furkanemytu 20 Şubat 2021 14:44
Agliycam ya . Mühendis olacak adamların atanma puanlarına bak. Barajı geçen girmiş devlete.
12 2 Şikayet Et
avni1854 20 Şubat 2021 10:39
Noyan loghting gobek at . Sevin son gulen iyi güler malmisin sen . Herhalde ergenliğini tamamlamamış birisin .bağış yapanlar filan diyorsun .biriside adalet değil diyor yarabbim ccoluk çocuk siz lunaparka gidin
1 9 Şikayet Et
CastMan 20 Şubat 2021 09:20
Bu seneyi idare edin artık
0 0 Şikayet Et
sosyal hizmet adayı 20 Şubat 2021 06:05
Arkadaslar sadece bu alim icin mi memurlara tercih hakki verildi? İnsallah bundan sonraki alimlarda halihazirda görev yapan memurlara tercih hakki verilmez, şayet hak verilirse şuanda atanamayan bir sürü insan var onlarin hakkina girilir lütfen duyarlı olalim
20 7 Şikayet Et
Mülakatzedeyim 20 Şubat 2021 00:51
Memlekette herşeyin çivisi çıkmış. Osym kılavuzu uygulamıyor. Tarım bakanlığı evlere şenlik. Tigem personele zulmediyor sonra kaçmasın diye yapmadık şey bırakmıyor. Bu nasıl iş bu nasıl ülke yahu. Bakalım yargı ne diyecek. Bence herkes dava açsın hakkını arasın. Hoş bu memlekette hak aramakta suç olmuş. Mahkeme masrafları dava açma der gibi.
4 24 Şikayet Et
Veteriner h 20 Şubat 2021 00:35
Kimse merak etmesin gereken yapilacak...
2 15 Şikayet Et
Hıdır demir 19 Şubat 2021 23:43
Kimsenin uyanıklık yaptığı yok herkesin kızdığı nokta aynı. Madem taban puan uygulayacaksın bunu kılavuzda belirtmesi gerekirdi. Ben kılavuzu inceledim başvuru yaptım suçum kılavuza güvenmek mi.
5 29 Şikayet Et
Mavisakal777 19 Şubat 2021 23:09
Ben gerçekten 60 70lerle hayal kurmalarına hayret ediyordum adamlar simülasyon yapıyordu belliydi düşmeyeceği bu nasıl bir bakış açısı çok şaşırıyorum neyse geçmiş olsun umarım 2020 de atanırsınız bakan sadece bu alım için buton demişti 2020 çalışmış olmalısınız
19 10 Şikayet Et
Han657 19 Şubat 2021 22:44
Ne bekliyordunuz? Sırf 2018 Kpss'ye girip 60-70 aldınız diye atanacak mıydınız? Haksızlık 80 90 alıp devlette calisiyor diye tercih yapamayanlar icindi. Taban puan uygulamasalar haksizlik olurdu. Işinize gelene hak demeyin.
28 19 Şikayet Et
Umıtvarolunuz 19 Şubat 2021 21:47
Bu adalet bakanlığından da ses seda çıkmadı sizin yapacağınız işin ben neyseeeee
1 12 Şikayet Et
123