smlszn5917 24 Ocak 2021 20:53
Olsun kardeşim iyi bir mühendis olsun doktor olsun lafımız yok .. Ama şuurlu olsunlar .. Milyonlarca gençten 5-10 tane çıkınca sevinelim mi? sen sevin kardeşim hayallerine.. Oldu 'Belki' ilerde büyük adam olur diye verelim hepsine zehir.. höö
Hiç doğru bir yaklaşım tarzı değil. Bu gün bilgisayarda oyun oynayan çocuk yarın yazılım mühendisi olursa ne diyeceksin. Yada başka bir mühendis. Bir zamanlar okullarda okul müdürleri bilgisayarları görünce korktular. Bilgisayarları odalara kilitleyip ancak bin türlü izinden sonra kısa süreliğine bilgisayarı çocuklara açtılar. İşte asıl bu düşünce tarzı gelişimin önünde engeldir. Bırak bozulsun . Bozulup ta ne olacak sanki. En çok virüs bulaşır. Ona da format atarsın düzelir. Benim bilgisayar 15 yıldır bozulmadı. 3-4 yılda bir termal macununu yeniledim. Fanı temizledim o kadar. Buharlı tireni icad eden çocuğun akrabası çocuğun annesine yazdığı mektupta çocuğun en büyük uğraşısı çaydanlığı su ile dolduruyor soba üstünde kaynarken hayranlıkla çaydanlığı seyrediyor her gün gününü bu şekilde geçiriyor mektubu ne anlama geliyor. O buharlı tiren ki 1. Dünya savaşının en önemli aktörlerindendir. Sen cepheye kağnı ile cephane taşırken öteki tirenle taşır.
ramazan_58, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
Ali Atalay 21 Ocak 2021 16:01
valla millet hep melek olmuş helal olsun. biz cocuklugumuzda ne bilgisayarı giyecek ayakkabı bulamadık kimseden beş kuruş görmedik....
2 45 Şikayet Et
ZÇavuş 21 Ocak 2021 15:04
6 nci vites haberde 11 nci günde teslim etti diye yazıyor
monster bilgisayrın en ucuzu 8 bin. kaldıki ürünü ne zaman iade etmiş 14 günlük süre var kanunda
vivaldi33, 3 ay önce
1 5 Şikayet Et
otturuktanteyyare 21 Ocak 2021 14:47
abd nin uygurlarla alakalı çıkarı var veya yok beni ilgilendirmez, sahip çıksınlar da nasıl yapıyorlarsa yapsınlar ama bizim soydaşlarımıza sahip çıkmak için herhangi bir çıkara ihtiyacımız yok,
ABD önce Irak'da, Suriye'de, Afganistan'da katlettiği insanların hesabını versin. Senin gibi saflar ABD'nin uygur türklerine sahip çıktığını zannediyor. ABD çıkarı olmayan hiçbir yere sahip çıkmaz. Tıpkı kimyasal silah kırmızı çizgim deyip Suriye'de üstüne yattığı gibi. Irak'a da kimyasal silah yalanı ile girmişti, sonunda kimyasay, mimyasal silah olmadığı ortaya çıktı sevgili mürit. biraz kafanı çalıştır öyle yorum yaz.
mehmetcaner27, 3 ay önce
7 4 Şikayet Et
mehmetcaner27 21 Ocak 2021 12:59
ABD önce Irak'da, Suriye'de, Afganistan'da katlettiği insanların hesabını versin. Senin gibi saflar ABD'nin uygur türklerine sahip çıktığını zannediyor. ABD çıkarı olmayan hiçbir yere sahip çıkmaz. Tıpkı kimyasal silah kırmızı çizgim deyip Suriye'de üstüne yattığı gibi. Irak'a da kimyasal silah yalanı ile girmişti, sonunda kimyasay, mimyasal silah olmadığı ortaya çıktı sevgili mürit. biraz kafanı çalıştır öyle yorum yaz.
onu da sen kurtar elinden alan mı var, insanların iyiliklerini küçümsemeyin, uygur türklerine yapılan soykırıma veya yemende çocukların açlıktan ölmesine hiçbir müslüman devleti ses çıkarmazken abd çinin yaptıklarının soykırım olduğuna dair yasa çıkartıyor,
otturuktanteyyare, 3 ay önce
4 9 Şikayet Et
mehmetcaner27 21 Ocak 2021 12:42
otturuktanteyyare kardeş kullanıcı ismin gibi yorum yapıyorsun. Teşekkür ederim, saygılar.
onu da sen kurtar elinden alan mı var, insanların iyiliklerini küçümsemeyin, uygur türklerine yapılan soykırıma veya yemende çocukların açlıktan ölmesine hiçbir müslüman devleti ses çıkarmazken abd çinin yaptıklarının soykırım olduğuna dair yasa çıkartıyor,
otturuktanteyyare, 3 ay önce
7 4 Şikayet Et
varolhasan 21 Ocak 2021 12:37
sen zaten fetöcüsün daha fazla bişey söylemene gerek yok:) işten çıkarma sigortalılar için kaldırıldı ya anne sigortalı değildiyse? hiç düşünmezmisin?
Hani işten çıkarılma yoktu? Hani memleketgüllük gülistanlıktı? Hani devlet vatandaşına para saçıyordu? Vatandaş 1 laptop bile alamıyor, alsa da ödeyemiyor! Biz bunu söyleyince, fetöcü oluyoruz!
hulahopp, 3 ay önce
14 14 Şikayet Et
kadiresref 21 Ocak 2021 12:30
Senin zihnin nickin gibi otturuk ile dolmuş. Senin yorumunda ABD veya AB'de yaşayan vatandaşın daha kolay bilgisayar aldığı hususunda bir cümle var mı? Sanki biz itiraz ettik yok bizde almak daha kolay dedik. Bomboş zihinli tayfa da bol bol artılamış. Boş tenekeye boş kapaksınız
dünyadan bihaberlik bu işte, abd veya ab de 2 aylık maaşınla para arttırarak alıyorsun, araba fiyatlarına hiç girmeye gerek bile yok,
otturuktanteyyare, 3 ay önce
6 8 Şikayet Et