herdaimtokatlar 15 Ocak 2021 19:58
Bu kadar saçma iş olmaz. Fark edersin, yada etmezsin fazladan aldığın, hakkın olmayan her neyse geri ödersin. Dolmuşa bindin para üstü fazla geldi sen fark etmedin muavin inerken fark etti geri istedi vermem mi diyeceksin? Şahsen fazla alıp ne milletten kul hakkı, ne idareciden, gariban mutemetten, veznedar kul hakkı yemek istemem. Sonra kimse sayman olmaz, veznedar olmaz, mutemet, müdür olmaz, olmak da istemez. Devletten eksik aldıysan hakkını isteyeceksin, fazla aldıysan kendin ödeyeceksin. Yazık bunu ödemeyip davasına düşenlere.
0 2 Şikayet Et
atakananıl 14 Ocak 2021 23:00
hemen kesilir,Benim başıma geldi,Kurummun en yetkilisinin imzasıyla akşamları nöbete kaldım yıl sonunda fazla ödeme yapmışlar diye hepsini kestiler yani bedava kalmış oldum.
1 3 Şikayet Et
antalyada_sonbahar 14 Ocak 2021 22:26
Bana birkaç yıl önce 2.69 TL fazla yatirmislardi maaşı vallahi nefre ettim benden savunma istediler yaaa maaşın fazla yattığı ve bunu kuruma bildirmwdigim için benden savunma istediler .
0 7 Şikayet Et
Francis Bacon 14 Ocak 2021 16:19
1 lira bile fazla aldıysan faiziyle ödersin. Üstelik bir sürü prosedürü var. Eksik aldıysan uğraş ugrasabilirsen. Dava açman bile gerekebilir.
3 18 Şikayet Et
17-59 14 Ocak 2021 16:12
Dürüst davranırsan sorun yaşarsın.
2 16 Şikayet Et
Francis Bacon 14 Ocak 2021 16:10
Hesabına 1 lira fazla yatirildiysa faiziyle geri alınır ve bir sürü prosedürü var. Ama eksik aldıysan uğraş ugrasabilirsen. Dava açman bile gerekebilir.
1 20 Şikayet Et
LORD_55100 14 Ocak 2021 16:09
Yan ödeme miktarım fazla girilmiş. Dedier ki fazla maaş aldın ve geri ödeyeceksin faizi birlikte yaklaşık 1700 tl civarıydı. Tespit eden de mal müdürlüğü müfettişleriydi. Dedim bunun bende kusuru yok maaşı hesaplayan mutemetindir dedim. Fakat çatır çatır aldılar parayı. Madem mutemet maaşı ayarlıyor ve hiçbir mesüliyeti yoksa maaşları her memur kendisi hesaplasın. MUTEMETE niye ihtiyaç duyulsun o vakit? Bence bu kanun değişmeli...
7 37 Şikayet Et