zigro 16 Şubat 2021 19:31
Bölge alan ve puanları değişen okulların mebbis te güncellenmesi ne kadar sürer gecikme mağduriyete sebep verir mi acaba bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen.
0 0 Şikayet Et
zigro 13 Şubat 2021 12:01
Arkadaşlar benim okulum zorunlu hizmete alındı fakat mebbis te değişiklik yok hala zorunlu hizmette geçen süre hesabında tebliğ tarihi mi baz alınır yoksa mebbis te güncellemenin yapıldığı tarih mi acaba ?
0 0 Şikayet Et
mesuthoca33 11 Şubat 2021 11:14
dostum malesef geri getirmeyecekler bende 10 sene tcdd calıstım baktım kurumlar arası gelmeyecek istifa ettim kpss ile tekrar atandım başka çare yok malesef...
kamuda halen kadrolu memur olarak görev yapıp öğretmenlik mezunu memurlar eskiden olduğu gibi kurumlararası geçiş haklarının uygulanmasını talep ediyor. 657 sayılı kanunun 74. maddesinde var olan bu hakkımız uygulanmıyor. kadro haklarımız korunarak meb'e naklen geçiş yapmak istiyoruz. sınıflarımıza kavuşmak istiyoruz. liyakata önem verilsin. devlet, eğitim fakültesinde okutup diplomasını verdiği memurunu sınıflarına kavuştursun. lütfen duyun sesimizi.,
parabolicpara, 2 ay önce
1 7 Şikayet Et
Nakahella 11 Şubat 2021 09:00
Kendi okulumda değişen yok ama listede yer alıyor, neyi değişmiş acaba? Hatta bildiğim çoğu okul listede var ama değişen bir şey görünmüyor puanlar aynı.
2 15 Şikayet Et
parabolicpara 11 Şubat 2021 08:50
kamuda halen kadrolu memur olarak görev yapıp öğretmenlik mezunu memurlar eskiden olduğu gibi kurumlararası geçiş haklarının uygulanmasını talep ediyor. 657 sayılı kanunun 74. maddesinde var olan bu hakkımız uygulanmıyor. kadro haklarımız korunarak meb'e naklen geçiş yapmak istiyoruz. sınıflarımıza kavuşmak istiyoruz. liyakata önem verilsin. devlet, eğitim fakültesinde okutup diplomasını verdiği memurunu sınıflarına kavuştursun. lütfen duyun sesimizi.,
36 7 Şikayet Et
BetterCallMe 11 Şubat 2021 08:47
Öyle güzel sıralanmış ki! Çok rahat bulduk okulu.
3 22 Şikayet Et
CastMan 11 Şubat 2021 06:05
Başarılı
14 0 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 11 Şubat 2021 00:54
1-1-10. Okul merkeze 10 km uzaklıkta. Dağın başında. Ulaşımı zor. Hizmet puanı şehrin merkezinde olan okuldan daha düşük hatta en düşük oluyor işte. Adalet istiyoruz !!!
13 26 Şikayet Et