mathadore 23 Şubat 2021 14:37
Köpek olmayan bu kuralın değişmesi gerektiğini birileri onlara talimat vermeden önce söylerdi.
adam kendisi gibi yorumlamayana paralı köpek diyor.sen ne oluyorsun? parasız, gönüllü köpekmi?
Ugurhandan, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
9EYLÜLLL 22 Şubat 2021 22:53
Kendiniz için her şeye bir ayar vere vere bir hal oldunuz.
0 6 Şikayet Et
cangele10 22 Şubat 2021 16:03
iktidar boşa uğraşmasın akp yüzde kaç oy alırsa alsın iktidar olacak diye kanun koysun.seçimler zaten şaibeli suriye ırak seçimleri standartına inmiş durumda.
2 10 Şikayet Et
Ugurhandan 22 Şubat 2021 15:41
adam kendisi gibi yorumlamayana paralı köpek diyor.sen ne oluyorsun? parasız, gönüllü köpekmi?
3 5 Şikayet Et
Ugurhandan 22 Şubat 2021 15:38
vay chpkknın tıpış tıpışçıları yığılmış... hdpkk güzellemelerini unutturmak için saldırıyorlar.. size çakan çakıyor. istediğiniz kadar yorumlayın...
12 2 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 14:45
Sevgili kardeşim, aynaya bakarak yorum yazma. Yoksa bu sonuçlar çıkar.
Paralı köpeklerin önüne kemik atıldı. Artık millete barajın yüzde 7 olmasının nasıl mantıklı olduğuna dair saçmalayacaklar.
mathadore, 3 ay önce
11 2 Şikayet Et
varolhasan 22 Şubat 2021 14:30
biz diyoruz muhtarlıkları kaldırın bunlar maaş bağlıyor yetmedi şimdi de seçimi ayırıp yeni masraflar çıkaracaklar. bir an önce bu düşünceden vazgeçseler iyi olur. muhtarlık seçim pusula yöntemi hiç demokratik değil kimin ne oy verdiği pusuladan rahatlıkla öğrenilebiliyor. değişiklik önce o alanda yapılmalı.
2 10 Şikayet Et
mathadore 22 Şubat 2021 13:59
Paralı köpeklerin önüne kemik atıldı. Artık millete barajın yüzde 7 olmasının nasıl mantıklı olduğuna dair saçmalayacaklar.
8 7 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 13:08
Yaşın kaç? Huzurlu bir kaç tane koalisyon sayar mısın? Sen say ben de ne kadar huzurlu (!) olduklarını arşivlerden göstererek sana destek (!) vereceğim.
Koalisyonsuz günler vardı. İnsanlar mutlu huzurlu yaşardı.
melken, 3 ay önce
19 4 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 13:07
Demokrasi halkın iradesinin parlamentoya mümkün olduğu kadar yansımasıyla birlikte yönetilebilir olmak arasında bir dengedir. Başkanlık sisteminin amacı 5 yıl hükümet düşmeden istikrarlı sürmesiydi. İttifak farklı düşüncelerin bir araya gelerek birlikte hareket etmesini sağlayan, aslında demokrasinin ruhuna uygun, farklı olanların birlikte çalışma yoludur. Eğer ittifak'a baraj getirilmezse tıpkı parlamenter rejimde olduğu gibi parlamento çalışamayacak sürekli kriz çıkaracaktır. Bugün oluşan millet ittifakı ve cumhur ittifakı birbirlerini kıyasıya eleştirseler de sağlıklı ittifaklardır. Örneğin; AK parti aslında türkçü bir parti değildir ama MHP ile çalışıyor. İYİ partisi türkçü olmasına rağmen kürtçü hatta terörist olan HDP ve CHP ile birlikte çalışmaktadır. Parlamenter rejimde ise vatandaş İYİ gibi bir partiye PKK'ya karşı olduğu için oy veriyor ancak seçimden sonra bir de bakıyordu ki partisi HDPKK ile koalisyon yapıyor. Oysa şimdi İYİci seçmen millet ittifakını seçimden önce görüyor ve kime oy verdiğini çok iyi biliyor. AK partili seçmen de türkçü olmamasına rağmen ittifakta MHP'yi görüyor ve O'na göre oy veriyor.
Başkanlık sistemini gayet guzel anladım. Bu baraj muhabbeti ile ne alakası var başkanlığın. Baraj komple kalkmalı. Herkes istediği gibi mv seçer. Herkes istediği gibi Cumhurbaşkanı adayi çıkarır. Ona göre ikinci tur olunca 2 aday yarışır. Baraj sistemi ile halkın tercihleri engellenmis oluyor. Küçük partiler mv çıkaramıyor. Baraj ile mi başkanlık sistemi yürüyecek. Kendinizi kandirmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz. Parlamento ne kadar farklı olursa ona göre kararlar daha zor çıkar. Bir parti ittifaka girmezse yüzde 9 oy bile alsa bunlar mv çıkaramıyor. Bu mu demokrasi anlayışınız.
Huysuzadam123, 3 ay önce
16 2 Şikayet Et
1234