dulkadir77 06 Şubat 2021 02:13
Bir profesörün Devletin Tıp Fakültesinde ek ücret alarak muayene etmesi bundan daha büyük kazanç getirici faaliyet. Dün saydım 190 TL den en az 20 kişiye baktı... Devletin üniversitesinde, devletin gönderdiği aletlerle...
3 48 Şikayet Et
yusufmnd 06 Şubat 2021 00:59
Küçük çapta değilde bu işi büyük çapta kitap YouTube işi yapanların uyarılması lazım bence siz cevrenizdekileri uyarin yazık olur memuriyelerine sikayetler olursa
5 15 Şikayet Et
mathadore 05 Şubat 2021 23:59
Ee eskiden öğretmenler taksicilik de yapıyor, limon da satıyor diye dalga geçiyordunuz. O dediğinizi de mi yaşattınız insanlara?
7 31 Şikayet Et
Smrna48 05 Şubat 2021 23:21
İşin garibi öğretmen harici binlerce memur uzlaştırmadan aylık 1000-2000 arası gelir elde ediyor. Ve bu çalışmalar mesai saatinde yapıyor. Bunlar olurken öğretmene alanıyla ilgili ek gelir uyarısı yapılıyor.
13 48 Şikayet Et
dundarbeyguneribey 05 Şubat 2021 22:21
Kambura sormuşlar -Kamburun mu düzelsin -Yoksa herkes kambur mu olsun Cevap -Herkes kambur olsun.
4 36 Şikayet Et
SafSilen 05 Şubat 2021 22:13
Kesinlikle öyle hocam. Özellikle memur kesiminin farklı yollardan kazanç elde etmesini istemiyorlar ki kendilerine muhtaç kalsın.
Ülkeye bak! Milletin sırtından milyarlar alıp herşeyi beleşe getiren vekiller spor yorumculuğu, şu bu faaliyetlerle serbestçe para kazanabiliyor, milyarlar alan profesör, öğretim görevlisi vs. rahatça firmasını kurup ticari faaliyetini yapıyor ama 3 kuruşa hapsettikleri, verdikleri kuş kadar zamcıkla geçinmeye çalışan öğretmen birşey yapamıyor! Bu eski kafanın artık terkedilip ya öğretmenin toplumsal statüsü ve alım gücü yükseltilmeli yada rahatça ve kayıtlı bir şekilde düzenlemelerle ek faaliyetlerini yapabilmeli. Bu konuda bir düzenleme yapmak o kadar zor olmasa gerek! Böylece öğretmenler bu yoklukta galericilikten tut, borsaya kripto paraya kadar farklı işlerle kendine kazanç sağlamaya ve geçinmeye çalışmaz, işine ve öğrencilerine odaklanır.
darkblue_06, 2 ay önce
7 57 Şikayet Et
pelinuludag 05 Şubat 2021 20:37
çok güzel yazmışsınız her kelimeniz de doğru.
Ülkeye bak! Milletin sırtından milyarlar alıp herşeyi beleşe getiren vekiller spor yorumculuğu, şu bu faaliyetlerle serbestçe para kazanabiliyor, milyarlar alan profesör, öğretim görevlisi vs. rahatça firmasını kurup ticari faaliyetini yapıyor ama 3 kuruşa hapsettikleri, verdikleri kuş kadar zamcıkla geçinmeye çalışan öğretmen birşey yapamıyor! Bu eski kafanın artık terkedilip ya öğretmenin toplumsal statüsü ve alım gücü yükseltilmeli yada rahatça ve kayıtlı bir şekilde düzenlemelerle ek faaliyetlerini yapabilmeli. Bu konuda bir düzenleme yapmak o kadar zor olmasa gerek! Böylece öğretmenler bu yoklukta galericilikten tut, borsaya kripto paraya kadar farklı işlerle kendine kazanç sağlamaya ve geçinmeye çalışmaz, işine ve öğrencilerine odaklanır.
darkblue_06, 2 ay önce
10 71 Şikayet Et
dogrubilen 05 Şubat 2021 20:36
bu bingol şeyk'e bu doruyu soran 1001. kişisin hocam. bu saftriğinde verdiği cevap hep aynı hayat kurtarırım diyor :)) artik nasıl bir rahatsızlığı varsa bütün gün bütün gece sanal alemde hayat kurtardiğini sanıyor.
aha öğretmen düşmanımızda geldi. hacı sen bir işte çalışıyor musun. 7-24 burada görüyorum seni. sana tavsiyem öğretmenle uğraşacağına gidip düzgün bir iş bulman. yazık ediyorsun kendine.
massive501, 2 ay önce
4 24 Şikayet Et
kalemli-adam07 05 Şubat 2021 20:29
MEB bu işi iyi araştırmadan yazı yayınlamış. Öğretmen ve memur, fikir eseri yayınlayıp bundan gelir elde edebilir. Ne yani, öğretmen oldu diye bir matematik kitabı veya bir roman yazıp satamayacak mı?
8 56 Şikayet Et
massive501 05 Şubat 2021 18:30