alagoz-46 24 Şubat 2021 20:11
Liyakatın olmadığı yerde ödülün hükmü olmaz.
0 9 Şikayet Et
dogrubilen 24 Şubat 2021 19:24
sen saglikcisin heralde :)) pandemiye kadar ne yapiyordunuz peki??? söyleyeyim koldan kan al,totişe iğne yap,tabsiyon ölç, gelen yaşlı hastalari azarla....başka??? hepsi bu :))
keske eskıden hakkını odeyemeyecegız ogretmenler varolsalarda suankı "lakayt-liyakatsiz-yuzsuz" ogretmenlerı gorselerdı. covıd donemınde (1 yıldır) evde yata yata ahkam kestıler. saglıkcılar sahada gece gunduz demedn calıstılar ama sızın kadar konusmadılar. konusulmadılar.
eray2013, 2 ay önce
1 8 Şikayet Et
RızahalukokulahazıR 24 Şubat 2021 17:50
belki de o hakkını ödeyemediğin eski öğretmenler sayesinde bu haldesindir. sana kendini asla ifade etme hakkı tanımamışlar, ağzını açtığında höt hüt diyerek dayakla susturmuşlar ve sen şuan yıllar sonra konuşma özgürlüğü elde ettiğin için günümüzün çağdaş ve çalışkan öğretmenlerine laf vurma gereği içinde hissediyorsun kendini. bir de bu açıdan düşün. ama içinde kalmış bu duyguları bu çağın öğretmenlerine değil seni bu hale getiren eski öğretmenlere iletmelisin. hatta psikoloğa git derdini anlat. buralarda kendini heder etme.
keske eskıden hakkını odeyemeyecegız ogretmenler varolsalarda suankı "lakayt-liyakatsiz-yuzsuz" ogretmenlerı gorselerdı. covıd donemınde (1 yıldır) evde yata yata ahkam kestıler. saglıkcılar sahada gece gunduz demedn calıstılar ama sızın kadar konusmadılar. konusulmadılar.
eray2013, 2 ay önce
0 10 Şikayet Et
ALİYAS 24 Şubat 2021 16:14
Bizler evde yatmadık. Hem ders verdik hemde filyasyon ekibinde gönüllü görev aldık ve hala yapmaya devam ediyoruz. Sağlıkçılar çalıştı evet ama yan ödemedende epey para aldılar. Onun lafını bile kimse etmiyorken kimin haddine düşmüş öğretmenlere laf etmek...
keske eskıden hakkını odeyemeyecegız ogretmenler varolsalarda suankı "lakayt-liyakatsiz-yuzsuz" ogretmenlerı gorselerdı. covıd donemınde (1 yıldır) evde yata yata ahkam kestıler. saglıkcılar sahada gece gunduz demedn calıstılar ama sızın kadar konusmadılar. konusulmadılar.
eray2013, 2 ay önce
0 11 Şikayet Et
mutsuz03 24 Şubat 2021 15:34
Bilsemlerde bu süreçte çok emek verdi neden ayrımcılık yapılıyor
2 6 Şikayet Et
büyükdoğu0 24 Şubat 2021 14:58
belge yerine maaşına ilave yapılsa daha makbul olurdu.
0 6 Şikayet Et
toksoy25 24 Şubat 2021 14:49
Urfanin sıcağında kapı kapı dolaşıp filyasyon icin uğraştık karşılığında sözlü bir teşekkür bile almadik
0 6 Şikayet Et
Fethi55 24 Şubat 2021 14:34
eray2013 bakanlık size ek ödeme verdi. özellikle doktorlar 20.000 tl ek ödrme aldı. daha ne istiyorsun? kimse seni zorla sağlıkçı yapmadı
0 6 Şikayet Et
eray2013 24 Şubat 2021 13:51
keske eskıden hakkını odeyemeyecegız ogretmenler varolsalarda suankı "lakayt-liyakatsiz-yuzsuz" ogretmenlerı gorselerdı. covıd donemınde (1 yıldır) evde yata yata ahkam kestıler. saglıkcılar sahada gece gunduz demedn calıstılar ama sızın kadar konusmadılar. konusulmadılar.
14 0 Şikayet Et
el libertador 24 Şubat 2021 13:29
sağlıkçılara ücretsiz otel hizmeti vermişlerdir belki
covid19 suresince kimya meslek liseleri dezanfektan üretti, kiz meslek liseleri ve endustri meslek liseleri maske ates ölcer filan üretti ama turizm meslek liseleri ne üretti? aydinlatan olursa sevinirim
Fethi55, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
1234