sunstaken blackmore 23 Şubat 2021 09:30
Allah nezdinde cezası birdi iki oldu. hadi şimdi onu da iptal ettir bakalım.
0 0 Şikayet Et
yasinbodur43 22 Şubat 2021 21:23
Aynı şekilde bende dava açtım bir yanım adliyeci olmasına rağmen ceza iptal edilmedi? Güler misin ağlar mısın?
1 6 Şikayet Et
Vita Es Muorte 22 Şubat 2021 16:50
Bunu yazmak istemedim ama insanın aklına da gelmiyor değil. :)
bir yakını kesin hukukçudur. sen ben olsak, dava kabul edilmez.
hulahopp, 2 ay önce
1 5 Şikayet Et
hedef2024 22 Şubat 2021 16:29
Karar ititraz edilip bozulacak bunun örnekleri var sana zaten yüzde 10 pay vermişler sen bunuda geçmişsin.
2 14 Şikayet Et
hulahopp 22 Şubat 2021 16:26
bir yakını kesin hukukçudur. sen ben olsak, dava kabul edilmez.
Karar yanlış. Zaten %10 tolarans var sollama için. Hız limiti 82, %10 tolerans ile 90,2. Hız limiti azdır çoktur tartışılır, ama karar tamamen yanlış. Mahkeme takdir hakkı kullanmaya başladığında kriter ne olacak? Hız limitini 9 km geçmiş, ceza iptal. Peki 10 km geçenin, 11 km geçenin, 12 km geçenin günahı ne? Bu mantıkla hiçbir hız cezası uygulanmamalı.
Vita Es Muorte, 2 ay önce
2 10 Şikayet Et
Alperen_Denizli 22 Şubat 2021 16:22
Hatalı karar %10 toleransın üstüne çıkmış
2 9 Şikayet Et
ahmet-x 22 Şubat 2021 14:43
cezanın iptal edilmesinin nedeni hız ölçen cihazların öyle çok hassas ölçüm yapmamasından kaynaklanmaktadır. yani her ölçümde bir hata payı vardır. ne kadar hata payı vardır bilmiyorum ama sanırım 1 -2 km vardır. yani hız sınırını geçen birisi bariz bir şekilde geçmiş olması lazım. cezayı yazanlar biraz işgüzarlık yapmış bence.
8 8 Şikayet Et
Vita Es Muorte 22 Şubat 2021 14:34
Karar yanlış. Zaten %10 tolarans var sollama için. Hız limiti 82, %10 tolerans ile 90,2. Hız limiti azdır çoktur tartışılır, ama karar tamamen yanlış. Mahkeme takdir hakkı kullanmaya başladığında kriter ne olacak? Hız limitini 9 km geçmiş, ceza iptal. Peki 10 km geçenin, 11 km geçenin, 12 km geçenin günahı ne? Bu mantıkla hiçbir hız cezası uygulanmamalı.
4 17 Şikayet Et
debug 22 Şubat 2021 13:37
Verginin vergisini alan devlet, esneme payının esnemesine izin veren mahkemeler... İlginç ülkeyiz vesselam :)
3 38 Şikayet Et
aşkim 22 Şubat 2021 13:31
Adelet bakanlığı kanun yararına temyiz, başvurabilir ve bozulur bence
2 19 Şikayet Et
12