kajmeran86 23 Şubat 2021 23:05
İyi de güzel kardeşim ikimiz de aynı şeyi diyoruz.. Neyin tartışmasını yapıyoruz :D
Ücretli öğretmenlik yapıp belli bir prim gününü doldurdu diye atama olmaz fırsat eşitliğine aykırı herkes aynı şartlarda olmalıdır. Nedir şart öğretmenlik alanlarının birinden mezun ilgili kpss puanı olan ve verilen kontenjana girebilmiş olmaktır. Belli süre ücretli öğretmenlik yaptı diye onlara ayrı bir atama hakkı vermek ücretli öğretmenlik yapamayan öğretmenlerin hakkını gasp etmektir. Ayrıca ücretli öğretmenlik yapanların çoğu oradaki milli eğitim müdürlüklerinde tanıdığı sayesinde alınıyor ne puan üstünlüğü var ne bölüm şartı. Adını anmak istemediğim şahsiyet de bunlara ödül vermiş oldu. Atananların aklında bile yoktu bir gün bu sayede kadroya geçecekleri.
mhmetünal, 2 ay önce
3 1 Şikayet Et
mhmetünal 23 Şubat 2021 19:52
Ücretli öğretmenlik yapıp belli bir prim gününü doldurdu diye atama olmaz fırsat eşitliğine aykırı herkes aynı şartlarda olmalıdır. Nedir şart öğretmenlik alanlarının birinden mezun ilgili kpss puanı olan ve verilen kontenjana girebilmiş olmaktır. Belli süre ücretli öğretmenlik yaptı diye onlara ayrı bir atama hakkı vermek ücretli öğretmenlik yapamayan öğretmenlerin hakkını gasp etmektir. Ayrıca ücretli öğretmenlik yapanların çoğu oradaki milli eğitim müdürlüklerinde tanıdığı sayesinde alınıyor ne puan üstünlüğü var ne bölüm şartı. Adını anmak istemediğim şahsiyet de bunlara ödül vermiş oldu. Atananların aklında bile yoktu bir gün bu sayede kadroya geçecekleri.
Ne alakası var ki? Ücretli öğretmenlik yapsa da yapmasa da atamanın şartlarından birisi açıklanan kontenjana girebilmek.. Ücretli öğretmenlik yapanlar sınavla uğraşamaz diye bir kural mı var? Bir sürü insanın hem çalışıp hem sınava hazırlanıp atanmasına şahit oldum.. Kaldı ki ücretli öğretmenliğe başvururken kimseye kadro sözü verilmedi..
kajmeran86, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
kajmeran86 23 Şubat 2021 19:29
Ne alakası var ki? Ücretli öğretmenlik yapsa da yapmasa da atamanın şartlarından birisi açıklanan kontenjana girebilmek.. Ücretli öğretmenlik yapanlar sınavla uğraşamaz diye bir kural mı var? Bir sürü insanın hem çalışıp hem sınava hazırlanıp atanmasına şahit oldum.. Kaldı ki ücretli öğretmenliğe başvururken kimseye kadro sözü verilmedi..
Ücretli için başvurmuş ancak birileri alınınca ücretli öğretmenlik yapamayan kişiler sınavla uğraşacak bu hakkı elde eden kendine atamayı hak görecek öyle mi yazık
mhmetünal, 2 ay önce
3 1 Şikayet Et
Mahmut3706 22 Şubat 2021 16:00
çok saçma bir yorum yapmışsınız ne alakası var chp ile siyaseti ile vatandaş hakkını aramış her yere sokmasanız bu siyaseti olmaz demi. Ayrıca davayı açan arkadaşımızın chp ile uzaktan yakından alakası yoktur . Kendinizce yorumlar yaparak durumu farklı yönlere çekmeyin.
