ogretmenmurat 03 Ocak 2021 22:06
Sevgili Kumpiter hocam çalışmalarınızı takdir ediyorum fakat siz istisnasınız.Allahaşkına ülkemizdeki yüzlerce atölyede haftalardır yapılan/yapılabilecek iş var mı? Biraz gerçekçi olun. Atölyeye uğramadan ya da atölye şeflik saatlerinde borsada zaman geçirerek haksız kazanç sağlayan niceleri varken bunları nasıl engelleyebileceğimizi tartışmalıyız bence.Eski fedakar ve becerikli atölye öğretmeni profili maalesef gün geçtikçe bozuluyor.Meslekçiliği kötüye kullanıp borsa simsarı olan niceleri hiç denetlenmiyor maalesef.
3 3 Şikayet Et
Kumpiter 03 Ocak 2021 20:06
Eski idareciyim zaten. Mülakatla 100 bile hazırdı, devam etmem halinde (yani o mülakatlar hikaye, notlar önceden belli). Ailevi sebeplerden dolayı bıraktım ama müdür beyle aramız iyi olduğundan yardımcı oluyorum. Geçen aylarda diğer iki yardımcıdan birisi kalp krizi geçirip diğeri covid 19 olunca mecbur onların işlerini de yaptım. Herkes bu şekilde şeflik yapmıyor, sorumlulukları daha farklı. Bilgisayar laboratuvarı ise tamir edeceksiniz, edemiyorsanız yaptıracaksınız. O bilgisayarlar hazır olacak. Diğer branşlarda da araç ve gereçler hazır olacak, sorumlulukları genellikle bunlar.
seni acilen idareci yapmaları lazım. harcanıyorsun resmen
blue_010, 4 ay önce
2 2 Şikayet Et
ogretmen03 03 Ocak 2021 13:16
Bencede. Kültür dersi branş öğretmeni koordinatör müdür yardımcısı olurken bana mı sordu ki onun işini ben yapacağım. Resmen saçmalık...
seni acilen idareci yapmaları lazım. harcanıyorsun resmen
blue_010, 4 ay önce
1 5 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 03 Ocak 2021 05:36
Koordinatörlük görevi istemiyoruz. 2 Ay yaz tatili hakkı verilmesini istiyoruz. Lütfen Atölye ve Laboratuvar Öğretmenleri Öğretmen olduklarını hissetsin.
8 3 Şikayet Et
derya1979hakan 03 Ocak 2021 00:05
Kardeşim seninle ayni durumdayım atölye denince sadece atolyenun zannediyorlar alan şefliği istemedim adımız atölye sefi ama
Yaklaşık 500 öğrencinin her ay sigortasını, özel sektöre ödenen teşvik ödemelerini, ücretli öğretmenlerin bordrolarını, hatta sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin ek derslerini, atölye şefi olmama rağmen her ay ben yapıyorum. Koordinatör müdür yardımcısı, kültür dersleri branşından, haliyle bir çoğundan anlamıyor. Şimdi ben acaba, yattığım yerden mi ücret alıyorum?
Kumpiter, 4 ay önce
6 6 Şikayet Et
blue_010 02 Ocak 2021 23:07
seni acilen idareci yapmaları lazım. harcanıyorsun resmen
Yaklaşık 500 öğrencinin her ay sigortasını, özel sektöre ödenen teşvik ödemelerini, ücretli öğretmenlerin bordrolarını, hatta sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin ek derslerini, atölye şefi olmama rağmen her ay ben yapıyorum. Koordinatör müdür yardımcısı, kültür dersleri branşından, haliyle bir çoğundan anlamıyor. Şimdi ben acaba, yattığım yerden mi ücret alıyorum?
Kumpiter, 4 ay önce
8 10 Şikayet Et
Kumpiter 02 Ocak 2021 22:55
Yaklaşık 500 öğrencinin her ay sigortasını, özel sektöre ödenen teşvik ödemelerini, ücretli öğretmenlerin bordrolarını, hatta sözleşmeli ve kadrolu öğretmenlerin ek derslerini, atölye şefi olmama rağmen her ay ben yapıyorum. Koordinatör müdür yardımcısı, kültür dersleri branşından, haliyle bir çoğundan anlamıyor. Şimdi ben acaba, yattığım yerden mi ücret alıyorum?
Alan şefleri stajyer öğrenci ve işletmelerle iletişim kurmuş planlama yapmıştır ve ücret almalıdır. Fakat kullanılmayan atölyelerin şeflerine ne karşılığı ücret ödeniyor? Bu iyi denetlenmelidir. Atölye şefliği yattığı yerden para kazanmaya dönmüştür.
ogretmenmurat, 4 ay önce
6 11 Şikayet Et
karagülle 02 Ocak 2021 21:55
Doğru ve güzel bir karar.
5 17 Şikayet Et
ortmen06 02 Ocak 2021 21:13
Geçen yıl 1 yıl boyunca bilsem öğretmenleri madur oldu ses çıkaran olmadı. Mesleki teknik eğitim genel müdürlüğüne helal olsun. Öğretmeninin her zaman arkasında.
3 27 Şikayet Et
ogretmenmurat 02 Ocak 2021 20:03
Alan şefleri stajyer öğrenci ve işletmelerle iletişim kurmuş planlama yapmıştır ve ücret almalıdır. Fakat kullanılmayan atölyelerin şeflerine ne karşılığı ücret ödeniyor? Bu iyi denetlenmelidir. Atölye şefliği yattığı yerden para kazanmaya dönmüştür.
31 7 Şikayet Et
12