Serdar gs 28 Ocak 2021 18:56
Kardeş dünkü dediğin bekçilerin kuruluş tarihi ne bakarsan uzman çavuş luktan bile eski olduğunu görürsün meslekleri asagilayarak hak istenmez eski bir uzman çavuş olarak inşallah kadro gelir
Dünkü mahalle bekçileri bile kadrolu olarak çalışıyor suriyede ve doğu illerimizde pkk iti ile savaşan Uzman çavuşlar noter kağıdı ile uğraşıyor olacak işmi bu
ErdiAs, 3 ay önce
2 10 Şikayet Et
hascan 28 Ocak 2021 13:21
sorunu sorunla çözmeyi deniyorlar, verdikleri sözü tutmuyorlar, sağ gösterip sol vuruyorlar, 4c sözleşmeli personeli 4b li yaparak özlük hakları olarak 4c nin haklarından daha kötüsüne mahkum ettiler, ne ek ödeme ne ünvan verdikleri gibi . yapmış gibi gözükerek tam tersini yapıyorlar ama sadıkta hesabını soracağım artık...
7 8 Şikayet Et
aybars3317 28 Ocak 2021 13:12
Kıdem işaretlerinin Rütbeden Sayılarak atama sisteminin kıdem baz alınarak yapılması gerekmektedir. Düşünün Manga Komutanı Uzman Çavuş 44 yaşında, manga personeli 20'li yaşlarda Takım Astsubayı ve Takım Komutanı onlarda 20'li yaşlarda sizce de mantıklı mı???
11 12 Şikayet Et
isoydash 28 Ocak 2021 12:34
Birbirine sıkarlar hayırlı olsun silah kazaları
26 9 Şikayet Et
aynasızz55 28 Ocak 2021 12:25
Uzman Çavuş değilim, ailemde Uzmanda yok ancak, ne şartlarda çalıştıklarına şahit biri olarak Bu Ülkede milletvekilinin 25-30 bin lira maaş aldığı yerde uzmanların aldığı 10-12 bin liraya azdır. Gencecik çocuklar ülkenin birliği ve dirliği için bedel ödüyorlar. Aldıkları para analarının ak sütü gibi helaldir...
7 32 Şikayet Et
hakankaa82 28 Ocak 2021 10:19
Ben şok. adam vatanı için canını ortaya koyuyor eline beline silah bile verilmiyor kendin al deniliyor öylemi şaka heralde.Devletimiz böyle bir yanlış yapmış olamaz.iha siha üretip dünyaya meydan okuyacak askerin beline bir silahı koyamayacak olacak iş değil.Kendi maaşınıda kendimi ödüyor acaba?Vatan söz konusu ise gerisi teferruattır acil şekilde bu insanların eksikleri giderilmelidir böyle saçma uygulamalar duymak istemiyorum şahsım adına.akılla mantıkla hareket edilmelidir.
5 31 Şikayet Et
Ardarhan 28 Ocak 2021 10:13
Bu ülkede Polis hariç herkesin bir sahibi var. Polis en zayıf hakka hukuka sahip, beylik silahının dahi parasını kendisi ödeyen, devlet ile vatandaş arasına sıkışmış şamar oğlanıdır. Haklarımın hiçbiri mesullere helal değildir, biline.
35 52 Şikayet Et
DILUCU seyhan 28 Ocak 2021 10:07
sizlere kadro yu vermeyen hükümet degil,gençler kimin vermedigini merka ediyor saniz /////////// Omzunun üstünde bol bol çatak kaşık olanlar ve Neftesi en geniş ler....aksi asla söz konusu degil
9 13 Şikayet Et