kreisus 19 Ocak 2021 10:57
Sektörel düşünüyorum.
Gruplarda eğitim sektör yazmış, sektör dışı mı çalışıyorsunuz ?
M Can, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
kreisus 19 Ocak 2021 10:55
A 7 evet.
Yazmıs oraya 2. Aşama A7 die
03yusuf03, 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
sencerce06 15 Ocak 2021 22:53
Oruç reis ağzına sağlık.
senin tedavi olman lazım bu kadar kötü bir düşünme tarzı yok dervişin zikri neyse fikri oymuş cahille etme sohbet küstürür cam kırığı ile silme gtünü yırtırır derler sana bişey diyemiyorum beynin bırakmış gitmiş
kayafatih, 1 ay önce
1 0 Şikayet Et
kayafatih 15 Ocak 2021 20:18
senin tedavi olman lazım bu kadar kötü bir düşünme tarzı yok dervişin zikri neyse fikri oymuş cahille etme sohbet küstürür cam kırığı ile silme gtünü yırtırır derler sana bişey diyemiyorum beynin bırakmış gitmiş
iki lafından biri cep telefonu yok, 7/24 mesai. bizde nöbetli çalışan meslekteyiz.biz 24/48 çalışıyoruz sen sırasıyla 12/24-12/48 hesaplayınca bizim saat daha fazla oluyor. o önemli değil ufak hesap bunlar. askeri personel olsan eyvallah derim benim için nöbet tutmama ama sen devletin sınırlarını korumuyorsun sadece suçluların ceazevindeki düzeninden sorumlusun. oranın dahi sınırını asker koruyor. o yüzden ajitasyon falan yapma ben senin sayende rahat uyumuyorum. ayrıca madem ki özgürlüğüne bu kadar düşkünsün istifa et al bir tepsi simit özgürce gezerek sat o da iş değil mi ?
esatmalkoc, 1 ay önce
2 2 Şikayet Et
sencerce06 15 Ocak 2021 19:56
Esatmalkoc denilen zatttt keşke bir beyne sahip olsanda seninle tartisabilsek
iki lafından biri cep telefonu yok, 7/24 mesai. bizde nöbetli çalışan meslekteyiz.biz 24/48 çalışıyoruz sen sırasıyla 12/24-12/48 hesaplayınca bizim saat daha fazla oluyor. o önemli değil ufak hesap bunlar. askeri personel olsan eyvallah derim benim için nöbet tutmama ama sen devletin sınırlarını korumuyorsun sadece suçluların ceazevindeki düzeninden sorumlusun. oranın dahi sınırını asker koruyor. o yüzden ajitasyon falan yapma ben senin sayende rahat uyumuyorum. ayrıca madem ki özgürlüğüne bu kadar düşkünsün istifa et al bir tepsi simit özgürce gezerek sat o da iş değil mi ?
esatmalkoc, 1 ay önce
2 1 Şikayet Et
sencerce06 15 Ocak 2021 19:54
Sen gel infaz koruma ol o zaman boş beleş konuşma. Hakaret etmeye bile degmezsin
iki lafından biri cep telefonu yok, 7/24 mesai. bizde nöbetli çalışan meslekteyiz.biz 24/48 çalışıyoruz sen sırasıyla 12/24-12/48 hesaplayınca bizim saat daha fazla oluyor. o önemli değil ufak hesap bunlar. askeri personel olsan eyvallah derim benim için nöbet tutmama ama sen devletin sınırlarını korumuyorsun sadece suçluların ceazevindeki düzeninden sorumlusun. oranın dahi sınırını asker koruyor. o yüzden ajitasyon falan yapma ben senin sayende rahat uyumuyorum. ayrıca madem ki özgürlüğüne bu kadar düşkünsün istifa et al bir tepsi simit özgürce gezerek sat o da iş değil mi ?
esatmalkoc, 1 ay önce
2 1 Şikayet Et
esatmalkoc 15 Ocak 2021 19:26
iki lafından biri cep telefonu yok, 7/24 mesai. bizde nöbetli çalışan meslekteyiz.biz 24/48 çalışıyoruz sen sırasıyla 12/24-12/48 hesaplayınca bizim saat daha fazla oluyor. o önemli değil ufak hesap bunlar. askeri personel olsan eyvallah derim benim için nöbet tutmama ama sen devletin sınırlarını korumuyorsun sadece suçluların ceazevindeki düzeninden sorumlusun. oranın dahi sınırını asker koruyor. o yüzden ajitasyon falan yapma ben senin sayende rahat uyumuyorum. ayrıca madem ki özgürlüğüne bu kadar düşkünsün istifa et al bir tepsi simit özgürce gezerek sat o da iş değil mi ?
