erenşahım 22 Şubat 2021 21:11
Ya bi gidin artık, başlangıçta hep öyle başlıyor sonra arslan kesiliyor herkes
1 2 Şikayet Et
cangele10 22 Şubat 2021 15:57
Mülakatlar kalkacak ve alımlar merkezi olacak...Başka seçenek olmamalı...
2 23 Şikayet Et
siyabendislam 22 Şubat 2021 15:17
iki temel sorun var personel alımlarında; mülakatla alınmaması gereken yerlere mülakatla personel alımı, mülakatla personel alımı yapılan yerlerde torpilin en temel kriter olması.
0 20 Şikayet Et
fıssss 22 Şubat 2021 12:21
sözleşmeliye kadro, eyt ye çözüm, 3600 gösterge, memur maaş arttırımı bunları vermeyecek partiden bir cacık olmaz. bu sorunları görmezden gelen mevcut hükümet bile diğer seçimi kazanamayacak.
5 35 Şikayet Et
Sevil Saruhan 22 Şubat 2021 11:56
Ahmet Ünlü bu yazısında söz konusu partilere getirdiği eleştiride tek söylediği şey şu; "eee iktidarda söz sahibiyken niye yapmadınız ?" . Başka bir sağlam eleştiri getirmemiş. Bana göre yazısı mülakatı isteyen taraflara yönelir taraflı bir yazı olmuş kusura bakmasın. Söz konusu parti başkanlarının evet o dönem yanlış uygulamaları olmuştur. Ama dışişleri bakanlığı ve ekonomi bakanlığı yapmış olan bu kişiler partinin diğer kişilerinden daha muktedir değillerdir. Yani bir kabinede tek başına bir sistem değişikliği yapamazsınız. En azından şuan yeni kurdukları partilerin vaatleri bu. Diğer partiler bu vaatleri dahi vermiyorlar. Açık açık söylüyorlar bize yakın olanı alırız diye. İnsanların önceki söylemlerini dile getiriyoruz tamam hoş ama vaatlerini yerine getirmeyenler için halkın sandık seçimi vardır arkadaşlar. Şans vermeden ön yargı ile yazılmış bir yazı olmuş bana göre.
5 40 Şikayet Et
Musibet Hanım 22 Şubat 2021 11:44
Yazının anafikri: Kamu personeli alımında bu partilerin çözüm vaadleri gerçekçi değil, o halde bu sorunların sebebi olan ve herhangi bir çözüm vaadi bile olmayan partiye oyunuzu basın geçin. Hud-113: Zalimlere meyletmeyin; ateş sizi de yakar. Bakın ayetin inceliğine; zulmetmeyin, zulme destek vermeyin demiyor, zulme ve zalime en ufak şekilde meyletmeyin diyor. Şu veya bu şekilde torpili atanmayı bırakın torpili savunan dahi kendi ateşine odun taşıyor, haberi olsun.
2 27 Şikayet Et
posst 22 Şubat 2021 11:36
Bi gazeteye baktım bide yazara okumadım bile..
9 44 Şikayet Et
Stratejist1923 22 Şubat 2021 11:24
Yazar çok güzel dile getirmiş
34 6 Şikayet Et
siyabendislam 22 Şubat 2021 10:43
Ahmet Ünlü, Davutoğlunun söylemek istediğini anlamak yerine anlamak istediği şekilde yazı kaleme almış. Davutoğlu mümkün mertebe mülakatsız alım yapacağını kast etmiş. sayın ahmet ünlü mülakatsız olarak yılda yaklaşık 20000 kişi alınıyor. peki bu sayı iki üç dört kat olabilir mi? olabilir.
5 31 Şikayet Et
PLANLAMA-2011 22 Şubat 2021 10:32
3 defa birinci olduğu yazılı sınav ertesinde mülakatta elenmiş birisi olarak yazıyorum. Korkmakta haklılar. Çünkü yerime alınanları biliyorum. Normal şartta karşımda hiç şansları yoktu. Mülakat sayesinde hak etmedikleri yerlere geldiler. Boş boş laf edip de hakedenlerin hakettiklerini elinden alan bu sisteme arka çıkmayın. Ayıptır . Günahtır.
2 49 Şikayet Et
1234