DoksanıncıKöyden 19 Ocak 2021 18:14
Ayağını yorganına göre uzatsa memurun maaşı iyidir. Ha illa ki zengin olacağım diyorlarsa, memurluk yaparak hiçbir ülkede zengin olunmaz, bu durumda da istifa edecek ve kendi işini kuracak, herkes yasalara da uyacak...
Memur geçinebilseydi aldığı parayla bu yollara başvurmazdı.
denizcenker, 3 ay önce
14 0 Şikayet Et
massive501 19 Ocak 2021 13:42
benim devlet memuru olmadan önce 4 web sitem vardı. reklam gelirlerinden bir miktar para kazanıyordum. memur olduktan sonra kapatmak zorunda kaldım.
1 6 Şikayet Et
Müfettiş Muavini 19 Ocak 2021 12:36
Doktorlar da devlet memuru olduğu halde özel hastanede de çalışıp para kazanıyor. Ama bu serbestlik neden sadece doktorlara veriliyor? Devlet memuru doktorların özelde çalışması yasaklanmalı ya da bu hak tüm devlet memurlarına verilmeli.
1 35 Şikayet Et
hellboy04 19 Ocak 2021 11:08
ha haaaa :) memurlar yatıyor diye diye bilişim uzmanı ettiniz adamları bence hak ettikleri bu parayı yesinler :)
10 4 Şikayet Et
Nicko 19 Ocak 2021 10:13
Bence daha fazla devlet memuru teşvik edilsin ve bilim üretsin. Böylece belki maaş almak dışında bir iş yapmayan üniversitelerdeki akademisyenler utanır!
2 40 Şikayet Et
memur4820 19 Ocak 2021 10:00
bende astrolog olmak istiyorum. astroloji bir ilimdir ve memurlar 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında eser neşredebilmektedir dediğine göre öngörülerimi yazılı olarak teslim edip karşılığında para alsam herhangi bir ceza ile karşılaşmam galiba, öyle değil mi? 3 yıl sürecek bir eğitim alacağım ve bu eğitim sonunda diploma ve sertifika alacağım. eğitimim yıllık 5 bin lira civarı tutuyor, 3 yılın sonda astrolog olduğumda verdiğim danışmanlıklarda sıkıntıyla karşılaşmam heralde. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanununuda I-İlim ve edebiyat eserleri: Madde 2: İlim ve edebiyat eserleri şunlardır: 1. (Değişiklik:7.6.1995-4110/1md.)Herhangi bir şekilde dil ve yazı ile ifade olunan eserler demişler Astroloji bir bilim olmamasına rağmen bilimsel ögelerle açıklamalarda olduğu için astroloji bir ilimdir.
12 1 Şikayet Et
esmerim33 19 Ocak 2021 09:42
Bilişimle ilgilenen memurlar için güzel bir haber.
1 27 Şikayet Et
Beyaz-YaRaSa 19 Ocak 2021 09:30
Memurun maaşı yetse niye ek iş yapsın
3 54 Şikayet Et
TekidagRuzgar 19 Ocak 2021 08:42
E-ticaret web siteleri de bilgisayar programıdır.Bu programlarıda üretip satabilmek serbestse bence bu haber çok güzel bir haber.
3 18 Şikayet Et
panzerci 19 Ocak 2021 07:02
Devlet memurlarının ek iş yapması yasak,emekli maaşı yetmediği için çalışmaya devam etse maaşı kesiliyor ama huzur hakkı adı altında siyasilerin aynı anda bilmem nerenin başkanı, müdürü yada genel kurul üyesi felan olabiliyor. Bu nasıl iş?
1 71 Şikayet Et
12