xyz123xyz 06 Şubat 2021 13:09
Türkiyede yapılmıyor ama dünyada yapılıyor öyle mi? Türkiye marsta merkürde değil bilgin olsun. Senin durum araştırarak da düzelmez. Sen Nagehan gibi yemek programları yağ en iyisi eğitim seni aşar
bu senin ülkende yapılmıyor ama dünyada dediğin tüm test ve deneyler yazdığım kuruluşlarca yapılıyor. azıcık araştır. sizin tavırlara bakılacak olursa nagehan hanım çok haklıymış.
lucky007, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
lucky007 23 Ocak 2021 19:21
bu senin ülkende yapılmıyor ama dünyada dediğin tüm test ve deneyler yazdığım kuruluşlarca yapılıyor. azıcık araştır. sizin tavırlara bakılacak olursa nagehan hanım çok haklıymış.
Öğrencilere tarama testi yapmıyoruz, belirti göstermeyip temaslı olanlara da test yapmıyoruz, nasıl bir bilimsel veri var elinizde anlayamadım?
xyz123xyz, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
genczaza 18 Ocak 2021 19:24
Gerçekten artık bu okulların açılıp açılmaması konusu çok can sıktı.Sağlık bakanlığı ne zaman uygun görürse açar.Siz neden bu kadar yorum yapıyorsunuz.Ben de bir öğretmenim bir gurup öğretmen var ki çalışmamaya dayalı bir anlayış benimsemiş zaten okul açılsa da rapor sevk basıp giden öğretmenlerden bahsediyorum.Bunların çoğu da Doğuda çalışan öğretmenler.Yazık okul lafı açıldı mı hemen virüs virüs .Bırakın ne olacaksa olsun çocuklar gerçekten perişan oldu.Yeter algı yapmayın tüm öğretmenleri de töhmet altında bırakmayın
6 2 Şikayet Et
ibrahim çetin72 18 Ocak 2021 19:08
15 Şubat açılır inş aşılarda geldi
4 2 Şikayet Et
ömür1974 18 Ocak 2021 14:11
Sağlık bakanlığının verilerine göre 15 Şubat zor ama 15 Martta açılır
20 14 Şikayet Et
muallimi-sani 18 Ocak 2021 14:02
İkazlara rağmen okullar açıldığında yeni vaka kayıtlarının 35 bine çıktığı, öyle anlaşılıyor ki hatırınızdan çıkmış sayın bakanım. Müslüman dediğimiz (bu arada tenzihsiniz) aynı yılanın deliğinden 2 defa sokulmaz. Siyasal saikler adına sözde gazateci Nagehan'a cevap veya cevap niteliğinden bir beyanatta bulunmanızı bekledik ama ne yazık ki mümkün olamadı. Onu da geçtim sistematik olarak sosyal medyada öğretmen düşmanlığı ve baskısı empoze edilmeye, adeta pandeminin tek suclusu ve günah keçisinin öğretmen olduğuna yönelik baskılara dahi bir twit atamadınız. Maalesef süreci hakkaniyetli yönetemediğiniz kanısındayım ve kanısındayız. Demecinizde sarfettiğiniz şu ifadeyi hayretle müşahede ettim. Bknz lütfen, "Bizim öğretmenlerimizin aşılanmasının kritik bulmamızın sebebi çocukların taşıyıcı olma riskini dikkate almamız." Burada taşıyıcı konumda bulunan kesimin öğrenci olduğu iyi bilinmesine rağmen nasıl olur da öğretmeni aşılamanın yeterli olabileceği hipotezini öne sürersiniz? şahsen akla nasıl geldiği orda kalsın kulağa dahi absürd gelmektedir. Diyeceğim o dur ki geçmişin ibretli tablosu ortada iken, gerek insan yaşamını gerekse toplum sağlığını hiçe saymanın ne yeri ne de sırasıdır. Kanımca okulların kademeli eğitime hazırlığı filan vesair tüm bunlar, inanın 2021 Eylül itibariyle bir nebze tartışmaya açık hale gelebilir. Önce sağlık önce İnsan önce yaşam. Saygılar dilerim.
10 40 Şikayet Et
07ozy 18 Ocak 2021 11:16
Programın tamamında 60 bin öğretmen ataması sorusu da soruldu .Yoğun bir talep var 60 bin konusunda fakat sayın bakan tarih ve sayı vermedi .Az bir süre kaldığını yüksek atama olmasını istediğini alt birimlerin çalıştığını söyledi .Hatta spikerlerde 60 bin konusunda müjde aldık diyebilir miyiz flan böyle gülüşmeler oldu .Açıklamayı sayın CB yapacak .Sayistay raporlarında atama bekleyen 1 milyona yakın öğretmen var.Zaten devletimiz 40 bin alım son iki yıldır yapıyor.En az 60 bin bekliyoruz ..Herkese iyi çalışmalar dilerim.
8 3 Şikayet Et
yalya 18 Ocak 2021 10:41
Sayın Milli Eğitim Bakanım sizden isteğimiz KPSS' ye girip de atama bekleyen öğretmen adaylarının durumu ne olacak yüksek puan alan çocuklar sınava mı hazırlanacak hepsi karamsarlık içindeler önünü görememektedirler. Lütfen gençlerin sesi olur musunuz? Bir defaya mahsus yanlış hatırlamıyorsam 2018 yılındaki puanlar öğretmenlik KPSS sınavı 2 yıla çıkarıldı, sonra 1 yıla indirildi öğretmenlik KPSS sınavları da 2 yıla çıkarılsa daha uygun olmaz mı sizde bir babasınız 2021 yılında kaç kişi atama yapılacak lütfen bir önce açıklayınız ki herkes önünü görsün. Saygılarımla.
7 5 Şikayet Et
ĞAlim 12345 18 Ocak 2021 09:53
Sayın bakanım bu tabletler neye göre kime dağıtılıyor. İki kez dağıtım oldu ikisinede alamadık tablet ama bir aile nin iki ayrı çocuğuna birine bir sefer birine şimdi tablet verildi. Bence velilere mesj atın bu tabletler amacına uygun dağıtıldığı veya dağılıp dağıtılmadığı konusunda süphemiz var
2 16 Şikayet Et
dogrubilen 18 Ocak 2021 09:41
ee git öl o zaman tutan y ok.ha sen ölümü göze aliyon diye hepimiz ölecek değiliz kusura bakma. 10 yıl sürerse 10 yıl kapalı kalacağız bu kadar basit!