Veteriner h 21 Şubat 2021 23:27
Noyan zırlamaya devam et,bir çok kişi dava açacak,ne de olsa paramiz çok :))))))
0 3 Şikayet Et
EGNY 21 Şubat 2021 17:14
Bende 2020 kpss ile 84,5 aldım atama bekliyorum bu içinde bulunduğumuz şeyi asla anlamadım düzgünce açıklayabilir msinz. Laborant ve vet sağlık mezunuyum
Bazıları çıkıp tabi uygulanacaktı diyor güzel kardeşim memur tercih vermiş olsaydı şuan geçen atamada atanıp tabanı oluşturan arkadaş nasıl o tabanı oluşturabilirdi sizce 74 olan taban 75 olmaz mıydı hukuksuzluk burda tamda sen yasal olmayan mahkemenin iptal ettiği bir atamanın tabanını kullanıyorsun sen bunda adalet mi arıyorsun yoksa yanlışı yanlışla mı kapatıyorsun maalesef bakanlık ve ÖSYM bu yanlışı yaptı
Vetdadaş25, 2 ay önce
1 3 Şikayet Et
EGNY 21 Şubat 2021 17:12
Arkadaşalar yıl içerisinde sizce tekrardan alım yapıma ihtimali nedir ? Laborant ve vet sağlık mezunuyum ben
0 0 Şikayet Et
Noyan Lighting 21 Şubat 2021 01:59
Tarım ve Orman Bakanlığı personeliyim ve bu yüzsüz ün önde gidenleri benim görev arkadaşım olmasın diye memurlar net e memurlar olarak haber yaptırdık. Çok şükür ki zaten ne bakanlık ne de Ösym öyle bir hata yapmadı ve adaletli bir şekilde oldu.
Yorumların hepsini okudum.Lütfen herkes okusun yazdıklarımı. 1-) Bakanlık yeni bir alıma çıkmadı.Mahkemenin verdiği kararla tercih yapamayan memurların tercihini aldı.Tercih etmek için azami puan 50 idi . Taban puanı bilerek vermedi çünkü ilk başta memurlar tercih yapsaydıda da hiçbir yerin taban puanı kaçla kapatacagını kimse bilemezdi bilmiyordu yani eşit bir şekilde sanki memurlara tercih yasağı konmamış ve onlarında ilk baştaki gibi puanlarıyla tercihlerini almış oldu bakanlık.Yanlış olan bişey yok.Ben o zamn 77 ile tercih ettım atanamadım.Sen bu alımı yenı bı alım gıbı dusunum benden dusuk puanla atanmayı mı hukuk zannedıyorsun?Neyse. 2-)Özellikle şu yoruma cevap yazacagım memurlardan biri demiş ki o zaman memur tercih verseydi 78.5 ile değil daha yüksek kapatacaktı iyi de kardesım bu durumun size zararı ne bak ne guzel ıste taban dusuk kapatmıs.78.5 dan puanı yuksek memur o zaman tercıh yapsaydı atıyorum tabanı 81 e cıkaracaktı sımdı 78.5 oldugu ıcın taban mesela 79 puanlı memura atanma şansı dogdu bız bunu dert etmıyoruz da senın ısıne gelen ve 78.5 altında puanınla atanamamanın mazeret konusundan çok alakasız bu konuyu nıcın dılıne alıyosun taban 78.5 kapatmıs memur tercıh verseydı onlar atanamıcakmıs sanane kardesım senın atanmanı mı engellıyor bu durum sen o zaman tercıh verseydın bakanlık sıze yasak etmeseydı 78.5 ustu degıl belkı 80 ustuyle anca atanacaktın o zaman senın puanın 75 olsaydı sen yıne atanamıcaktın sımdı burda hıc bosuna tatava yapmayın puanı olup hakeden atandı taban puan belırtmesıne gerek yok cunku herkese en basta da belırtılmemıstı belırtmesıne gerek yok yenıden yerlestırme bu sadece tercıh etmeyenlere tekrar artı bır 2153 kısılık alım degıl memursunuz maasınız var ne kadar yüzsüz çıktınız !!
ZiraatMühendisi1, 2 ay önce
16 3 Şikayet Et
Noyan Lighting 21 Şubat 2021 01:57
Ben konuşurum. Bende tarım ve orman bakanlığı mensubuyum ve öyle haksız bir durum istemem, öyle bir görev arkadaşı istemem ve çok şükür olması gereken oldu.
