servancan 22 Ocak 2021 17:26
1- ekpss sınavına başvururken istatiksel olarak hangi bölümden mezun iseniz ona göre başvuru yapıyorsunuz. ve bu istatikler ilgili kurumlarda mevcuttur.imam hatip veya ilahiyattan sınava girmiş olanların sayısı bellidir. açılan kadroların boş kalıp kalmayacağınıda ilgili kurumlar bilir. boş kalacağını bile bile neden önceki alımlarda dünya kadro açtılar? ve açılan kadrolar boş kaldı. lisan düzeyi öyleydi ilahiyattan mezun olan kardeşlerim. ( lisans, önlisans ve lise ) düzeyinde aradan yaklaşık 2 yıl geçti sınav ertelendi alım yapılması gerekiyordu koskoca 2,5 yıl içinde sadece 1 alım yapıldı. ama şuna eminim bu yeni açılan ilahiyat ve imam hatip kadroların hepside dolacak.çünkü alımın olmaması ve boş kalacağını bilerek açılan kadroların hepsi bugün içinde şimdi hepsi dolacak hayırlısı ile,
0 0 Şikayet Et
dolapx 13 Ocak 2021 22:25
Hani nerde 6000 dediniz sonra 3000 lafını çevirdiniz şimdi de 2000 kişi alıyorsunuz. palavralarınızı dinlemek istemiyoruz artık sahtekar yalancılar.
2 7 Şikayet Et
volkanaslan 13 Ocak 2021 22:05
Ben henüz kadroları incelemedim ama şunu söylemek istiyorum ki puanları dört yıl boyunca geçerli yaptılar ve geçen yıl yapılan sınavlara göre bu yıl yapılan sınav zordu vd toplam 200 bin adayın sınava girdiği uygulamada zaten 1 buçuk yılda atama yapılıyor oda 2 bin kişi atama alınıyor keşke zamanında ilahiyat fakültesi okusaydım alımlar gerçekten çok az ve iki yılda bir yapılan sınav için puanın 4 yıl geçerli olması çok saçma mantıksız ve hiçbir faydası yok
1 2 Şikayet Et
SERDEMK 13 Ocak 2021 19:29
Koca türkiyede 6 inşaat mühendisi alınıyor ,sayfalar dolusu diyanet imam müezzin maşallah alalh kabul etsin ederse
2 10 Şikayet Et
bozkurt.355 13 Ocak 2021 16:25
Diyanet e bukadar alım neden !!!
1 28 Şikayet Et
melankoliklibirşey 13 Ocak 2021 13:57
benim anlamadığım neden hiç hemşire alınmadı bu alımda... başka hemşirelerin alınacağı ayrı bir ekpss yerleştirmesi olacak mı acaba?
1 10 Şikayet Et
samet.by 13 Ocak 2021 13:30
bu kısmet işi. tercihleri doğru yaparsa hayırlısıyla olabilir. hiç tercih edilmeyecek olan, popüler olmayan yerleri tahmin etmek gerekiyor.
Kardeşim için soruyorum 56 puanın bir şansı var mıdır?
mühendisile, 2 hafta önce
2 6 Şikayet Et
mühendisile 13 Ocak 2021 12:39
Kardeşim için soruyorum 56 puanın bir şansı var mıdır?
7 7 Şikayet Et
selo71 13 Ocak 2021 11:50
210 diyanet Tüm ortaöğretim 300 dahi yok.
Alımların yüzde 60 ı diyanet demişsiniz 500 meb var 80 diyanet. Diyanette zaten açılan kadro da müezzin kayyım. Her şeye bir kılıf bulmak için diyaneti kullanmayın.
14mühendis, 2 hafta önce
5 9 Şikayet Et
fth.otbcn 13 Ocak 2021 11:46
Güzel kardeşim senin algıda problem mi var ? Diyanet 60 küsürle atıyor benim bölüm 83 le kapattı 2 sene önce. Milli eğitimin 60 küsürle atadığını nerde gördün ? Boş yere tartışmayı uzatıyorsun. Yapma gözünü seveyim ya.
Alımların yüzde 60 ı diyanet demişsiniz 500 meb var 80 diyanet. Diyanette zaten açılan kadro da müezzin kayyım. Her şeye bir kılıf bulmak için diyaneti kullanmayın.
14mühendis, 2 hafta önce
1 6 Şikayet Et
123