breze06 13 Şubat 2021 18:37
ben kamuda calisiyorum kafamda iyi basıyor 2006 mezunu elektrik elektronik muhendisiyim kit kurumunda isci muhendis olarak girdim suan başmühendisim ikramiyeler dahil 2021 maas ortalamam 10650tl eger temmuz zammi %3 olarak düşünürsek. Bu arada ben zaten çalıştığım kuruma kpss ile girdim bircok kamu kurumuna merkezi atama ile girebilecek puanim vardı benden düşük puan alan arkadaslarim merkezi atamda baska kurumlarda çalışıyor. Yazdığımi anlayamamışsın sanırım herkesin maaşı kendine yüzdelik zam yapilmasin seyyanen zam verilsin maaşı cok olan yuzdelik olunca cok oluyora tepki yazdim. Herkes benim maasi yukselsin ister ama bazilari birlerinin maasi yukselmesin benimki yükselsin derdinde.
kamu harici calısanlar kamuya girince de görüyoruz serzenisleri dogal yasam diyoruz yani nankörlük ! ya bırakın su yıllardır kamu ozel ayrımını devlet sana hak vermis kafan basarsa girersin kamuya memur olarak bu kdr basit ...
Noury, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
Noury 24 Ocak 2021 11:46
kamu harici calısanlar kamuya girince de görüyoruz serzenisleri dogal yasam diyoruz yani nankörlük ! ya bırakın su yıllardır kamu ozel ayrımını devlet sana hak vermis kafan basarsa girersin kamuya memur olarak bu kdr basit ...
yüzdelik olarak gelen zam ile orantisal olarak maas farki ayni olur. örnek %20 zam alinca 5bin tl alan 6bin tl alirken 10bin slan 12bin alir. aradaki fark yine 2 kattir. Yorum anlamsız olmuş yapilan zam maasin alim gücünü korumak için (maalesef bu oranlarda eriyor) en yuksekle en düşük maas alani esitlemek icin degil. Bu dusunceye sahipsen maaşım asgeri ucretle eşit olacak diye dertlenme. Muhendisim ama memur değilim kamuda işçi mühendisim ama zamlar memura ne verilirse ayni oluyor. Memur muhendisler zaten diger kamu kurumlarına göre düşük aliyor. Birilerini asagiya cekmek istemek yerine yuksektekine yaklasmak istemek daha erdemlidir. Kamu haricinde calisanlarda hatta issizler de beğenmediğin maaslara calismak icin can atiyor.
breze06, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
emre_dr 14 Ocak 2021 23:22
1/4 uzman doktor Aralık 2020 maaşı 4.556,42 TL Ocak 2021 de 9.337 TL olacakmış % 100 zam...Ocak ayı maaşı yatınca maaş bordromu AA'ya yollayıp aradaki farkı rica edeceğim..yazmıştım daha önce şimdi bordroma baktım yatacak maaşım 5.234,92 TL algı ile gerçek arasındaki fark 4.103 TL şişirilen bu rakamı rica ediyorum bu haberler yüzünden artık kimseye gerçek maaşımıza inanmıyor.
1 4 Şikayet Et
breze06 14 Ocak 2021 23:08
doksaninciKoyden nickli arkadas aktrol belki memur bile degildir. Memur ise işe nasil girdiğini arastirsak neler çıkar. Allaha şükürler olsun şu zor günlerde maaşımızı alıyoruz ama biz sukrumuzu Rabbimize yapiyoruz birileri gibi partiye degil. Devletimiz için gerekirse zam hic vermesin ama ekonemi iyi deniliyirsa belli basli mutahitler zengin olurken yandaslar her yere ataniyir yukseliyirsa elestirimizede kimse laf etmeain
0 1 Şikayet Et
frankabagnale4242 14 Ocak 2021 23:04
Aynen nkardesim adamlar bedavadan kadro aldılar 5200 5300 alıyorlar ikramiye vs aylık ortalama Allah bunu bize reva görenlerin belasını versin hakkımı helal etmiyorum kesinlikle emeksiz ise giren adamla yıllarını okumakla geçirip kpss stresi çeken fizyoterapist hemşire ile aynı maaşı veriyorlar sorun onların 5200 alması değil benden yüksek verilmesi madem verilebiliyor bana da en az 7000 ver ki okumanın bir farkı olduğunu hissedebileyim ben şimdi çocuğuma nasıl oku diyeyim daha da önemlisi niye diyeyim
4d li taşerondan geçen arkadaşların maaşları ikramiyeleri 12 aya bölündüğünde memur maaşını geçiyor, biz de ne sendikalar var be diyerek bakıyoruz...
