PLANLAMA-2011 05 Aralık 2020 01:17
Millet coronadan ölüyor. Açlıkla boğuşuyor. Çocuğunun yüzüne bakacak hal kalmadı. Sin neden bahsediyorsunuz. Ayrıca vatana ihanet ve vatan sevgisinin tescil makamı siz değilsiniz.
0 2 Şikayet Et
yassak hemşerim 04 Aralık 2020 23:13
Vatana İhanet Nedir Biliyor musun Bahçeli? Vatana ihanet 5 bin yıllık tarihi olan Türk Milletine : Metehanları Teomanları Melikşahları Alparslanlanları Fatihleri Kanunileri Mustafa Kemalleri çıkarmış Avrupayı hizaya çekmiş, Dünyaya yön tayin etmiş bu millete beka sorunu var demektir. Sen kimsin Kılıçdaroglu kim Erdoğan kim veya mevcut siyasiler kim varsa hepiniz kimsiniz siz ki biz gidersek bu milletin beka sorunu var diyebiliyorsunuz. Bu milletin ellerini bağla gözlerini bağla, zincire vur yine o zincirleri kırar devlet kurar ve Kıyamete kadar varlığını sürdürür haddini bil ve Artık bu Millete Hakaret Etme. Türk Milleti Dünya durdugu müddetçe varol olacaktır. Hiçbir zaman da bekasından şüpheye düşmeyecektir. Tanrı Türk'ü Korusun.
0 9 Şikayet Et
Yazılımcı190355 04 Aralık 2020 20:18
Terör Örgütü ile bir olup, Türk Ordusuna kumpas kuranların yanında durmak da vatana ihanettir. Şehide Kelle diyenlerin yanında durmak da ihanettir. Çözüm sürecinde PKK güzellemesi , Öcalan güzellemesi yapanların yanında durmak da vatana ihanettir. Nevruzda Türk bayrağı dağıtan amcayı çözüm süreci var diye, provokatör diyerek göz altına aldıranların yanında durmak da vatana ihanettir.
2 21 Şikayet Et
mdacar0378 04 Aralık 2020 19:21
Bi defolup gitmedin su siyaset meydanından, bu güne kadar bu vatana millete zerre faydan dokundu mu acaba.. Az evvel haberlerde ekmek parası için evindeki eşyaları satan bir aileyi gösterdi... Sen hala saçma sapan polemikler peşindesin.... Millet aç, işsiz ve borç batağında... Kimseyi ilgilendirmiyor saçmalıkların(ız)... Defolup gidin bu milletin yakasından....
3 32 Şikayet Et
GÖBEENİ KAŞIYAN ADAM 04 Aralık 2020 18:54
Herkes aslında öyle bir şey denilmedigini n azından onun kastedilmedigi ılıyor.. ama ne yapsan boş anlamak istemeyene hiç bir gerçeği doğruyu anlatamazsın...
3 36 Şikayet Et
Sancak 0183 04 Aralık 2020 18:36
Bi birak bu ayaklari baahceli ne oldugun cok belli ,vatana ihanet nedir ilk once sen onu bir ogren
3 52 Şikayet Et
durdu06 04 Aralık 2020 18:20
Askere ve asker eşlerine laf eden kimse haindir, alçaktır p.çtir,HDP den de farkı yoktur.
Asker, subay eşlerine kufreden Aydin mhp il başkanına ayni sozletini soylesene. partinde bir sürü militanin var onun gibi.
bredogan, 3 ay önce
0 29 Şikayet Et
durdu06 04 Aralık 2020 18:18
Yahu izledim adamın dili sürçtü,tank palet satıldı diyeceğine ordu satıldı dedi ve düzeltti,bunu bu kadar yaymanın anlamı yok yeter artık CHP li de değilim bu arada
3 48 Şikayet Et
bredogan 04 Aralık 2020 18:14
Asker, subay eşlerine kufreden Aydin mhp il başkanına ayni sozletini soylesene. partinde bir sürü militanin var onun gibi.
1 42 Şikayet Et
M Can 04 Aralık 2020 18:04
İhanet kelimesini Bahçeli mi söylüyor ? Bi gidin ya.
3 53 Şikayet Et
12