Burcuu9 15 Şubat 2021 02:09
suan yuksek lisanstan puan alanlarin puani duruyor mu geri mi cekildi.yoksa yeni mezunlar icin mi gecerli olacak.
1 4 Şikayet Et
egitim zayiati 13 Şubat 2021 12:57
sizin algınızda bir problem mi var ben mi anlatamıyorum bir türlü anlayamadım. hala akademi falan filan diyorsun. ya güzel kardeşim akademik kariyer için ya da akademik çalışma yapmak isteyen tezli yüksek lisans yapıyor zaten, tezsizde amaç mesleki bilgiyi artırmak. eğitim yönetimi alanında tezsiz yüksek lisans yapıyorum eğitim ve yönetime dair birçok şey öğrendim. yani amaç mesleki ve kültürel anlamda kendini geliştirmek. ben bilimsel çalışma yapıyorum iddiasında değilim, bize ders veren hocalar da değil biz de değiliz. siz neden triplere giriyorsunuz onu anlayamadım. her neyse tamam akademi bilim falan filan haklısınız.
Sanırım sen de bu parasını verip tezsiz diploma ile yüksek lisans mezunu olduğunu zanneden grup içindesin ki, durumdan vazife çıkarmışsın.Olayı biraz daha basit anlatmak gerekirse; Akademik çalışmanın bir disiplini ve metodolojisi vardır. Sadece makale okumak ile, kopyala yapıştır ile bilimsel çalışma yapılmaz. Bilimin doğasında merak,araştırma düşünme ve üretim vardır. Akademik çalışmanın temelinde ise bilimsel yaklaşım, bilimsel düşünme ve işin üni ayağında (master'da) uzmanlık çalışma alanın ön çalışma disiplini gelir. 10 ders al üstüne parasını ver. 1-1,5 yılda yüksek lisans diploması sahibi ol.Bu sadece kurumların para kazanmak için buldukları bir yöntem. Hatta dünyada önde gelen üniversiteler bu olayı sertifika boyutuna getirip tamamen kişisel gelişim workshoplarına çevirmiştir. Ülkemizde apartman üniversitelerinden alınan diploma görünümlü puan kağıtları ile bilimsel çalışma yapmış olmuyorsun değerli hocam...
ortmen06, 2 ay önce
3 4 Şikayet Et
ortmen06 13 Şubat 2021 12:41
Sanırım sen de bu parasını verip tezsiz diploma ile yüksek lisans mezunu olduğunu zanneden grup içindesin ki, durumdan vazife çıkarmışsın.Olayı biraz daha basit anlatmak gerekirse; Akademik çalışmanın bir disiplini ve metodolojisi vardır. Sadece makale okumak ile, kopyala yapıştır ile bilimsel çalışma yapılmaz. Bilimin doğasında merak,araştırma düşünme ve üretim vardır. Akademik çalışmanın temelinde ise bilimsel yaklaşım, bilimsel düşünme ve işin üni ayağında (master'da) uzmanlık çalışma alanın ön çalışma disiplini gelir. 10 ders al üstüne parasını ver. 1-1,5 yılda yüksek lisans diploması sahibi ol.Bu sadece kurumların para kazanmak için buldukları bir yöntem. Hatta dünyada önde gelen üniversiteler bu olayı sertifika boyutuna getirip tamamen kişisel gelişim workshoplarına çevirmiştir. Ülkemizde apartman üniversitelerinden alınan diploma görünümlü puan kağıtları ile bilimsel çalışma yapmış olmuyorsun değerli hocam...
Sen de para ver sen de yap hocam niye basite indirgiyorsun ders görüp sınava girip ödev hazırlanıyor kitaplar makaleler okunuyor. parayı veriyor diplomayı alıyorsun sanki. ezbere konusüyorsunuz.
egitim zayiati, 2 ay önce
4 3 Şikayet Et
ankara kamuu 12 Şubat 2021 23:49
İsabetli olmuş sırf puan almak adına Patent Kurumuna saçma sapan başvurular yapılıyordu.
12 19 Şikayet Et
bishnew 12 Şubat 2021 23:09
hizmeti puanı ile birlikte ek derse zam da yapılması gerekiyor. çalışan ve çalışmayan ayırt edilmeli.
8 17 Şikayet Et
ZEKERİYYA PEEKER 12 Şubat 2021 22:43
Suistimal edilme özelliği var gibi.Fakat çok azda olsa bu hususda samimiyet taşıyanlar muhakkak vardır.Allah onların önünü açık eylesin.İnşallah bir fırsat daha yakalarlar.Her daim kurunun yanında yaş yanıyor.
2 20 Şikayet Et
yardimaziz 12 Şubat 2021 22:18
Madde gereği ek puan alarak tayini çıkan bir sürü öğretmen var. Benim tayinim çıkması gerekirken yüksek lisans yaptığı için 30 puan alarak beni geçen ve tayini çıkan arkadaşlar var. Buradaki adaletsizlik ne olacak? Atanan atandığıyla mı kalacak?
11 42 Şikayet Et
sınıfçı.06 12 Şubat 2021 21:37
Yüksek lisans,doktora vb durumlarda maaş teşviki verilebilir. Tayin ile alakalı hizmet puanını hem de abartılı bir şekilde vermek bence de doğru değil.
17 30 Şikayet Et
fbselami 12 Şubat 2021 21:31
Adı üstünde HİZMET puanı.Madem öyle o zaman hizmet şartlarına göre verilmesi lazım şimdiye kadar olduğu gibi.Banane adamın yaptığı doktoradan,yüksek lisanstan,makale yazmasından bilmem neyinden.Sayın Mahkeme çok yerinde ve adil bir karar vermiştir...
36 56 Şikayet Et
denizart55 12 Şubat 2021 21:26
Sendikanın sayfasına girip kararı okudum. Komple bir iptal söz konusu değil. Karar sonucunda. 19/06/2020 günlü yönetmelik ile eklenen 9.fıkranın yürütülmesi durdurulması istemi hakkında karar verilmesine yer olmadığına! 20/06/2020 günlü yönetmelik ile eklenen 10.fıkranın YÜRÜTÜLMESİNİN DURDURULMASINA! Karar verilmiştir. Lisans,yüksek lisans, ikinci okuldan yalnız birine ve başarı belgelerinden en yüksek puan olan yalnız birine puan verilir durdurulmuş.
6 23 Şikayet Et
123456789