aaa-yine-o-adam 14 Şubat 2021 23:10
belki de haklısın. burada atıp tutanlar a haber izlemiyorlar büyük ihtimalle! olaya şu açıdan bakmak lazım belkide? 31 yaşında kızılay genel müdürü,35 yaşında afad başkanı,38 yaşında büyükelçi olmuştur.azıcık güllüoğlu gibi olun, feyz alın mehmet abi'mden. adam mezun olduktan 5 yıl sonra kızılay'a genel müdür, 9 yıl sonra afad başkanı, 12 yıl sonra büyükelçi oluyor siz hala iş yok diyorsunuz, işsiziz diyorsunuz. hangi işe yetişsin mehmet abi'm? bence gelecek nesillere deyim bile olur "güllüoglu gibi yükselmek"
Sayın Cumhurbaşkanım bana il mem müdürlüğü verse veya merkezde bir daire başkanlığı veya genel müdürlük ordanda valilik falan tadından yenmez. Yarabbi sen büyüksün yarabbi sen bilirsin.
ackenbenbendegilim, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
aaa-yine-o-adam 14 Şubat 2021 23:06
mechist bence sen gözündeki at gözlüğünü çıkar. dünyaya bakmayı bırak karşındaki ekranda yazanı okumana engel oluyor. geçen atamada da aynıysa şimdi neden bi daha atandı??? belki de haklısın ben a haber izlemediğim için senin kadar gerçekleri göremiyorumdur!
Geçen de aynıydı. Yalan haberde kılışlaroğlunu geçtin bravo.
mechist, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
kisisel.ileti 14 Şubat 2021 11:37
yaaa personel alırken dahi yüzde yüz torpil oluyor istisnalar gosterme birkac kisi hariç sen ne diyorsun akp gitmeden bu zihniyet gitmeyecek öyle görünüyor 7 yıl oldu yeter bari kamera koyun
Torpilli olmayan bir tane kişi var mıdır acaba daire başkanlığı ve üstü görevlerde çok merak ediyorum.
Chocolator, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
kisisel.ileti 14 Şubat 2021 11:32
Lütfen liyakata önem veren bakanlar atayın ve bizi ayristirmasinlar
0 2 Şikayet Et
büyükdoğu0 14 Şubat 2021 09:22
Afad eski başkanına laf atıp durmayın, adamı ne kadar tanıyorsunuz ki? yıllardır afrikada yeryüzü doktorları arasında gönüllü görev yapan temiz yürekli bir kişidir. Allah yolunu açık etsin.
5 1 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 13 Şubat 2021 18:50
Sayın Cumhurbaşkanım bana il mem müdürlüğü verse veya merkezde bir daire başkanlığı veya genel müdürlük ordanda valilik falan tadından yenmez. Yarabbi sen büyüksün yarabbi sen bilirsin.
2 9 Şikayet Et
drej47 13 Şubat 2021 17:50
Atama işleri çok mesuliyetli işlerdir. Veyl ki; işi ehline vermeyenlere.
0 12 Şikayet Et
Chocolator 13 Şubat 2021 12:02
Torpilli olmayan bir tane kişi var mıdır acaba daire başkanlığı ve üstü görevlerde çok merak ediyorum.
2 37 Şikayet Et
mahmutgp 13 Şubat 2021 11:56
tarım bakanlığı ilahiyatçı doldu yazmışsınız.bu mesajınıza cevap verdim.. Gıda mühendisinin de tarım bakanlığına atanması kadar doğal bir şey yok..
mahmutgb et ve süt kurumu dışişleri bakanlığına mı bağlı.
mar44, 2 ay önce
7 3 Şikayet Et
mar44 13 Şubat 2021 11:26
mahmutgb et ve süt kurumu dışişleri bakanlığına mı bağlı.
2 11 Şikayet Et
12