theblackghost 21 Şubat 2021 15:26
Olması gereken olmuş. Önüne gelen öğretmen diyor kendine. Öğretmen olmak isteyen Eğitim Fakültesine gitsin. Eğitim Fakültesi mezunlarının hakkı yenirken güzeldi ama her şey değil mi? Şimdi bizim de sesimiz çıkıyor.
19 6 Şikayet Et
usulca fısılda 20 Şubat 2021 21:55
Ben atanmış bir öğretmenim de öncelikle bir yazdıklarımı anla.Kimi neyi eleştirdiğin belli değil.
Açık öğretim mezunu KPSS'de senden daha yüksek puan alıp atanıyorsa asıl cahil sen ve senin gibi düşünenlerdir.
rahmis, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
rahmis 19 Şubat 2021 21:14
Açık öğretim mezunu KPSS'de senden daha yüksek puan alıp atanıyorsa asıl cahil sen ve senin gibi düşünenlerdir.
Lisedeki öğretmenlerini kastettim Cahilin önde gideni.Hayat boyu öğrenme kapsamında açık öğretimden mezun olup bitirdiği bölüm atamaya kaynaklık eden bir bölümse ve formasyonu da varsa onlar bile KPSS ile atanma hakkına sahip.Tekrar söyleyeyim, bu ülke 40-50 yıldır fen-edb. fakültesi mezunu formasyonu varsa öğretmen olmaya hakkı var çünkü bilgi birikim olarak fazlası var eksiği yok.
usulca fısılda, 2 ay önce
12 5 Şikayet Et
otomobil-savaslari 19 Şubat 2021 14:53
Bu bir taktikti... Geçmişte bu taktiği birileri kullandı. El altından sertifika, diploma dağıttılar, kimsenin haberi bile yoktu. Sonra o sertifika, diploma sahibi olanları öğretmen olarak meb e doldurdular. Şimdi de aynısı oldu. Formasyon kalktı dediler ama bir taraftdan son ana kadar formasyon dağıttılar... Atama bekleyen öğretmenler bakanın ve adamlarının ne yapmaya çalıştığını belki anlamıştır... 60 bin bekliyor gariplerim hala...
11 17 Şikayet Et
usulca fısılda 19 Şubat 2021 14:42
İşte bu konuda çok büyük bir hata yapmışsın.Yeni sisteme dahil olmamak için bile devam edip almalıydın ve bir köşeye koymalıydın.
Maalesef ben formasyon eğitimimi yarıda bıraktım; bakanın açıklamasından sonra...
sessiz1adam, 2 ay önce
20 4 Şikayet Et
sessiz1adam 19 Şubat 2021 13:56
Maalesef ben formasyon eğitimimi yarıda bıraktım; bakanın açıklamasından sonra...
Allah aşkına git işine bak buraya gelip trollük yapma. Bakan o açıklamayı yapmasaydı habere konu olan şahıs formasyonu alıp şuan atanmıştı.
Medreseli.47, 2 ay önce
3 33 Şikayet Et
sessiz1adam 19 Şubat 2021 13:40
Ziya Selçuk'un defalarca kez "formasyon almayın" söylemleri neden haberin içerisinde yok? Bu olayda bakanın söyledikleri hiçbir şey haber yapılmadı? Binlerce öğrencinin mağdur olduğunun farkında mısınız?
8 70 Şikayet Et
usulca fısılda 19 Şubat 2021 13:25
Lisedeki öğretmenlerini kastettim Cahilin önde gideni.Hayat boyu öğrenme kapsamında açık öğretimden mezun olup bitirdiği bölüm atamaya kaynaklık eden bir bölümse ve formasyonu da varsa onlar bile KPSS ile atanma hakkına sahip.Tekrar söyleyeyim, bu ülke 40-50 yıldır fen-edb. fakültesi mezunu formasyonu varsa öğretmen olmaya hakkı var çünkü bilgi birikim olarak fazlası var eksiği yok.
Hem gazi mezunusun hemde cahil. Ben cukurova eğitim mezunuyum. Dersime giren tüm hocalar eğitim mezunudur. Araştır öğren. Utanmasan aya ilk ayak basan gazi mezunu diyeceksin.
Yetkilibakan, 2 ay önce
9 45 Şikayet Et
languageteacher 19 Şubat 2021 13:17
İnşallah engelli olursun da kadrolu atanırsın demek doğru olur mu?
Engellilerde mi kaldı gözün?Sen bu kafayla mı öğretmen olacaksın?
Ali Kaara, 2 ay önce
9 1 Şikayet Et
Medreseli.47 19 Şubat 2021 11:54
Allah aşkına git işine bak buraya gelip trollük yapma. Bakan o açıklamayı yapmasaydı habere konu olan şahıs formasyonu alıp şuan atanmıştı.
Neymiş efendim bakan demişki siz formasyon almayın biz sizi atayacağız. Nerenizden dinliyorsunuz. Bari okuyun araştırın. Kanun yönetmelik belli atamalar ona göre olur. Böyle cahiller umarım öğretmen olamaz.
Yetkilibakan, 2 ay önce
10 55 Şikayet Et
12345