volkani 06 Ocak 2021 10:31
Bakan bey kendi brasina bakiyor sadece, tam ücret ve dert tasa yok, okullara 1 gun git otur gel, idari izinli ise yine tam ucret!
0 1 Şikayet Et
Kurtuluş76 05 Ocak 2021 23:06
Bu arada dönüşümlü çalışan okul müdür ve yardımcıları, hizmetliler ve milli eğitim müdürlüklerindeki tüm memurların ek ders ve ödemeleri de aynı mantıkla kesilmesi gerekiyor değil mi? Zira öğretmenler idarecileri ve diğer çalışanların da idari izin ve dönüşümlü çalışmadan kaynaklanan iş kayıplarının onlardan da tazmini istemek için resmi olarak başvuracaklardır...
0 7 Şikayet Et
bozkurt.355 05 Ocak 2021 22:58
maaş aldigına dua etmeyip birde ek ders ucreti mi istiyor, özel de alabilirmiydi maats sorarım bu ögretmenlere !!!
14 10 Şikayet Et
hasanhasan20 05 Ocak 2021 22:22
kim bu idari izinli öğretmenler meb mi bilmiyor yoksa yukarıya idari izinli diye bildirdiklerimi var anlamadım. bende resmi olarak idari izinliyim fakat nisandan beri eba canlı dersleri yapıyorum idare yapacaksınız dedi uzaktansınız idari izinli olmanız bir şey değiştirmez denildi bizde tamam dedik geçtik. bence başka kurumlarda idari izinli olup sokaklarda fingirdeyenlerden bahsetmeleri gerek ama onlardan bahseden yok nedense ve her türlü ek tazminatlarını da kesintisiz alıyorlar... Ben bu işe birtürlü anlam veremedim ...
4 4 Şikayet Et
Kurtuluş76 05 Ocak 2021 21:23
1-18 yıldır onlardan çalınıp, makarnacılara dağıttığınız paraları verin... 2-Yargı ve ordu dışında her şey özelleşsin. böylece bu insan atıkları da öğretmene, doktora ulaşamadığı zaman belki evrim sürecine girip insanlaşabilirler...
5 4 Şikayet Et
MUSTAFABEYı 05 Ocak 2021 15:45
Çalışmadan ne ücreti istiyorlar hayret doğrusu
23 43 Şikayet Et
Ugurrr020202 05 Ocak 2021 14:53
Siz istediğiniz kadar konuşun 1 milyon öğretmen var. Başlı altına alkışınız yatıyorlar para vermeyin zam vermeyin en düşük maaş alan memurlardan bir tanesi olduk laf eden yok. Okulda bir şey bozulsa öğretmenlerden para çıkar hangi kurun bozulan klimanın parasını memurlardan topluyor. Nöbetçi olsan öğle aran bile yok takmışlar tatile kardeşim tatili de alsınlar bizede normal memurlar gibi 6 bin versinler bir öğretmen ses çıkarmaz 4500 almak kimsenin hoşuna gitmiyor
29 36 Şikayet Et
disaster06 05 Ocak 2021 13:45
Ben calistigim kurumda rapor alirsam idari izinli olursam dogal olarak fazla calisma ücretim kesiliyor niye çünkü fazla calismamis oluyorum. Yapmadigim mesainin parasini mi isteyim ?
27 50 Şikayet Et
mustafaxlmtk 05 Ocak 2021 13:26
fiilen çalışmadıklarına göre yarım maaş verilmesi lazım
62 34 Şikayet Et