hsnsylk 23 Şubat 2021 09:36
Verin dedim.
0 0 Şikayet Et
varolhasan 22 Şubat 2021 23:09
chp genel merkezine. önceden sorumlusu istifa edip m.ince ye katılan genç vekildi şimdi kim bilmiyorum.
Ortağım bu trolluk başvurusu nereye yapılıyor. Birde maaşlarınız ne düzeyde. Aydınlatırsanız sevinirim..
emre23230, 3 ay önce
2 3 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 22:44
18 yıldır AK partiye oy veriyormuş :))) yeni bir müftünün karısı vakası.
Yine önyargılı ahkam kesiyorsunuz! 18 yıldır Ak Partiye oy veriyorum. Hiçte pişman değilim. Lakin, bu dırum koşulsuz şartsız ve yorumsuz ne yapılırsa yapılsın onaylayacağım yada katılacağım anlamına gelmez. Artık bu konuda yorum yapmayacağım, başınız pınar ayaklarınız göl olsun.
VATANUĞRUNA, 3 ay önce
6 5 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 22:43
Ortağım bir trollük başvurusu olduğunu sen söylüyorsun, Allah aşkına söyle bu kadar fikir beyan ediyoruz biraz karşılığını alalım, desem de biz senin gibi satılık değiliz ortağım. Biz 28 Şubat sürecinde alçaklara da çıkarımız olduğu için değil inancımız için okullar önünde slogan attık, derslerimizden kaldık ama yine de alçaklığı haykırmaktan vazgeçmedik. Şimdi o günler tekrar dönmesin diye nöbetteyiz. Ama sen eminim bu eylem yapanlara bakıp: "Yahu ne para kazanıyorlardır" demişsindir.
Ortağım bu trolluk başvurusu nereye yapılıyor. Birde maaşlarınız ne düzeyde. Aydınlatırsanız sevinirim..
emre23230, 3 ay önce
3 5 Şikayet Et
cangele10 22 Şubat 2021 22:38
pkk lılar ülkemizde lahmacun yiyerek bir ülkeden başka bir ülkeye geçti.utanç duyulacak bir olaydı.ışid konusunda doğru adım atılsaydı pyd nin suriye ye yerleşmesi için kullanılacak maşa örgüt olarak görülebilseydi bugün kuzey suriye de pkk kantonu ihtimali olmazdı.ardı ardına yapılan hatalar ancak askeri harekatlarla bir nebze engellendi ama hala kuzey suriye de Türkiye aleyhine pkk kantonu tehdidi devam ediyor.
2 4 Şikayet Et
cangele10 22 Şubat 2021 22:29
pkk lılar ülkemizde lahmacun yiyerek bir ülkeden başka bir ülkeye geçti.utanç duyulacak bir olaydı.ışid konusunda doğru adım atılsaydı pyd nin suriye ye yerleşmesi için kullanılacak maşa örgüt olarak görülebilseydi bugün kuzey suriye de pkk kantonu ihtimali olmazdı.ardı ardına yapılan hatalar ancak askeri harekatlarla bir nebze engellendi ama hala kuzey suriye de Türkiye aleyhine pkk kantonu tehdidi devam ediyor.
1 4 Şikayet Et
emre23230 22 Şubat 2021 22:11
Ortağım bu trolluk başvurusu nereye yapılıyor. Birde maaşlarınız ne düzeyde. Aydınlatırsanız sevinirim..
Kıymetli dostum, eyvallah! sözü seni onaylamak içindi gerisi de seni desteklemek içindi :)
mehmetcaner27, 3 ay önce
5 5 Şikayet Et
emre23230 22 Şubat 2021 22:10
Ortağım bu trolluk başvurusu nereye yapılıyor. Birde maaşlarınız ne düzeyde. Aydınlatırsanız sevinirim..
Nasıl bir çözüm mesela, bot şişlemekten başka?
taurus-732, 3 ay önce
4 6 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 22 Şubat 2021 22:07
Yine önyargılı ahkam kesiyorsunuz! 18 yıldır Ak Partiye oy veriyorum. Hiçte pişman değilim. Lakin, bu dırum koşulsuz şartsız ve yorumsuz ne yapılırsa yapılsın onaylayacağım yada katılacağım anlamına gelmez. Artık bu konuda yorum yapmayacağım, başınız pınar ayaklarınız göl olsun.
Devletin bütçesinde Suriyelilere yapılan yardım diye bir kalem yok. Allah sizin kuruşunuzu Mazluma nasip etmez. 2023'de 19 yıl halk nasıl çözüyorsa öyle çözecek. Takipte kal, umarım o gün yine; "yaw bu halk niye yine AK partiyi seçti" diye halka küfretmeye başlarsınız.
mehmetcaner27, 3 ay önce
4 3 Şikayet Et
mehmetcaner27 22 Şubat 2021 21:47
Devletin bütçesinde Suriyelilere yapılan yardım diye bir kalem yok. Allah sizin kuruşunuzu Mazluma nasip etmez. 2023'de 19 yıl halk nasıl çözüyorsa öyle çözecek. Takipte kal, umarım o gün yine; "yaw bu halk niye yine AK partiyi seçti" diye halka küfretmeye başlarsınız.
Devletin onlara harcadığı her kuruşta bu milletin ve dahi benim ve benim gibi düşünenlerin de payı var. Bu suriyeli aşkınıza karşılık vermiyorum diye sizin gibi düşünmeyenlere ahkam kesemezsiniz. Suriyeliler meselesi 2023 e kadar çözülecek... Takipte kalın.
VATANUĞRUNA, 3 ay önce
12 1 Şikayet Et
123