vay , bu ne iki yüzlülük be. MEB acilen PDR ye bir çeki düzen vermelidir. Gardaş sayısal branşındayım 8 .sınıf rehberlik dersini de canlı ders yapıyorum. Rehber öğretmen lobisi var ! Ha bir de PDR bin psikologlara karşı olan kini de bitmez . Pdr psikologlarin çalışma alanlarına da sıçrama peşinde
Sizleri de gördük beyler...Kurs ücreti normal ek ders iken hiçbirimiz gelmediniz.Ama iki katı olunca da hepiniz birbirinizi ezdiniz...Bizler yaz tatili ortasında tercihler için geldik ve cogumuzda gönüllü.. Arkadaş çok ayıp kendi alanınıza bakın artık başkalarına çamur atıp duracaginiza...Yazık gerçekten çok yazık.
öbüşş, 6 ay önce
3 26 Şikayet Et
öbüşş 04 Aralık 2020 16:24
Sizleri de gördük beyler...Kurs ücreti normal ek ders iken hiçbirimiz gelmediniz.Ama iki katı olunca da hepiniz birbirinizi ezdiniz...Bizler yaz tatili ortasında tercihler için geldik ve cogumuzda gönüllü.. Arkadaş çok ayıp kendi alanınıza bakın artık başkalarına çamur atıp duracaginiza...Yazık gerçekten çok yazık.
24 12 Şikayet Et
volkani 04 Aralık 2020 15:48
Yakında çalışmayın diye yazi gelecek bakan beyden bransdaslarina:)) uzaktan egitimde cok yoruldular, 10.000.000kisiye psikososyal destek verdiler ama kimse bilmiyot kime verildi,, sır:)) ogretmeblerimizin canı cikiyor sabah aksam cocuklarimizla aldiklari yok gibi, manevi olarak bitikler ama rehberlik tam ücret, calismaya gelince neyse, herkes biliyor!
10 35 Şikayet Et
mikado411 04 Aralık 2020 15:37
Gardaş rehhber Öğretmen lobisi işte
8 38 Şikayet Et