Susmadım diyenler acaba avukatlık ücreti aldınız mu sizi alakadar etmeyen konuda boşa çene yorduğunuz için boşa zaman harcadığınız için beni alakadar etmeyen bir konuya ben ortalık yansada boş yere karışmam
Vetdadaş25, 2 ay önce
11 3 Şikayet Et
ZiraatMühendisi1 21 Şubat 2021 01:39
Memurlara buton kapanmasaydı 78.5 puandan düşük puana sahip memur atanacak mıydı HAYIR. Klavuzda yerlerin taban puanını belirtmesine gerek yok çünkü ilk yapılan tercihlerin içine sonradan alınan tercihleri bakanlık koydu ve kimse nerenin kaçla kapatacağını taban puanını bilemez bunu memur olmayıp ilk başta tercih verenler nasıl bilmediyse şuan tercih veren memurlar da bilmedi bu yüzden hakkınızı herkes ile eşit bir şekilde kullandınız zaten ama anlayamıyorsunuz bu dedıklerım olayın özeti hangi avukata kaç bin kaptırcaksanız kaptırın :)))
8 2 Şikayet Et
Mexes07 21 Şubat 2021 00:46
Tarım Bakanlığı ve ÖSYM gibi önemli iki kamu kurumu nasıl yalan beyanda bulunabilir 1 ay boyunca nere arandiysa klavuz neyse o taban puan yok şimdide kafasına göre klavuzunun dışına çıktılar siz mahkeme işlerini seviyorsunuz ayrıca memur.net bu taraflı paylaşımlarını memurlar unutmayacaktır
5 15 Şikayet Et
Vetdadaş25 20 Şubat 2021 22:19
Bakanlık 2020 için alır seneye parmak sayısı kadar adam beklete beklete siz bekleyin memurlar çeksin maaşları afedersiniz kıl kopmadıya bizden biz çalışıyoruz çok şükür haksızlığada direniyoruz sizin gibi adeletsiiz bir düzene 3 kuruşluk menfaat için boyun eğmiyoruz Burda itiraz eden kardeşlerime selam olsun sonuna kadar bu adeletsizlik için mücadele verin alakalı olanda olmayanda konuşuyor 2020 KPSS girmiş bakanlığa baskı yapacağına burda konuşuyor boş boş atanırsın He He diyeyim sana
3 12 Şikayet Et
ZiraatMühendisi1 20 Şubat 2021 21:54
Puanı yok atanmaya 78 altında almış o zaman ona yasak olmasaydı sanki atanacakmış gibi atanmayı bekliyo bide diyo ki memur tercih verseydı taban 78.5 olmaz o kısıde atanamazdı dıyo ıyıde kardesım o zaman atanacak olanı memuru zaten bakanlık şimdide atadı puanı yeteni yani sanane 78.5 la atanan kişiden senın atanıp atanamamanı engellemıyor kı o ayrıca adm 78.5 ile tabanı dusurmus sizin için daha iyi obur turlu memur yasak olmasa o zaman tercıh verse belkı puan 80 ile kapatacaktı en dusuk sımdı en azından 78.5 dan yuksek 80 den dusuk puanlı memura atanma fırsatı dogdu ve atandılar ..Biz buna bişey diyomuyuz 2020 kpss ciler olarak . Yani kısaca adalet yerini buldu düşük puanlılar atanmadı.
13 4 Şikayet Et
ZiraatMühendisi1 20 Şubat 2021 21:50
Yorumların hepsini okudum.Lütfen herkes okusun yazdıklarımı. 1-) Bakanlık yeni bir alıma çıkmadı.Mahkemenin verdiği kararla tercih yapamayan memurların tercihini aldı.Tercih etmek için azami puan 50 idi . Taban puanı bilerek vermedi çünkü ilk başta memurlar tercih yapsaydıda da hiçbir yerin taban puanı kaçla kapatacagını kimse bilemezdi bilmiyordu yani eşit bir şekilde sanki memurlara tercih yasağı konmamış ve onlarında ilk baştaki gibi puanlarıyla tercihlerini almış oldu bakanlık.Yanlış olan bişey yok.Ben o zamn 77 ile tercih ettım atanamadım.Sen bu alımı yenı bı alım gıbı dusunum benden dusuk puanla atanmayı mı hukuk zannedıyorsun?Neyse. 2-)Özellikle şu yoruma cevap yazacagım memurlardan biri demiş ki o zaman memur tercih verseydi 78.5 ile değil daha yüksek kapatacaktı iyi de kardesım bu durumun size zararı ne bak ne guzel ıste taban dusuk kapatmıs.78.5 dan puanı yuksek memur o zaman tercıh yapsaydı atıyorum tabanı 81 e cıkaracaktı sımdı 78.5 oldugu ıcın taban mesela 79 puanlı memura atanma şansı dogdu bız bunu dert etmıyoruz da senın ısıne gelen ve 78.5 altında puanınla atanamamanın mazeret konusundan çok alakasız bu konuyu nıcın dılıne alıyosun taban 78.5 kapatmıs memur tercıh verseydı onlar atanamıcakmıs sanane kardesım senın atanmanı mı engellıyor bu durum sen o zaman tercıh verseydın bakanlık sıze yasak etmeseydı 78.5 ustu degıl belkı 80 ustuyle anca atanacaktın o zaman senın puanın 75 olsaydı sen yıne atanamıcaktın sımdı burda hıc bosuna tatava yapmayın puanı olup hakeden atandı taban puan belırtmesıne gerek yok cunku herkese en basta da belırtılmemıstı belırtmesıne gerek yok yenıden yerlestırme bu sadece tercıh etmeyenlere tekrar artı bır 2153 kısılık alım degıl memursunuz maasınız var ne kadar yüzsüz çıktınız !!
14 4 Şikayet Et
1234