kılıçarslan66 09 Şubat 2021 22:49
tüm sendikalar için al birini vur öbürüne hepsi siyasi
Eğitim bir sen denen yandaş sendika mı karşı çıkıyormuş? Bunlar, öğretmenleri bize üye olmazsan müdür olamazsın diye tehdit ederek sendika üyesi yapıyordu eğer mülakat da kalkarsa nasıl üye toplayacaklar?
ennebilim, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
ennebilim 09 Şubat 2021 09:27
Eğitim bir sen denen yandaş sendika mı karşı çıkıyormuş? Bunlar, öğretmenleri bize üye olmazsan müdür olamazsın diye tehdit ederek sendika üyesi yapıyordu eğer mülakat da kalkarsa nasıl üye toplayacaklar?
0 9 Şikayet Et
SINIF_42 09 Şubat 2021 07:56
Karşı çıkıyoruz diyerek tribünlere oynandığı açıktır. Yönetmeliği çıkaranların cesaret alarak bu işi yaptığıda aşikardır...
0 8 Şikayet Et
kılıçarslan66 09 Şubat 2021 01:36
Bu kadar vazgeçilmez olduğuna göre büyüklerimizin bir bildiği vardır.hayırlı olsun.
6 2 Şikayet Et
r.diyojen 08 Şubat 2021 22:35
Sözlü mülakat torpil için açık kapı bırakmaktır. Sözü geçen sendika ister, diğerleri karşı çıkar, teamül budur.
0 21 Şikayet Et
redcard 08 Şubat 2021 19:54
dört sendika demeyelim.eğitim bir-sen karşı çıkıyormuş gibi yapıyor.çünkü istifalar arttı.en çok onların işine geliyor ama gelmiyormuş gibi yapmak zorundalar.
1 35 Şikayet Et
ömür1974 08 Şubat 2021 19:44
Memur Sendikalarını takan mı var??İşçi Sendikaları olsaydı durum farklı olurdu...Memur Sendikalarının hiçbirinin bir etkinliği,yetkinliğide yok..olsaydı zaten şimdi memur çok daha iyi koşullarda olurdu....
0 21 Şikayet Et
abdulgani fakir 08 Şubat 2021 18:36
Gerçekten sözlü sınava karşı değiller de ondan...
1 21 Şikayet Et
thmus79 08 Şubat 2021 18:22
Ana akım iki görüş sağ ve sol. Şimdi biri, imkanı dahilinde diğerini yok sayıyor en ufak payeyi diğerinden sakınıyor. Bahane belli o da yaptı. Aramızdaki uçurum millet olarak artıyor. Sanki bir ülke içinde iki ayrı millet yaşıyormuş gibi davranıyoruz. Birilerinin işine geliyor olmalı. Yoksa hiçbir mantığı yok.
0 17 Şikayet Et
nemrutdağı 08 Şubat 2021 18:19
Mülakat var olduğu sürece diğer tüm yapılan değişiklikler beyhude çabadır.Kimse eğitimcilerin aklıyla alay etmesin. Eski tas eski hamam. Malüm sendikaya üyelerin arasından % 100 seçilecek olan , baştan belli olan okul müdürlükleri için boşa sınava girip rezil olmaya değmez.Bu sınava girecek eğitimci arkadaşlar işleyişin nasıl olduğunu çok iyi biliyorlardır. Başka sendikadan sınava giren arkadaşlar bunu değerlendirip öyle hazırlansınlar.
1 30 Şikayet Et
12345