muhcamci 08 Şubat 2021 14:53
Ayrıca memur sendikaları neden adam gibi, işçi sendikaları gibi enflasyon + % x zam istemiyor da, gidip yok enflasyonun altında kalırsa, üstüne çıkmazsa falan filan istiyor anlamadım. Hayır onların yüzünden TUİK'te hangi ülkenin olduğunu bilmediğimiz ama kesinlikle Türkiye'nin olmadığı herkesçe kabul edilen bir enflasyon verisi açıklamak zorunda bırakılıyor. Aslında TUİK diğer kurumlar ve vergi dairesi için gerçek enflasyon verisini açıklıyor ve bunu ÜFE adında veriyor ama memur sendikaları TÜFE'yi baz aldıkları için TÜFE %14 hesaplanırken, ÜFE %25 açıklanıyor. Ha memur sendikaları ÜFE yi baz alıyoruz dese o zamanda ÜFE %14 olur, TÜFE %25 çıkar. Bence en iyi teklif (TÜFE+ÜFE)/2 + %15 zam olmalı.
ÖSYM %29 zam yapmış, her halde TUİK in enflasyon hesabına güvenmiyor. İyi de bu TUİK'e kim güveniyor? Ha pardon, memur sendikaları güveniyordu demi onları unuttum.
muhcamci, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
denizhıyarı 08 Şubat 2021 12:26
Ne güzel kafa bunlar. Alışveriş merkezinde 200 kişi alışveriş yapıyor diye ülke harika zannediyor.
Millet yemeye ekmek bulamıyor ama avm ler hınca hınç dolu. Millet çılgınlar gibi alışveriş yapıyor pandemiye rağmen. Nereden geliyor değirmenin suyu o zaman ?
eem60, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
denizhıyarı 08 Şubat 2021 12:23
Onlar memur maaş katsayısı oranında anca alır. Yani %4 anca. Bozdur bozdur harca.
Sınav görevlilerine de aynı oranda zam yapsınlar.
öğretmenim33, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
happy4233 08 Şubat 2021 08:01
şaşırdık mı? DARPHANE ÖSYM.....
0 29 Şikayet Et
tayyffun 08 Şubat 2021 07:34
İron, ironi olabilir ; bunun başka açıklaması olamaz!
Müslüman türk milleti ve devleti inşaallah ayakta liderimiz tayyip erdoğan zorlukları aşacağız. Alçak hain kalleş terörist fetoculerin cehennemin dibine kadar yolu var.
Se tu, 2 ay önce
2 11 Şikayet Et
öğretmenim33 08 Şubat 2021 06:20
Sınav görevlilerine de aynı oranda zam yapsınlar.
7 13 Şikayet Et
muhcamci 08 Şubat 2021 00:41
ÖSYM %29 zam yapmış, her halde TUİK in enflasyon hesabına güvenmiyor. İyi de bu TUİK'e kim güveniyor? Ha pardon, memur sendikaları güveniyordu demi onları unuttum.
0 51 Şikayet Et
asikral1 07 Şubat 2021 23:48
O zaman enflasyon oranında yapsin madem enflasyon bu deniyor
Zam değil. GÜNCELLEME :))
Albertcamus20, 2 ay önce
0 27 Şikayet Et
asikral1 07 Şubat 2021 23:47
Oturum.basi 90 lira yani 180 lira yapar ayt tyt
180 milyon yapıyor, milyar değil
cilkes, 2 ay önce
0 11 Şikayet Et
cilkes 07 Şubat 2021 22:45
180 milyon yapıyor, milyar değil
Geçen yıl YKS ye 2 milyon 433 bin kişi sınava girmiş. Bu yıl da 2 milyon tahmin edelim ortalama.90 TL den hesaplarsak 180 milyar para yapıyor. Vaaaayyy beeeee.
mehmet2346, 2 ay önce
13 12 Şikayet Et
123456