uye452, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
breze06 14 Ocak 2021 23:01
yüzdelik olarak gelen zam ile orantisal olarak maas farki ayni olur. örnek %20 zam alinca 5bin tl alan 6bin tl alirken 10bin slan 12bin alir. aradaki fark yine 2 kattir. Yorum anlamsız olmuş yapilan zam maasin alim gücünü korumak için (maalesef bu oranlarda eriyor) en yuksekle en düşük maas alani esitlemek icin degil. Bu dusunceye sahipsen maaşım asgeri ucretle eşit olacak diye dertlenme. Muhendisim ama memur değilim kamuda işçi mühendisim ama zamlar memura ne verilirse ayni oluyor. Memur muhendisler zaten diger kamu kurumlarına göre düşük aliyor. Birilerini asagiya cekmek istemek yerine yuksektekine yaklasmak istemek daha erdemlidir. Kamu haricinde calisanlarda hatta issizler de beğenmediğin maaslara calismak icin can atiyor.
Yüzdelik zamlar her memura esit geldiginden herhalde 10 sene sonra bir muhendıs ya da bir sube muduru vs .. ıle aramda ki maas farkı 3 katı olur ve ya asgari ücret memur maasına denk olur ! tuhaf olan VHKİ sayısı en fazla sayıda ama hakkını aramada en azınlık ta onlar yazık !
Noury, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
frankabagnale4242 14 Ocak 2021 22:52
Taşerondan bedava kadroya geçenler 5200 5300 alsın kpss de dirsek çürüten adil bir şekilde kadro alan adam en düşük memur 3900 alsın hak nerede adalet nerede memnun sen üyesi olanlar ya ağlamayın dik durun ağzımıza da etse bildiğimizi okuruz diyin yada istifa edin ki memurla dalga geçmek neymiş görsünler ama yapmazsınız dediğim gibi lafım her koşulda hükümeti de memnun seni de destekleyene değil o da bir düşüncedir saygı duyarım ama hem şikayet edip hem de desteğe devam edenlere hakkım helal değil
1 4 Şikayet Et
Noury 14 Ocak 2021 22:39
Yüzdelik zamlar her memura esit geldiginden herhalde 10 sene sonra bir muhendıs ya da bir sube muduru vs .. ıle aramda ki maas farkı 3 katı olur ve ya asgari ücret memur maasına denk olur ! tuhaf olan VHKİ sayısı en fazla sayıda ama hakkını aramada en azınlık ta onlar yazık !
1 2 Şikayet Et
durdu06 14 Ocak 2021 21:36
Amin,meslek neydi sizin acaba ?
Allah'a şükürler olsun, maaşım iyi artmış. Tüm Dünya ülkeleri krizde olmasına ve çalışanların kapı önüne konulmasına, AB ve ABD'de bile işsizliğin had safhaya ulaşmasına karşın, bizde işsizlik oranları azalmaya devam ediyor, zam oranı ise hakikaten mevcut koşullarda çok iyi, sosyal yardımlar da iyi; başta Reisimiz olmak üzere emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunarım. Allah yollarını açık etsin, ayaklarına taş değdirmesin. Lütfen arkadaşlar ağlayıp sızlanmayı bırakalım, ayaklarımızı yorganımıza göre uzatalım.
DoksanıncıKöyden, 2 ay önce
5 1 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 14 Ocak 2021 19:24
Allah'a şükürler olsun, maaşım iyi artmış. Tüm Dünya ülkeleri krizde olmasına ve çalışanların kapı önüne konulmasına, AB ve ABD'de bile işsizliğin had safhaya ulaşmasına karşın, bizde işsizlik oranları azalmaya devam ediyor, zam oranı ise hakikaten mevcut koşullarda çok iyi, sosyal yardımlar da iyi; başta Reisimiz olmak üzere emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunarım. Allah yollarını açık etsin, ayaklarına taş değdirmesin. Lütfen arkadaşlar ağlayıp sızlanmayı bırakalım, ayaklarımızı yorganımıza göre uzatalım.
31 8 Şikayet Et
12345678