öyle can sıkıntısından patlıyoruz ki duramıyoruz ceza infaz kurumlarında 8-17 çalışan infaz korumalar oldugu gibi vardiyada çalışıp yıllık izinleri yanan sözleşmeli ve kadrolu infaz korumalar var adamların hak ettiği izinler yanmakla beraber heyecandan arkadaşlar çılgınca ne yapabiliriz diye KAPALI infaz kurumlarında kafa patlatıyoruz cep telefonu yasak kardeşim çoğu infaz kurumunun fiziki şartları personel için uygun değil biz devlet memuruyuz ve devletimizin uygun gördügü şartlarda görevimizi ifa etmiye çalışıyoruz yazın serin klimalar sınırsız kışın sıcak ceza infaz kurumlarımızda sen mesaini bitirip evine huzurla uyu dinlen diye devlete emanet edilen hükümlü ve tutukluları biz 7/24 çalışarak infazları bitene kadar kurumda barındırıyoruz sen huzurla uyurken ailenle zor şartlarda bu personeller görev yapıyor bir depremde bir yangında bulunmuyoruz sen huzurla uyu diye biz uyumuyoruz öyle anlattın ki her meslegin zorlugu var dilimi ısırdım gönüllü olacam sayende işin gücün rast gelsin kamu spotu gibisin esnek çalışmıyoruz güzel kardeşim sana belli bi miktar para versek özgürlügünü kısıtlıyacaz desek ne dersin sen gerçi ulubatlı hasan gibisin itfaiyecilik sana dar gelir görev adamısın sen başka zor şartlarda nasıl çalışan personeller var deyip empati yapıp aklı selim yorum yazsan daha bişey demem sana ama arkasokaklar veyahut başka cezaevlerini seyir konusu yapan dizileri seyretmeyi bırak gerçek hayat böyle değil yazamıyorum burdan hakkını helal et
kayafatih, 1 ay önce
3 3 Şikayet Et
KATİBELER 15 Ocak 2021 09:42
ah birtek aşı listesinde ismi yer alan cezaevi personelleri o kadar fedakarlıklar yaptılar. kimse onları konuşmuyor ama.
14 8 Şikayet Et
mczm 15 Ocak 2021 08:21
Kamudaki kronik rahatsızlığı olanlar acil aşı olup görevine dönmeli 2020 marttan beri evdeler, çok bunalmışlar evde.
7 38 Şikayet Et
kayafatih 15 Ocak 2021 00:44
öyle can sıkıntısından patlıyoruz ki duramıyoruz ceza infaz kurumlarında 8-17 çalışan infaz korumalar oldugu gibi vardiyada çalışıp yıllık izinleri yanan sözleşmeli ve kadrolu infaz korumalar var adamların hak ettiği izinler yanmakla beraber heyecandan arkadaşlar çılgınca ne yapabiliriz diye KAPALI infaz kurumlarında kafa patlatıyoruz cep telefonu yasak kardeşim çoğu infaz kurumunun fiziki şartları personel için uygun değil biz devlet memuruyuz ve devletimizin uygun gördügü şartlarda görevimizi ifa etmiye çalışıyoruz yazın serin klimalar sınırsız kışın sıcak ceza infaz kurumlarımızda sen mesaini bitirip evine huzurla uyu dinlen diye devlete emanet edilen hükümlü ve tutukluları biz 7/24 çalışarak infazları bitene kadar kurumda barındırıyoruz sen huzurla uyurken ailenle zor şartlarda bu personeller görev yapıyor bir depremde bir yangında bulunmuyoruz sen huzurla uyu diye biz uyumuyoruz öyle anlattın ki her meslegin zorlugu var dilimi ısırdım gönüllü olacam sayende işin gücün rast gelsin kamu spotu gibisin esnek çalışmıyoruz güzel kardeşim sana belli bi miktar para versek özgürlügünü kısıtlıyacaz desek ne dersin sen gerçi ulubatlı hasan gibisin itfaiyecilik sana dar gelir görev adamısın sen başka zor şartlarda nasıl çalışan personeller var deyip empati yapıp aklı selim yorum yazsan daha bişey demem sana ama arkasokaklar veyahut başka cezaevlerini seyir konusu yapan dizileri seyretmeyi bırak gerçek hayat böyle değil yazamıyorum burdan hakkını helal et
bu yorumu yazabildiğine göre çokta izolasyonda değilsin heralde. itfaiyecilerde 7/24 çalışıyor. sizin mesleği eleştirmedim aslında ama madem ki yorum yazdın düşünmen için birkaç kelime edeyim sen cezaevinde yazın serin kışın sıcakta otururken tek sorunun can sıkıntısı. itfaiyeciler yangın,sel deprem,çökme patlama, kaza demeden gidiyor. bizde çocuklarımızı Allaha emanet ediyoruz başkalarının canını kurtarmaya giderken sevgili kardeşim. açık cezaevleri boşaldı covid nedeniyle esnek çalışıyosun büyük ihtimalle bu ara
esatmalkoc, 1 ay önce
6 17 Şikayet Et
123456789