the-muezzin 18 Ocak 2021 13:27
yanlışım varsa lütfen düzeltin... 2018 sonrası atamalarda geçerli diye biliyorum.
2017 de atanıp 3+1 e tabi olan sözleşmeli görmedim... arkadaşın yanlışı var galiba!!
the-muezzin, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
the-muezzin 18 Ocak 2021 13:24
2017 de atanıp 3+1 e tabi olan sözleşmeli görmedim... arkadaşın yanlışı var galiba!!
0 2 Şikayet Et
xxOri 18 Ocak 2021 12:20
Kadroya geçenlerin değilde 6 yıldır kadroya geçemeyen süresiz sözleşmelilerin haberini yapın..
0 8 Şikayet Et
nahit şentürk 17 Ocak 2021 14:04
Süresiz sözleşmeli sağlıkçılara ve başka bakanlıklardaki süresiz devlet memuru işçi statüsünde olmayan kamu görevlisine ne zaman KADRO HAKLARI GELECEK HEY AK PARTİ BAŞKANVEKİLİ MEHMET MUŞ MAKAMIN HAKKINI VER LÜTFEN
2 13 Şikayet Et
Katip0841 17 Ocak 2021 13:29
Geldi yine sözleşmeli hatta memur düşmanı. İnşallah öyle bir haksızlığa uğrarsın ki o zaman belki aklına gelir sözleşmeli olup da ailesinden yıllardır uzak kalanlar, çocuğunu göremeyenler, 4000 lira maaş için en ücra köşede yıllarını heba edenler, sağlık ve adalet hizmeti verenler i, canından bile olanlar.... Uzaktan memurluğu yatış yeri gibi sanan senin gibiler ancak sözleşmeli personele laf söyler. Bilmez ki bu adam yıllarını vermiş okumuş KPSS den kurum sınavlarından başarı ile geçmiş ve kadrolu atanması gereken kuruma sözleşmeli atanmış yanında kadrolu çalışanlar varken 2. Sınıf pozisyona düşmüş... İş barışı olmayan yerde vatandaşa hangi psikoloji ile hizmet versin sözleşmeli? Görevde yükselme dahil hiçbir kariyer hakkı yok kadrolu alım olmadığından mecbur tercih etmiş puanı yanmasın diye... taşerondan kadroya geçen kadar değeri yok... Tuzu kuru olan senin gibiler bu tarz haksızlığa maruz kalmadığı için uzaktan sallamak kolay salla babam sen de salla...
Süresiz sözleşmelilere kadro verilmesin. Yoksa vatandaşla ilgilenmezler.
mhmet22, 3 ay önce
2 19 Şikayet Et
Jelibon048 17 Ocak 2021 12:14
Kadroya geçen 3+1 demek... ula biz 6 yıldır sözleşmeliyiz torunlarımız kadroya geçti bize yok
2 38 Şikayet Et
emree1 17 Ocak 2021 12:12
Yeter bu ikilem bu millet bu adaletsizliği unutmayacak 3+1 bir çıkart bizi ekleme bu bir ayrımcılıktır ,adaletsizliktir.....
0 25 Şikayet Et
uzman.fzt 17 Ocak 2021 11:44
4/B süresiz sözleşmeli olarak 6 yıl oldu..kadro haktır
1 36 Şikayet Et
mhmet22 17 Ocak 2021 11:43
Süresiz sözleşmelilere kadro verilmesin. Yoksa vatandaşla ilgilenmezler.
53 3 Şikayet Et
09-06 17 Ocak 2021 10:52
657/4b süresiz sözleşmeliler hakkı olan kadroyu bekliyor
1 39 Şikayet Et
12