Chp chp chp...bu işin altinda da chp vardır degilmi ak kardeşler...biz yıllardır feto yu eleştirdik polislik sorularini dagitiyorlar kul hakkı yiyorlar diye.ama basimizdaki iktidar atanan memurlarin %90 ini mülakatla kendi adamlarindan atiyor. Hic Allah korkunuz yok mu..simdi beni elestirenler olacak ne yüzle elestireceksin..bütün bu atamalari tek basiniza siz yapmiyor musunuz... hükümet her beceriksizligi chp ye atiyor siz de bal gibi yiyorsunuz..ama biz yemeyiz öbür dunyada gorusecegiz insaalllah
01-küsmüş-46, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
Mahmut3706 22 Şubat 2021 15:58
ne kadar saçma bir yorum yapmışsınız ne alaka chp bilmem ne siyaset ile ne alakası var . ayrıca dava açan arkadaşın chp ile uzaktan yakından hiçbir ilgisi yoktur.
Chp chp chp...bu işin altinda da chp vardır degilmi ak kardeşler...biz yıllardır feto yu eleştirdik polislik sorularini dagitiyorlar kul hakkı yiyorlar diye.ama basimizdaki iktidar atanan memurlarin %90 ini mülakatla kendi adamlarindan atiyor. Hic Allah korkunuz yok mu..simdi beni elestirenler olacak ne yüzle elestireceksin..bütün bu atamalari tek basiniza siz yapmiyor musunuz... hükümet her beceriksizligi chp ye atiyor siz de bal gibi yiyorsunuz..ama biz yemeyiz öbür dunyada gorusecegiz insaalllah
01-küsmüş-46, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
mhmetünal 22 Şubat 2021 12:27
Peki Hem Avokadonun Amerikan armudu olduğunu bilmeyen hemde ücretli öğretmenlik yapamayan kişilerin ataması nasıl olacak? Fırsat eşitliği sağlayan tek sistem sınav sistemidir. Ücretli öğretmenlik sistemi saçmalıktır!! Hele bu şekilde görev yaptım tecrübe kazandım benim atanmam haktır diye bir sistem haline gelmesi daha da saçmalıktır. Çünkü yapamayanlara fırsat eşitliği sunmayan adaleti ve liyakatı olmayan bir sistemdir. Öğretmenlik mesleğinin kalitesini düşüren bir sistemdir.
sınavsız bu öğretmenler çalışıyordu hemde maaş artı ekders eğitim öğretim ödeneği banka promosyonu olmadan yazın maaş almadan tatil olunca paraları kesilerek. bu öğretmenler eğitim fakültesi mezunu diye çalışabiliyorlardı ama avakadonun amerikan armudu oldğunu bilmedikleri için para alamıyorlardı bence mantıksız.
memurolm, 2 ay önce
5 6 Şikayet Et
mhmetünal 22 Şubat 2021 11:49
Ücretli için başvurmuş ancak birileri alınınca ücretli öğretmenlik yapamayan kişiler sınavla uğraşacak bu hakkı elde eden kendine atamayı hak görecek öyle mi yazık
He yaa.. Zaten bu zamana kadar millet KPSS ye spor olsun diye girdi..
kajmeran86, 2 ay önce
3 3 Şikayet Et
mhmetünal 22 Şubat 2021 11:46
O zaman kpss niye var o zaman mezun olan herkes belli bir süre ücretli öğretmenlik yapsın en liyakatlıları atansın milli eğitim müdürlüklerinde adamı olup belli bir kriter konulmadan alınan ve ücretli öğretmenlik yapan atanacak bu hakkı elde edemeyen gariban atanamayacak öyle mi
Yeni bir ücretli ataması yapılabilir. Bayadır ücretli çalışan arkadaşlar var. Zaten okullarda deneyim kazanmış tecrübeli arkadaşlar. Bunları KPSS'ye sokmanın bir anlamı yok zaten.
şaşkın tarihçi, 2 ay önce
4 4 Şikayet Et
mhmetünal 22 Şubat 2021 11:38
Zaten arkasında bu tarz usulsüzlüklerin olabileceği bir atamaydı dayıları primine kadar herşeyi ayarlamıştı ortaya çıkmış oldu bize 30 saat üzerinden prim yattı adamlarına nerdeyse 2 kat üzerinden 540 günü tamamladı gösterip atadılar böyle olunca ülkede ne liyakat olur ne de adalet
0 6 Şikayet Et