Koray Civil 14 Ocak 2021 10:41
Anlamadığım bir şey var. Resmi yazıda üniversiteler de diyor. Yani bu kısaca üniversite hastaneleri covid çalışanlarına da ödeme verilecek demek değil mi? Ağustos ek ödemesi verilmedi evet ama bu yazıda kasım ödemesi verilecek sanki ben mi yanlış yorumluyorum?
0 0 Şikayet Et
hekimbaşı 14 Ocak 2021 09:48
Bu aşamada hangi sağlık çalışanı Covıd li ile karşılaşmadı covıd li ye işlem yapmadı. Bu ayırım neden bu ayrıştırma neden. 7 den 70 e kadar tüm çalışanlar etkilendi. birine 30.000 birine 15.000 birine 3-5000 diğerlerine 60 tl bu Allahtan reva mı. Bunma sebep olanlar Allahlarından bulsun. Hakkım zehir zıkkım olsun...
1 5 Şikayet Et
hekimbaşı 14 Ocak 2021 09:40
Yazıklar olsun birde sağlık çalışanları diyorlar... Ek ödemeden filyasyondan en büyük pastayı alan yine doktorlar oldu. biz gariban memurlar yine hava aldık...
0 4 Şikayet Et
sselnow57 13 Ocak 2021 20:28
Şu reklam oyununu bi bitirin yeter artık. Hem para vermiyolar hem reklam yapıyolar. Yolda gören bile haberde gördük size para veriyolarmış diyo. Yok covid sercisinde çalışıyorum 1.dalgada 500tl aldım sadece 1 ay daha 1 kuruş yok.
2 22 Şikayet Et
drej47 13 Ocak 2021 20:21
Mesele işin mevzuatı değildi ki... Mesele ortada dağıtılacak paranın olup olmamasıdır.
1 9 Şikayet Et
Serkan2004 13 Ocak 2021 20:17
Personeller diye yanlış yazım şekli, doğrusu Personel olacaktı.Personel zaten çoğulu ifade eder -ler eki fazladır. (Bk.:Anlatım bozuklukları, Türkçe.)
Hemşireler ve diğer sağlık personelleri eksiliyor :) çekemiyorsunuz hekimleri. Hemsireler olmadan hastane işleri çok rahatlıkla döner yine. Ama doktorsuz bir sağlık kurumu bir günde kepenk indirir. Herkes yerini bilmeli arkadaşlar dışarıdan her şey kolay görünüyor size. Haksızlık olduğunu düşünüyorsanız buyrun devlet size ölene kadar okuma ve eğitim hakkı veriyor. Hadi gidin okuyun doktor olun sizi tutan mi var :)
Androiddeveloper, 2 hafta önce
6 2 Şikayet Et
Androiddeveloper 13 Ocak 2021 19:37
Pardon da hastane fast Food zinciri mi ? Başka ne olacaktı. Hastanenin temel amacı muayene akabinde tedavi. Peki bunları yapan kim ? Hastanede çalışan personel birbirinden kıymetlidir ama kimse çıkıp da benim aldigim maaş doktorunki kadar olmalı diye sacmalamayamaz. Doktor ekibin sorumlusudur tüm sorumluluk ona aittir asıl bilgi birikimine sahip olan ekip üyesidir. Bir zahmet aldığı para daha fazla olsun
Siz hastaneyi sadece hasta muayene edilen bir yer sanıyorsunuz heralde
gokeanki, 2 hafta önce
9 6 Şikayet Et
Androiddeveloper 13 Ocak 2021 19:34
Bu nasıl bir kin ve çekememeziktir ya. Adam bu mevkilere gelmek için beynini kullanmış emek vermiş. Devletimiz de her vatandaşına tıp okuma hakkını vermiş. Bileğinize güveniyorsanız gidin siz de okuyun 6 yıl boyunca kendinizi derslere gömün madem bu kadar kolay yapın. Zihniyete bak hele tus dediğin şey her 4 kişiden 1inin kazanbildigi bir sınav. Herkes kazanmak zorunda değil. Devletin uzmana olduğu gibi pratisyene de ihtiyaç vardır. Daha neyi savunduğunu bilmiyorsun yeni mezun olmuş pratik tecrübesi olmayan doktoru görünce hemen kendinizle bir tutar oluyorsunuz.
Kime ne anlatıyorsun? Hekimin vasatı, özellikli bir kaç hastane dışında devlet hastanesi ve tsmde çalışanlardır. Tus'u becerememiş, tek düzeliği tercih etmiş, rekabete girememiş kişilerdir. Bunu benim sözlerim sanabilirsin ama bu bizzat bir doçent'in lafıdır. Hiçbir şeye çare olmadan, hasta, mümessil maaş üçgeninde ömür geçirip, dünyaya tek bir şey katmadan azıcık ganimetle göçer gider. Kıskanan hazmedemeyen elbet vardır, ancak her konuşan da bundan konuşmuyor. Filyasyonda ekiptekilerden on kat az iş yapmış bir kişi, sırf hekimlik bitirdi diye daha fazla alamaz. Aynısı hemşire, şöför içinde geçerli. Burada bir haksızlık var.
ebelinka, 2 hafta önce
11 8 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 13 Ocak 2021 19:17
Bence eksik yazmışsınız, çoğu kez muayene de tam yapılmıyor maalesef ...
Siz hastaneyi sadece hasta muayene edilen bir yer sanıyorsunuz heralde
gokeanki, 2 hafta önce
7 6 Şikayet Et