cangele10 22 Şubat 2021 22:18
Bağımsız ve tarafsız ekonomistler, istatikçiler, hukukçular; merkez bankasını, ihaleleri, swap hareketlerini vs. inceleyip rapor verirlerse inanırım.iktidarın ve kurumların verdiği hiçbir rakama inanmıyorum.anket yaparsanız bu güvenirlik oranının çok düşük olduğunu göreceksiniz.
2 13 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 19:36
Geşmişte 28 şubat alçaklarını savunduğuna da yemin ederim. O'nun içinde FETÖ de vardı. Ayrıca yemin ederim ki, FETÖ'nün yaptığı darbeye TİYATRO diyen alçakların içinde de varsındır. Aynı şekilde FETÖ'nün yayın organlarının önünde özgürlük naraları atan tapeci partinin üyesisindir.
26 4 Şikayet Et
Serengeti Aslanı 22 Şubat 2021 17:21
Faize taviz göstermeyen Berat beyi çok arayacağız
58 14 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 17:16
Görevden alınmadı, istifa etti! Çünkü kemalistlerin çamur siyasetinden dolayı Berat Bey, Erdoğan'ın elini rahatlatmak istedi. Adam senin gönlüne göre çıkıp sana beyanat mı verecek. Başarılıydı, çünkü hem enerji bakanlığında yenilenebilir potansiyelimizi avrupa seviyesinde sayılı ülkelerin ölçeğine getirdi, hem cumhuriyet tarihinde alınmadığı kadar hazinenin rezervini çeşitlendirdi(150 ton altın) hem de ABD'nin açıkça ilan ettiği ekonomik saldırıya karşı ekonomiyi çökertmeden yönetti. Eğer, kemalistler iktidarda olsaydı BUŞON yemekten başka millete bir hizmet sunmazlardı. Tabii kurumların fuhuşhane olması da ayrı bir problem olurdu. Kemalistlerin teşkilatına kadınların yaklaşması korkulu hale geldi.
Başarılı ise neden görevden alındı? Damatlık öne geçtiyse neden Selçuk damadının önüne geçmiyor da Berat beyin önüne geçiyor? Velev ki başarılıydı ama istifa etti. Neden 4 aydır adamı yok ettiniz?
Vatandas07, 3 ay önce
71 16 Şikayet Et
Vatandas07 22 Şubat 2021 17:06
Başarılı ise neden görevden alındı? Damatlık öne geçtiyse neden Selçuk damadının önüne geçmiyor da Berat beyin önüne geçiyor? Velev ki başarılıydı ama istifa etti. Neden 4 aydır adamı yok ettiniz?
13 82 Şikayet Et
erzurum sehri 22 Şubat 2021 16:45
Yazmayacaktım ama ön görümü belirttim,ben kötü bir şey yazmadımki sadece ileride olacak şeyi belirtmek istedim,bunda ne eleştiri var ne hakaret ayrıca trollüğü sizden iyi yapan yok ben kimseden emir almam Allahın emirlerinden başka emirde tanımam bilmem,kendini benimle karıştırma!!!
Hani namus sözü vermiştin troll.Yazmayacaktın?Ne oldu emir demiri kesti mi?
taurus-732, 3 ay önce
8 24 Şikayet Et
Stratejist1923 22 Şubat 2021 16:42
Hİçbir siyaset dili üretemeyen Muhalefet sürekli belaltı vurmaya başladı. Yazık
85 18 Şikayet Et
murat34341616 22 Şubat 2021 16:41
Birikimi olmadığı için herhangi bir zerre sıfat da önüne geçecekti CB'mız:)
8 52 Şikayet Et
hedef2024 22 Şubat 2021 16:30
Berat ALBAYRAK döneminde faizler çok düşük tutulmaya çalışıldığı için dolar arttı ekonomi toparlayamadı bir türlü şu an doların düşmesi tamamen faizlerin çok yüksek olmasından kaynaklı yoksa çokta değişen bir şey yok.
3 65 Şikayet Et
t.n.t 22 Şubat 2021 16:12
Enerjideyken öyle değildi, ekonomiye dair her şey eline verildiğinde oldu olan...
20 28 Şikayet Et
12345