ARABACIMUSA 25 Ocak 2021 23:19
Okulda kalp kırizi geçirdiğimizde yardım edecek bir Allah'ın kulunu bulamadık.Müfredat içinde sağlık bilgisi ve ilk yardım dersleri var ama bu dersler ya biyoloji dersinin testlerinin çözümünde kullanılıyor veya bahçede top oynatılıyor.Ders var öğretmeni yok, aslında işin ciddiyeti yok.İdareci iken doğru dürüst ders olarak işlensin diye üstünde durmama rağmen etkili olamdım.Aslında çok basit ya sağlık yüksek okulu mezunlarından isteyenlere formasyon vererek sağlık bilgisi öğretmeni atamak ya da Fen Bilgisi öğretmeni yetiştiren bazı fakülteleri sağlık bilgisi öğretmeni yetiştiren bölümler haline çevirip dersin öğretmenini yetiştirmek ve sağlık ve ilk yardımı dersini adam gibi öğretmek gerekiyor.
0 10 Şikayet Et
M Y T H 25 Ocak 2021 19:57
Pandemi sürerken, bu kurslarda yeni bulaşılar oluşur. Pandemi bitsin bu kurslar öyle başlasın.
0 20 Şikayet Et
marina3545 25 Ocak 2021 15:16
Salgın sürecinde mi akıllarına gelmiş?
7 40 Şikayet Et
sportif44 25 Ocak 2021 15:09
Not: öğretmenlerin seminer haftalarında daha faydalı olan bu tarz eğitimler verilmeli.
7 44 Şikayet Et
sportif44 25 Ocak 2021 15:08
Tüm okullarda beden eğitimi öğretmenleri bunu diğer öğretmenlere anlatmalı, zaten ünide alınıyor bu ders ve eğitim, öğrencilerimizede anlatıyoruz. 1 milyona öğretmene ulaşması açısından, tüm beden eğitimi öğretmenleri görevlendirilmelidir
11 22 Şikayet Et
bydogan20 25 Ocak 2021 15:06
15 yıllık öğretmenim ilk kez bir eğitimin faydalı olacağına inanıyorum.
13 34 Şikayet Et
temelbilimler 25 Ocak 2021 14:24
öğretmenler alacağı bu eğitimle ilk yardım yapabilir ama ilk yardım eğitimi veremez. ilk yardım eğitimi verebilmeleri için ilk yardım eğitmeni belgesine sahip olmaları gerekir bunu da sadece sağlık eğitimi almış kişiler alabiliyor.Ama öğretmen biyolog, çocuk gelişimcisi yada psikolog olup formasyonla öğretmen olduysa bu kişiler sağlık bakanlığı onaylı ilk yardım eğitmenlik belgesi alabileceği için okullarda ilk yardım dersi zorunlu olursa ilk yardım eğitimini yasal olarak verebilir.
en öncelikli 2 ders olmalı ana okulundan başlayak biri ahlak dersi diğeri ise ilk yardım bunlardan belli bir notu alamayan sınıf tekrarı yapmalı.ilk yardım çok önemli bir konu ihmal edilmemeli.
nuri cebiroglu, 3 ay önce
3 15 Şikayet Et
yılmazergin 25 Ocak 2021 13:41
Çok güzel bir uygulama olur sayın bakanım hemde iyi derecede ilk yardım kursu verilmeli okul personelinin hepsine okullarda bu çok eksik bir şeydi
16 44 Şikayet Et
nuri cebiroglu 25 Ocak 2021 13:31
en öncelikli 2 ders olmalı ana okulundan başlayak biri ahlak dersi diğeri ise ilk yardım bunlardan belli bir notu alamayan sınıf tekrarı yapmalı.ilk yardım çok önemli bir konu ihmal edilmemeli.
7 34 Şikayet Et
bendogrukonusurum 25 Ocak 2021 12:08
öncelikle ilk yardım eğitimi toplum için çok önemli, herşeyi geçin ,bir yakınınıza evde birşey olur,ambulans gelene kadar birşeyler yapabilirsiniz ,burası tamam. uzmanına sormak lazım tabii, benim fikrime göre 16 saat eğitim az. Sayın MEB Bakanım , şimdi bu eğitimi il merkezlerinde verecektir, her ilçede hastane ve doktor yok mu, acil uzmanı hekim yok mu, eğitimlere katılan öğretmenleri, il merkezine eğitim için göndermenin emek israfı olduğunu düşünüyorum.
12 44 Şikayet Et