mathadore 18 Ocak 2021 20:49
Anaları babaları zaten görücü usulü ile evlendikleri için onların demeye hakkı var mı buna? Sanki görücü usulü bundan farksız?
Tanışmak istemişmiş...Yoldan geçen tanımadığın bir kadından telefon istemek ahlaksızlık bence.Burada abuk subuk konuşanlar da karısı,bacısı,anası bu şekilde rahatsız edilse tanışmak istemiş bunda birşey yok derlermiş herhalde...
işinebak, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
devlet_maduru 17 Ocak 2021 23:42
üzülme kardeşim nasibini bulursun inşallah baksana daha tanışmadan ne hale koydu düşünsene tanıştın evlendin hergün dayak iyiki tanışmamış verilmiş sadakan varmış da bi dayakla yırttın yıllarca dayak yemekten kurtuldun
0 1 Şikayet Et
işinebak 17 Ocak 2021 21:10
Tanışmak istemişmiş...Yoldan geçen tanımadığın bir kadından telefon istemek ahlaksızlık bence.Burada abuk subuk konuşanlar da karısı,bacısı,anası bu şekilde rahatsız edilse tanışmak istemiş bunda birşey yok derlermiş herhalde...
4 10 Şikayet Et
güney- 17 Ocak 2021 19:51
heççççç
Tanışmak istemiş efendi bir şekilde istemiyorsan istemiyorum dersin olur biter. Bizim Türk kızları da kendini nimetten sanıyor. Rus gibi güzel olsalar demek ki ne olacaktı.
fıssss, 3 ay önce
2 8 Şikayet Et
fıssss 17 Ocak 2021 18:34
Tanışmak istemiş efendi bir şekilde istemiyorsan istemiyorum dersin olur biter. Bizim Türk kızları da kendini nimetten sanıyor. Rus gibi güzel olsalar demek ki ne olacaktı.
7 18 Şikayet Et
ÇatlakMuaLLim 17 Ocak 2021 18:19
Her kuşun eti yenmez. Deve kuşunun hiç yenmez :D Geçmiş olsun kardeş... Ya evlenip her gün yeseydin bu dayağı? İyi ki vermemişler numarayı :D
1 23 Şikayet Et
SEVGİ MIKNATISI06 17 Ocak 2021 17:42
helal size :)
15 4 Şikayet Et
iMAJJJ TURK 17 Ocak 2021 16:09
adam tanismak istemis. napsin ya millet gay mi olsun. kizlarda biseye benzemiyo. bunlara sumugumu atmam
4 33 Şikayet Et
panzerci 17 Ocak 2021 16:02
Bunlardan kim telefon numarası ister zebellah gibi kızlar, adamda önlük var farkettiyseniz,olayın iç yüzü başka gibi, adam satıcıya benziyor önlük var üstünde,hesap yüzünden felan tartışma çıkmış olabilir.
2 28 Şikayet Et
yalnizzlink 17 Ocak 2021 15:36
Şimdi kızla tanışmayacaksan, telefon numarası istemeyeceksen nasıl bir ilişki başlatacaksın? Kadınlar haksız
16 29 Şikayet Et
123