Alperen_Denizli 13 Ocak 2021 23:55
Watsappısiliyoruz paylaşımına karşılık watsappısilmiyoruz diye paylaşım yapanlar engellenince watsapp için savunmaya geçerler o paylaşımda watsappıengelletmeyiz diye paylaşırlar
0 0 Şikayet Et
ibrahim_61 13 Ocak 2021 15:01
whatsapı engelleyin. cumhurbaşkanımız da telegrama geçti hatta telegram kanalı bile açıldı. isteyen direk katılabiliyor cumhurbaşkanımızın kanalına. ben katıldım. whatsapp artık türkiyede ölü bir uygulamadır. fişini çekin boşa yoğun bakım yatağı işgal etmesin.
3 16 Şikayet Et
nerdennereyetürkiyem 13 Ocak 2021 10:54
Bu olay bir show.
11 4 Şikayet Et
ella_naz 13 Ocak 2021 10:34
Cbaşkanı telegrama geçmiş diyorlar. (:
Hadi hayırlısı inşallah. Sırf muhalefet olsun gıcıklık olsun diye tiii ye alan WhatsApp hayranları, hastaları kesinti olunca ne yapacak bakalım. Bu süreç inşallah WhatsApp tamamen defolana kadar devam eder. Bip indirdim bana ulaşmak isteyen bip ten ulaşabilir diye genel mesaj da attım. Bu kadar basit.
İllede Vatanım, 1 ay önce
5 3 Şikayet Et
debug 13 Ocak 2021 10:28
veri işleme onayı vermeden kullanabileceğimiz ücretsiz bir program önerebilir misin? :) Zannedersin sadece wp yapıyor. Hepsi aynı şeyi söylüyor. Ya onayla ya kullanma!
Maalesef olamaz. Çünkü adamlar tehditkar bir dille ya onayla ya da defol bu platformdan, kullanamazsın diyor. Hala "ben kullanacağım, napalım buna alıştık, diğerlerinde yok mu?" diyor. Adam seni üslubu ile dövüyor, Avrupa'daki adama yapmadığı muameleyi yapıyor bizim insanımız hala ama şöyle ama böyle derdinde. Biz de böyle genişler dolu oldukça vatandaş kapatmaz.
erkanpasa, 1 ay önce
7 5 Şikayet Et
ella_naz 13 Ocak 2021 10:26
Sabah sabah:) Yorumsuz
5 1 Şikayet Et
iras 13 Ocak 2021 09:44
tweetera da ceza kestiler ödediler mi yok .tweetera bakıyorum hep trt dizi reklamı yada direkt trt reklamı tarım bakanlığı reklamları.devletin bir kolu ceza kesiyor diğer kolu reklam vererek admları ihya ediyor.
10 8 Şikayet Et
cybernetic 13 Ocak 2021 09:40
Bu tür meseleler ulusal güvenliğe yöneliktir. Parti, ideoloji ayırt etmeden yaklaşmak gerekir. Sırf hükümet adım atıyor diye muhalif düşünmek yakışmaz. Whatsapp'ın da sahibi olan Mark'ın Amerikan senatosunda senatör tarafından sorguya alındığında şahsi gizliliği üzerine verdigi çevapları araştırın derim.
5 26 Şikayet Et
M12345678 13 Ocak 2021 09:39
Şirketin şartları bunlar kabul edersen böyle diyor. Kabul etmezsen silersin kullanamazsın.
5 11 Şikayet Et
İllede Vatanım 13 Ocak 2021 09:18
Hadi hayırlısı inşallah. Sırf muhalefet olsun gıcıklık olsun diye tiii ye alan WhatsApp hayranları, hastaları kesinti olunca ne yapacak bakalım. Bu süreç inşallah WhatsApp tamamen defolana kadar devam eder. Bip indirdim bana ulaşmak isteyen bip ten ulaşabilir diye genel mesaj da attım. Bu kadar basit.
6 25 Şikayet Et
12