ennebilim 14 Ocak 2021 11:12
Arkadaş, %50 ihtimal demek aşı olmasan da doğal bir şekilde koronoya yakalanma ihtimalin yarı yarıya demek. Yani aşıyı yaptırsan da yaptırmasan da yakalanma ihtimali aynı demek. Bak ek bir şeye gerek yok dümdüz mantık. Anladın mı şimdi %50nin bu nedenle bir anlam ifade etmediğini.
Ne bekliyodun 1 sene içerisinde %100 mü ?
TE0MN, 2 hafta önce
1 1 Şikayet Et
mustafaakgl 14 Ocak 2021 10:26
Çernobil sonrası çay Covid sonrası aşı Helal olsun şu bakanlara!
0 5 Şikayet Et
alivelim44 14 Ocak 2021 00:44
Turizm bakanı takla atıyor takla dünde 23.5 milyar doları yakalarız diyordu bu yaz turizmde ben de bu gün 25 liraya satılan 5lt sütün 29.5 lira olmasını öğrenmiş bulunuyorum Mart'ta 19 lira olan süt 10 ayda 30 lira oldu durmak yok aşıyada devam yolada devam he bu arada 173 sayıyla rakamla yüz yetmiş üç Türk vatandaşı vefat etti evlere ateş düştü
3 23 Şikayet Et
46önder 14 Ocak 2021 00:27
Çin aşısı mı yaptırdınız yoksa pfizer beontech aşısımi
3 12 Şikayet Et
asiye14 13 Ocak 2021 23:59
O vitamin iğnesidir vitamin insanların gözünü boyamayı bırakın artık
14 53 Şikayet Et
asiye14 13 Ocak 2021 23:56
Aşı ile kafayı bozacaklar bu saglikcilar.Pardon bozmuşlar zaten.Şirketlerle yaptığınız milyon dolarlık anlaşmalarda insanları kullanmaya kalkmayin.
8 38 Şikayet Et
Nikegerekyok 13 Ocak 2021 23:56
Her 2 görüntünün de videosunu izledim. Ne yazık ki tatmin olamadım. Keşke aşı kitini daha yakından ve jelatininden sıfır şekilde açarak kameranın bunu görmesi sağlansa imiş. Elbette gözümle görmediğim için serum suyu enjekte ettiklerini iddia edemem, ancak tersinin de mümkün olamadığı asikar.
8 93 Şikayet Et
codeguru38 13 Ocak 2021 23:56
Bilim kurulu üyeleri kalabalık ortamda maskesiz toplantı yapmış ve Alman aşısını daha önce oldukları için korkmadiklari iddia edilmiştir. Açıklama yapılması gerektiğini düşünüyorum.
3 28 Şikayet Et
Alperen_Denizli 13 Ocak 2021 23:52
Kendi zihniyetindeki siyasetçilerinin her ağzından çıkan yalan olduğu için diğer siyasilere güvenmiyor olmanız doğal
36 2 Şikayet Et