dogrubilen 14 Şubat 2021 11:38
ne yapacaktik luckysi polumutu bingolu te bu ömür74 gibi kazmalar gelip gelip öğretmenlere b.k atacak sataşacak bu zeka türlerine cevap vermeyecez mi.o kadar beğenmiyorsan yorumları eğitim haberlerinin altındaki yorumları okumazsin olup biter. öğretmenlere satasan herkesin ayarini yapacam bu sayfalarda o kadar!
Memurlar.net yorumlarının ne kadar iğrenç olduğunu aşağıda görebiliyoruz. Bunları yayınlayarak kaliteyi dibe vurdunuz. İlk iki yorumdan sonrasını okumaya gerek kalmıyor.
yrhsbnd, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
ömür1974 14 Şubat 2021 11:09
Arkadaş; tartışmayı kim olduğu, ne olduğu belli olmayan o çokbilmiş denen fake hesap başlattı.Bende ağzının payını verdim.Yazışmalara bakarsan anlarsın....
Memurlar.net yorumlarının ne kadar iğrenç olduğunu aşağıda görebiliyoruz. Bunları yayınlayarak kaliteyi dibe vurdunuz. İlk iki yorumdan sonrasını okumaya gerek kalmıyor.
yrhsbnd, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
dogrubilen 14 Şubat 2021 10:36
biz sana direk beyin nakli yapalım, yoksa sen dikiş tutturamiyacaksin.olan veyin error veriyor zaten bi işe yaramıyor yeni beyin ile dünyaya bakış açın değişir. eğitimin senin işin olmadığını, bu konularda yorum yapmaman gerektiğini, öyle sanal alemde klavye delikanlılığı ile komik duruma düştüğünü hele hele doğrubilen ile laf atısmaya girersen herturlu gömüleceğini daha iyi idrak edersin böylece.beyin nakli şart sana "koçum"
öğretmen olmuşsun da adam olamamışsın,insan olmak ayrı bir meziyet gerektirir aslanım.Yok cipralex,yok fitil muhabbette bak.Sivilde karşıma çıksaydın görürdün fitil nasıl yapılırdı,öyle bir fitil yapardımki sana mesleğini tekerlekli sandalye ile devam ettirirdin..
ömür1974, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
yrhsbnd 14 Şubat 2021 09:02
Memurlar.net yorumlarının ne kadar iğrenç olduğunu aşağıda görebiliyoruz. Bunları yayınlayarak kaliteyi dibe vurdunuz. İlk iki yorumdan sonrasını okumaya gerek kalmıyor.
1 1 Şikayet Et
ömür1974 13 Şubat 2021 23:40
öğretmen olmuşsun da adam olamamışsın,insan olmak ayrı bir meziyet gerektirir aslanım.Yok cipralex,yok fitil muhabbette bak.Sivilde karşıma çıksaydın görürdün fitil nasıl yapılırdı,öyle bir fitil yapardımki sana mesleğini tekerlekli sandalye ile devam ettirirdin..
ama sen böyle sacma sapan kaba saba konuşmaya devam edersen, cipraleksi birakır,fitil tedavisine baslariz sana.merak etme senin gibi çokk öğretmen düşmanının ayarini yaptım bu sayfalarda ;)
dogrubilen, 2 ay önce
7 1 Şikayet Et
dogrubilen 13 Şubat 2021 21:04
ama sen böyle sacma sapan kaba saba konuşmaya devam edersen, cipraleksi birakır,fitil tedavisine baslariz sana.merak etme senin gibi çokk öğretmen düşmanının ayarini yaptım bu sayfalarda ;)
seni muhatap alacak kimliğin- profilin bile yok ,seni sahte trol seni.Sen benimle baş edemezsin koçum,yürüde boyunu posunu görelim seni aktroll.Okul öylede böylede açılacak.Ciprolax ı sen çok içtin biliyorsun galiba ,ben hayatım boyunca içmedim çünkü...
ömür1974, 2 ay önce
3 6 Şikayet Et
ömür1974 13 Şubat 2021 20:08
seni muhatap alacak kimliğin- profilin bile yok ,seni sahte trol seni.Sen benimle baş edemezsin koçum,yürüde boyunu posunu görelim seni aktroll.Okul öylede böylede açılacak.Ciprolax ı sen çok içtin biliyorsun galiba ,ben hayatım boyunca içmedim çünkü...
bırak şimdi ayak yaşına çoluğu çocuğu düşünüyormuş bilmem ne.senin derdin sen mesai yaparken öğretmenlerin uzaktan eğitim yapması. içini kemiriyor senin. yok canım illada çoluk çocuk diyorsan, devlet bilir neyi ne zaman açacağını.işine bak sen kendi mesain ile ilgilen. olmadı cipraleksi maden suyu ile al kızılay afyon bol mineralli sindirimine yardımcı olur ;)
dogrubilen, 2 ay önce
10 1 Şikayet Et
dogrubilen 13 Şubat 2021 18:38
bırak şimdi ayak yaşına çoluğu çocuğu düşünüyormuş bilmem ne.senin derdin sen mesai yaparken öğretmenlerin uzaktan eğitim yapması. içini kemiriyor senin. yok canım illada çoluk çocuk diyorsan, devlet bilir neyi ne zaman açacağını.işine bak sen kendi mesain ile ilgilen. olmadı cipraleksi maden suyu ile al kızılay afyon bol mineralli sindirimine yardımcı olur ;)
sana batan bir şey mi var gardaş??Sen iç o dediğini yazdığım seni etkilemişse...ben çocukları düşünüyorum sana ne oluyor ki???
omur74, 2 ay önce
1 9 Şikayet Et
omur74 13 Şubat 2021 18:10
sana batan bir şey mi var gardaş??Sen iç o dediğini yazdığım seni etkilemişse...ben çocukları düşünüyorum sana ne oluyor ki???
yok genelde okullar açılsın diye yırttiriyordun bi tarafini, şimdi 10. sınıf diye kuduruyon.hani isteklerin bitmiyo ondan dedim.cipraleks iç istersen rahatlarsın :))
dogrubilen, 2 ay önce
14 3 Şikayet Et
dogrubilen 13 Şubat 2021 16:55
yok genelde okullar açılsın diye yırttiriyordun bi tarafini, şimdi 10. sınıf diye kuduruyon.hani isteklerin bitmiyo ondan dedim.cipraleks iç istersen rahatlarsın :))
isteyen istediğini yazabilir yanlışbilen....
omur74, 2 ay önce
2 12 Şikayet Et
1234